خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش فعال کردن و استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام (آپدیت 2023)

اگر جز کاربران همیشگی اینستاگرام باشید احتمالا متوجه شدید که جدیدا افراد زیادی در بخش کامنت ها می توانند از قابلیت ارسال گیف استفاده کنند که تا به حال در اینستاگرام وجود نداشته است. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام بپردازم.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و مشهور ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید و تقریبا در بین تمام خانواده فیسبوک یا همان متا جز یکی از بهترین ها به حساب می آید. در طی آپدیت های مختلف قابلیت های بسیار متنوعی به اینستاگرام اضافه می شود که می شود تا محیط اینستاگرام هر روز ساده تر و کامل تر برای همه افراد شود.

فعال کردن قابلیت ارسال Gif در اینستاگرام

استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام

یکی از جدید ترین قابلیت هایی که به اینستاگرام اضافه شده است امکان ارسال گیف است. در واقع از مدتی باشد که از اینستاگرام استفاده می کنید قطعا متوجه این موضوع شدید که شما می توانید از متن و ایموجی در بخش ارسال کامنت استفاده کنید اما امکان ارسال تصویر و گیف و… وجود ندارد با اینکه در اکثر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها گیف ها یکی از بهترین ابزار ها برای واکنش نشان دادن به موضوعات مختلف است.

حالا اینستاگرام هم به لیست برنامه هایی اضافه شده که امکان استفاده از گیف را به کاربران خود می دهد. در ادامه به اینکه این قابلیت را فعال کنید و از آن استفاده کنید می پردازم.

 

آموزش فعال کردن قابلیت ارسال Gif در اینستاگرام

برای فعال کردن این قابلیت نیازی به انجام هیچ مرحله یا تنظیمات خاصی نیست. بلکه باید حتما اینستاگرام شما به آخرین نسخه، بروز شده باشد. این قابلیت به طور تدریجی برای اکثر کاربران دنیا در حال فعال شدن است و تنها کاری که شما نیاز است انجام دهید این است که برنامه خود را همیشه آپدیت نگهدارید.

برای آپدیت کردن اینستاگرام می توانید از گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید و برنامه خود را خیلی سریع به آخرین نسخه آپدیت کنید.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این قابلیت تنها در نسخه اصلی اینستاگرام فعال است و شما نمی توانید از آن در نسخه های متفاوت اینستاگرام که رسمی نیستند استفاده کنید.

نحوه پاک کردن کش (حافظه پنهان) اینستاگرام در اندروید و آیفون

آموزش استفاده از gif در بخش نظرات اینستاگرام

آموزش استفاده از gif در بخش نظرات اینستاگرام

وقتی که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده باشید به احتمال زیاد این قابلیت برایتان فعال شده است و الان خیلی ساده می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکار تنها کافیست وارد اینستاگرام شوید و سپس وارد بخش کامنت های یک پستی که دوست دارید شوید. سپس در پایین سمت راست کنار بخش نوشتن نظر خودتان گزینه ای به نام gif نشان داده است. با کلیک بر روی آن بخش گیف های مجموعه giphy باز می شود و خیلی ساده می توانید هر گیفی که دوست دارید را انتخاب و آن را ارسال کنید.

همچنین شما می توانید برای اینکه سریع تر و راحت تر گیف مربوط و مناسب خود را پیدا کنید از طریق بخش search بالای این بخش گیف هایی که به موضوع شما نزدیک تر هستند را پیدا و از آنها استفاده کنید.

ارسال گیف در کامنت های instagram

آیا می توانم از گیف های شخصی خود در اینستاگرام استفاده کنم؟

در حال حاضر این قابلیت به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است و هنوز بسیار محدود است. در واقع شما تنها می توانید از گیف هایی مجموعه giphy استفاده کنید و نمی توانید خودتان مستقیم گیف ارسال کنید. البته می توانید خیلی ساده وارد وبسایت giphy شوید و از انجام کارهایی انجام دهید اما در خود اینستاگرام قابلیتی برای این موضوع درست نشده است.

نحوه فعال کردن قابلیت ذخیره انرژی در تلگرام

Giphy چیست؟

در واقع  گیفی یک موتور جستجوی به حساب می آید که کاربران می توانند در میان انبوهی از گیف ها به جستجو بپردازند و گیف خود را به اشتراک بگذارد. البته اگر علاقه زیادی به استفاده از قابلیت ارسال گیف در اینستاگرام دارید بهتر است حتما سری به سایت گیفی بزنید.

چرا قابلیت ارسال گیف در اینستاگرام برام فعال نشد؟

این قابلیت در حال گسترش است و کم کم در دسترس کل کاربران دنیا قرار می گیرد. همچنین برای استفاده از این قابلیت حتما باید اینستاگرام شما به اخرین نسخه بروز شده باشد. بنابراین اگر این گزینه Gif را در بخش کامنت ها مشاهده نمی کنید بهتر است حتما سری به گوگل پلی و اپ استور بزنید و برنامه خود را آپدیت کنید.

البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که این قابلیت برای برخی از افراد بنا بر دلایل نامشخصی باز نشده و علت آنچنان خاصی ندارد که می توان با یک ایمیل و درخواست ساده به بخش پشتیبانی آن را درست کرد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات فالوور فیک اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام ارزان به آموزش استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام پرداختم. قابلیتی جدیدی که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است اما مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. امیدوارم این مطلب برایتان جالب و مفید بوده باشد.