خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 3 روش برای آموزش پنهان کردن فالوور در اینستاگرام | آپدیت 2024

اینستاگرام یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی در این روزهاست که کاربران وقت زیادی را در می گذرانند. اما یکی از چالش های همیشگی شبکه های اجتماعی مرز باریک بین اشتراگ گذاری زندگی و حریم خصوصی است که بسیاری با آن دسته و پنجه نرم می کنند. یکی از مشکلات همشگی اینستاگرام دیده شدن فالووهای افراد بود. به طوری که هرکسی می توانست به سادگی فالوور های افراد دیگر را مشاهده کند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش پنهان کردن فالوور در اینستاگرام بپردازم.

بسیاری فکر می کنند که هیچ راهی برای مخفی کردن و پنهان کردن فالوور های در اینستاگرام وجود ندارد در حالی که اینطور نیست و اینستاگرام همیشه آپشن های بسیار جالبی را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از حریم شخصی خود محافظت کنند.

چگونه فالوور های اینستاگرام خود را پنهان کنیم؟

برای اینکه بتوانید فالوور های خود را پنهان کند و آنها را مدیریت کنید اولین قدم خصوصی کردن حساب خود است. در واقع پیج های پابلیک گزینه های آنچنان زیادی برای حفظ حریم خصوصی خود در اینستاگرام ندارد و هر کسی می تواند فعالیت آنها را مشاهده کند اما با خصوصی کردن حساب کاربری خود قدرت کنترل حریم شخصی خود را در دست میگیرید.

نحون خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

  1. ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
  2. سپس بر روی آیکون پروفایل خود در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. در صفحه پروفایل خود بر روی آیفکون سه خط ضربه بزنید.
  4. گزینه settings را انتخاب کنید.
  5. گزینه privacy را انتخاب کنید.
  6. گزینه private account را فعال کنید.
  7. در آخر بر روی گزینه switch to private ضربه بزنید.

نحون خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

به همین راحتی اکانت شما به حالت خصوصی در آمد و حالا هرکسی که می خواهد شما فالو کند باید تایید شود و افرادی که فالوور شما نیستند نمی توانند کسانی که فالو کردید یا آنها شما را فالو کردند را مشاهده کنند.

چگونه بفهمیم چند نفر پست ما را در اینستاگرام سیو کردند؟

پنهان کردن لیست فالوور های اینستاگرام بدون خصوصی کردن اکانت

اگر دوست نداریدکه حساب خود را به حالت خصوصی دربیاورید اما همچنان می خواهید که کسی لیست فالوور های شما را نبیند باید به سراغ گزینه هایی همچون مسدود کردن کاربران در حساب خود بروید. در این حالت شما فقط می تواند تعداد محدودی از افراد را بلاک کنند که باعث می شود تا دیگر نتوانند پیج شما را مشاهده کنند اما این روش چندان ساده نیست و پیشنهاد ما این است که اگر واقعا می خواهید تحت هیچ شرایطی افراد نتوانند لیست فالوور های شما را مشاهده کنند اکانت خود را مخفی کنید.

بلاک کردن فالوور ها

بلاک کردن افراد در اینستاگرام راه حل ساده و کوتاهی است که باعث می شود تا فردی که بلاک کردید نتواند هیچ چیزی را در پروفایل شما از جمله فالوورهایتان را مشاهده کند.

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  2. حساب کاربری که می خواهید دیگر فالوور های شما نبیند پیدا کنید.
  3. بر روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. گزینه block را انتخاب کنید.
  5. در آخر بر روی گزینه block ضربه بزنید.

بلاک کردن فالوور ها در اینستاگرام

با اینکار فرد مدنظر بلاک می شود و دیگر نمی تواند به حساب شما دسترسی داشته باشد اما همچنان می تواند با استفاده از اکانت های دیگر حساب شما را مشاهده کند.

نحوه بستن دایرکت اینستاگرام برای همه یا شخص خاصی

حذف کردن فالوور ها برای عدم نمایش آنها

شما می توانید با حذف کردن برخی از افراد دردسر ساز فالوور های خود کاری کنید که دیگر در لیست followers های شما نمایش داده نشود. همچنین اگر حساب خود را به تازگی خصوصی کردید می توانید با حذف شخص خاصی از فالوورهایتان کاری کنید که آن شخص دیگر به پروفایل شما دسترسی نداشته باشد و نتواند لیست دنبال کننده های شما را مشاهده کند.

  1. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  2. بر روی پروفایل خود در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. بر روی گزینه followers ضربه بزنید.
  4. کاربری که مدنظرتان است را پیدا کنید.
  5. گزینه remove را در کنار پیج آن انتخاب کنید.
  6. دوباره گزینه remove را انتخاب کنید.

حذف کردن فالوور ها در اینستاگرام

با اینکار آن فرد از لیست فالوور های شما حذف می شود و اگر حساب شما خصوصی باشد دیگر دسترسی به پروفایل شما ندارد.

آیا می تواند اکانت بیزینس اینستاگرام خود را خصوصی کنم؟

خیر، فقط حساب های شخصی در اینستاگرام قابلیت تبدیل شدن به اکانت های خصوصی را دارند.

آیا افراد متوجه می شوند که من آنها را بلاک یا حذف کردم؟

اینستاگرام به صورت مستقیم برای آنها پیامی ارسال نمی کند اما افراد با چک کردن پروفایل شما قطعا متوجه می شوند که دیگر به پروفایل شما دسترسی ندارد و امکان دارد که متوجه این موضوع شوند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و خرید لایک ایرانی اینستاگرام به آموزش پنهان کردن لیست فالوورها در اینستاگرام به صورت کامل برای انواع اکانت های مختلف پرداختم که امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.