خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش مخفی کردن پیام در اینستاگرام | آپدیت 2023

اینستاگرام با ارائه قابلیت دایرکت باعث شد تا افراد نیازی نباشد برای ارتباط با یکدیگر به سراغ برنامه دیگری بروند و وقت خود را بیشتر در اینستاگرام سپری کنند. امکان پنهان کردن پیام تقریبا در تمامی برنامه های پیام رسان وجود دارد و خوشبختانه در اینستاگرام نیز می توان با استفاده از ترفند هایی پیام افراد را مخفی کرد. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش پنهان کردن پیام در اینستاگرام یا همان فعال کردن چت مخفی اینستاگرام بپردازم.

همه ما در برنامه های مختلف پیام هایی داریم که دوست نداریم دیگران بتوانند آنها را مشاهده کنند و به نوعی علاقه به پنهان کردن آنها داریم. شاید تا به حال فکر می کردند که در اینستاگرام این قابلیت وجود ندارد و شما نمی توانید این کار را انجام دهید اما باید بگویم که کاملا اشتباه می کنید بلکه می توان با برخی ترفند ها چت های دایرکت اینستاگرام خود را از دیگران پنهان کنید.

نحوه مخفی کردن پیام در اینستاگرام

برای اینکه پیام ها یا چت خود را در اینستاگرام پنهان کنید روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به چندتا از انها می پردازم.

نحوه مخفی کردن پیام در اینستاگرام

فعال کردن حالت vanish mode برای مخفی کردن چت اینستاگرام

یکی از بهترین و شاید ساده ترین روش ها برای اینکه بتوانید پیام خود را مخفی کنید استفاده از حالت vanish mode است. برای فعال کردن آن مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.

وارد بخش دایرکت اینستاگرام شوید و  سپس چتی که قصد مخفی کردن آن را دارید را انتخاب کنید.

صفحه چت خود را بالا بکشید. با اینکار حالت Vanish mode برای شما فعال می شود.

حالت vanish mode چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که اصلا حالت Vanish mode چیست و باعث چه چیزی می شود؟ این حالت در واقع باعث می شود که پیام های شما بعد از اینکه خوانده می شود به صورت خودکار پاک می شود و خوبی این قابلیت این است که به صورت همزمان برای هر دو طرف فعال می شود.

البته بعد اینکه این حالت را فعال کردید تمام پیام های قبلی پاک می شود. به علاوه حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که پیام هایی که در این حالت پاک می شوند دیگر امکان برگشت آنها وجود ندارد.

نحوه بستن دایرکت اینستاگرام برای همه یا شخص خاصی

مخفی کردن چت اینستاگرام با استفاده از بخش primary

روش بالا باعث می شود که پیام های شما به صورت خودکار پاک شود که این موضوع شاید چندان جذاب نباشد. به همین دلیل می توانید از بخش primary برای پنهان کردن پیام های اینستاگرام خود استفاده کنید. برای استفاده از این روش تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

از پایین پروفایل خود را انتخاب کنید و سپس بر روی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید.

Settings را انتخاب کنید.

وارد بخش account شوید.

وارد بخش switch account type شوید و گزینه switch to business account را انتخاب کنید. با اینکار حساب شما تجاری می شود. البته ممکن است مستقیم در بخش اکانت گزینه ای برای تجاری سازی اکانت مشاهده کنید که می توانید از آن استفاده کنید.

حالا تنها کافیست به بخش دایرکت ها باز گردید و چتی که می خواهید مخفی کنید را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه move to general ضربه بزنید.

حالا باید دوباره وارد بخش تنظیمات شوید و اکانت خود را از حالت تجاری به عادی تبدیل کنید. با اینکار چت شما مخفی می شود و برای اینکه دوباره آن را برگردانید باید اکانت خود را به حالت تجاری در بیاورید.

نحوه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام خیلی راحت

سوالات متداول درباره مخفی کردن پیام در اینستاگرام

آیا می توان از قابلیت Archive  در اینستاگرام استفاده کرد؟

خیر، اینستاگرام هنوز قابلیت Archive را برای بخش دایرکت خود در نظر نگرفته است بنابراین شما نمی توانید از این امکان برای مخفی کردن پیام های خود استفاده کنید.

چگونه secret chat اینستاگرام را فعال کنم؟

اینستاگرام برخلاف بسیاری از پیام رسان های دیگر قابلیتی به نام سکرت چت ندارد و شما نمی توانید از آن استفاده کنید و در حال حاضر تنها می توانید از برخی ترفند ها برای مخفی کردن پیام ها در اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه پیام های اینستاگرام را بدون حذف شدن مخفی کنیم؟

اگر می خواهید چت های اینستاگرام خود را مخفی کنید اما حذف نشوند بهترین کار استفاده از روش دوم گفته شده در این مطلب است.

آیا امکان قفل گذاشتن برای دایرکت اینستاگرام وجود ندارد؟

شما نمی توانید تنها برای بخش دایرکت اینستاگرام قفل بگذارید. در واقع باید برای کل برنامه اینستاگرام قفل بگذارید و برای اینکار هم باید از برنامه های شخص ثالث مختلفی استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام و خرید لایک ایرانی ارزان به آموزش مخفی کردن پیام در اینستاگرام پرداختم تا بتوانید با پنهان کردن پیام های خود آنها را از دید دیگران محافظت کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.