خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » مشاهده پست های اینستاگرام براساس زمان انتشار

بعد از سال ها اینستاگرام این قابلیت را به برنامه خود اضافه کرده تا شما بتوانید الگوریتم استاندارد آن به فیدزمانی تغییر دهید و پست ها را براساس زمان انتشار آنها در صفحه home خود مشاهده کنید. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا شما را بیشتر با این قابلیت آشنا کنم.

در گذشته پست ها براساس معیارهای مختلفی در صفحه home اینستاگرام شما نمایش داده می شد اما راهی برای مشاهده پست های جدید منتشر شده وجود نداشت. حالا شما می توانید پست های تمام کاربرانی که آنها را دنبال می کنید یا فقط بخش خاصی از آنها را براساس زمان انتشار آن مشاهده کنید.

تغییر الگوریتم اینستاگرام به فیدزمانی

شما می توانید اینکار را در نسخه اندروید، آیفون و وب اینستاگرام انجام دهید. اما قبل از شروع باید برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید.

در صفحه اصلی بر روی کلمه home یا Instagram در بالای صفحه ضربه بزنید.

حالا گزینه following را انتخاب کنید.

تغییر الگوریتم اینستاگرام به فیدزمانی

با اینکار فید برنامه شما براساس زمان انتشار پست کسانی که دنبال می کنید تنظیم می شود.

آموزش فعال کردن و استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام

مشاهده پست های افرادی مورد علاقم براساس زمان انتشار

طبیعتا اگر بخواهید کلا فیدزمانی خود را براساس زمان انتشار پست ها تنظیم کنید باید بین پست های زیادی بگردید و ممکن است پست های دوستان و یا حساب هایی که برایتان مهم است را از دست بدهید. به همین دلیل بخشی به نام favorites ها به اینستاگرام اضافه شده است تا بتوانید تنها پست حساب هایی که برایتان مهم است را مشاهده کنید.

برای اینکار ابتدا باید حساب هایی که دوست دارید را به این بخش اضافه کنید. برای اینکار در صفحه اصلی اینستاگرام بر روی عبارت home یا Instagram ضربه بزنید و گزینه manage favorites را انتخاب کنید یا برای اولین بار وارد بخش favorites شوید. سپس می توانید تا 50 پیجی که برایتان مهم است را وارد کنید. بعد از آن تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

اینستاگرام را باز کنید.

در صفحه اصلی بر روی کلمه home یا Instagram در بالای صفحه ضربه بزنید.

بر روی گزینه favorites ضربه بزنید.

مشاهده پست های افرادی مورد علاقم براساس زمان انتشار

حالا می توانید پست های افراد مورد علاقه خود را براساس زمان انتشار مشاهده کنید. از قابلیت حتی برای ایجاد یک بخش مخصوص برای افرادی که دوست دارید هم می توان استفاده کرد تا هر بار که وارد آن می شوید سریع پست حساب های مهمی که دنبال کردید را چک کنید و دیگر پستی را از دست ندهید.

آموزش سرچ کردن در چت دایرکت اینستاگرام طبق آپدیت های جدید

چگونه به حالت عادی برگردم؟

اگر وارد هر کدام از بخش های following یا favorites شدید و قصد دارید که به حالت اولیه برگردید می توانید با ضربه زدن بر روی home یا Instagram در صفحه اصلی و انتخاب گزینه home به حالت اولیه برگردید یا اگر این گزینه را مشاهده نکردید تنها یک بار برنامه خود را ببندید و دوباره باز کنید. به همین راحتی به حالت پیش فرض بر می گردید.

اینستاگرام را می توان جز معروف ترین شبکه های اجتماعی در کل دنیا به حساب آورد که افراد مختلف و شرکت های بزرگ از این فضا برای کسب درآمد و رشد بیشتر استفاده می کنند. با تولید محتوا، تبلیغات و استفاده از خدماتی مانند خرید فالوور فیک یا خرید لایک اینستاگرام می توان در این شبکه اجتماعی پیشرفت کرد و جایگاه آن برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده کرد.

در این مطلب از زرممبر به آموزش تغییر الگوریتم اینستاگرام به فید زمانی و نحوه مشاهده پست های اینستاگرام براساس زمان انتشار پرداختم تا بتوانید خیلی ساده تر به پست های جدیدتر دسترسی پیدا کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.