خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه بفهمیم چند نفر پست ما را در اینستاگرام سیو کردند؟ | آپدیت 2023

سیو کردن پست ها یکی از قابلیت های بسیار جالب اینستاگرام بود که به کاربران این اجازه را می دهد تا پست هایی که دوست دارند را در جایی ذخیره کنند تا بعدا بتوانند ان را دوباره مشاهده کنند. اگر صاحب یک پیج هستند قطعا برایتان جذاب است بدانید چه تعداد پست شما را سیو کرده اند یا چه کسانی پست شما را Save کردند. در ادامه به مطلب قصد دارم تا به آموزش این موضوع بپردازم.

اگر صاحب یک پیج باشید قطعا اینکه چه تعدادی پست شما را سیو کردند برایتان  بسیار مهم است چون می توانید با استفاده از آن متوجه شوید چه پست هایی بیشتر مورد توجه مخاطبین شما قرار میگرد به علاوه سیو کردن پست های شما طبق الگوریتم های اینستاگرام می تواند موجب افزایش بازدید و در نهایت افزایش فالوور های شما شود. بنابراین اینکه بدانید چه کسانی پست های شما را سیو کردند و تلاش برای اینکه این تعداد را بیشتر کنید از اقدامات مهم هر ادمین اینستاگرام است.

چند نفر پست ما را در اینستاگرام سیو کردند؟

شاید فکر کردید برای اینکار نیاز به ابزار یا برنامه خاصی دارید اما اصلا اینطور نیست و خود اینستاگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید آنالیز دقیقی از پست های خود داشته باشید.

اما برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید پیج شما حتما باید کاری باشد و پیج های معمولی قادر به استفاده از این قابلیت نیستند.

سیو پست اینستاگرام

چگونه پیج خود را به پیج کاری در اینستاگرام تغییر دهیم؟

قبلا در وبلاگ زرممبر به صورت کامل به آموزش تغییر پیج اینستاگرام خود به یک پیش بیزینسی پرداختم اما به صورت خیلی خلاصه برای اینکار کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد اینستاگرام شوید.
  2. سپس بر روی آیکون پروفایل خود در پایین ضربه بزنید.
  3. بر روی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. گزینه Settings را انتخاب کنید.
  5. در بخش تنظیمات به دنبال گزینه account باشید.
  6. سپس بر روی گزینه switch to professional account ضربه بزنید.
  7. در انتخاب با انتخاب گزینه continue می توانید پیج خود را به یک حساب کاری تبدیل کنید.

آموزش فعال کردن و استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه تعداد پست شما save کردند؟

حالا که پیج خود را کاری کردند می توانید از امکانات آنالیز اینستاگرام استفاده کنید. برای مشاهده تعداد افرادی که پست شما را سیو کردند وارد اینستاگرام شوید سپس پست مدنظرتان را پیدا کنید. در مرحله بعد بر روی گزینه view insights کلیک کنید.

در صفحه باز شده می توانید تعداد لایک، شیر، کامنت و سیو های پست خود را مشاهده کنند.

چند نفر پست اینستاگرام ما را سیو کرده

البته می توانید از خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و خرید لایک واقعی زرممبر نیز استفاده کنید تا پست شما نرخ تعامل بیشتری داشته باشد و بیشتر به افراد مختلف نشان داده شود تا بتوانید بازدید بیشتری کسب کنید.

چه کسانی دقیقا پست ما را سیو کردند؟

اگر می خواهید دقیقا متوجه شوید که چه کسی پست شما را سیو کرده باید بگویم که در حال حاضر هیچ روشی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد.

چگونه تعداد save های پست خود را در اکانت های معمولی مشاهده کنم؟

اگر اکانت شما شخصی است و می خواهید بدانید چه تعداد پست شما را سیو کردند بهترین کار این است که با گذاشتن یک استوری از فالوور های خود بپرسید. اما این کار چندان دقیق نیست و معمولا شما نمی توانید متوجه شوید که چه تعداد پست شما را سیو کردند و آنالیز دقیقی داشته باشید. به همین دلیل بهتر است حتما پیج خود را به کاری تغییر دهید تا بتوانید از دیگر ابزار اینستاگرام نیز استفاده کنید.

آموزش دیلیت اکانت تردز مرحله به مرحله | بدون حذف اکانت اینستاگرام

چگونه تعداد سیو های پست خود را افزایش دهم؟

اگر می خواهید بدانید چگونه تعداد سیو های پست خود را افزایش دهید باید بگویم که این موضوع بسیار طولانی است اما به صورت خلاصه راهکار های زیر می تواند مناسب باشند:

سعی کنید پست های ویدیویی منتشر کنید. این پست ها بیشتر مورد توجه افراد قرار میگیرد و احتمال اینکه فرد دلیلی برای سیو کردن آن داشته باشد بیشتر است.

سعی کنید یک محتوای واقعا جذاب و مناسب تولید کنید که فرد دوباره به آن نیاز داشته باشد یا حس کند که بعدا دوباره می خواهد این پست را مشاهده کند. یکی از کارهای جذاب هم این است که در کپشن به کاربر خود دلیل اینکه چرا بهتر است این پست را سیو کند بگویید.

البته قطعا اگر تعداد فالوور های شما بیشتر باشد و یا پست شما به تعداد افراد بیشتری نمایش داده شود قطعا افراد بیشتری پست شما سیو می کنند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات شبکه های اجتماعی به این سوال که چند نفر پست ما را سیو کردند پرداختم تا بتوانید بهتر متوجه شوید که کدام پست شما بیشتر شده است. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.