خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » اشتراک Meta Verified چیست؟ مزایای آن، روش خرید و دریافت آن

یکی از سرویس هایی که شاید به تازگی نام آن را زیاد شنیده باشید Meta Verified است. سرویس اشتراکی جدید از شرکت متا که برای کاربران فیسبوک و اینستاگرام عرضه شده است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. اینکه این سرویس چگونه کار می کند؟ هزینه آن چقدر است؟ چه ویژگی هایی دارد و چگونه باید آن را بخرید همه سوال هایی هستند که قصد دارم تا در این مطلب به آنها پاسخ دهم. بنابراین اگر دوست دارید بیشتر درباره ی اشتراک Meta Verified بدانید حتما تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

اشتراک Meta Verified

اشتراک Meta Verified چیست؟

قطعا اولین سوالی که دوست دارید جواب آن بدانید این است که اصلا این اشتراک چیست و چرا باید آن را تهیه کنید.

Meta Verified یک سرویس ماهانه و اشتراکی است که شما با پرداخت مبلغی پول به صورت ماهانه می توانید اشتراک آن را دریافت کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید. یه چیزی شبیه به تیک آبی اینستاگرام اما دارای قابلیت های بیشتر و متمایز تر که می تواند هزینه دریافتی آن را تا حدی قابل قبول کند.

با خرید این اشتراک شما به مواردی همچون:

  • تایید حساب یا همان تیک آبی
  • برچسب ها و استیکر های اختصاصی
  • دسترسی های بیشتر
  • امکان دیده شدن بیشتر
  • بهرمندی از پشتیبان های انسانی
  • حفظ هویت شما

دقیقا چندین پیش بود که سرویس twitter blue عرضه شد و چیزی شبیه به این را ارائه داد. اما اجرا بد و فکر نکردن و عدم رفع برخی مشکلات باعث شد تا این سرویس با ایرادات زیادی رو به رو شود و مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار بگیرد.

اما خوشخبتانه اینستاگرام درس گرفته است و تقریبا یک سرویس کامل را ارائه کرده است. در این سرویس شما هم امکانات متمایز تری دارید و هم روندی برای تایید شما در نظر گرفته شده تا هر کسی نتواند از این سرویس سوء استفاده کنید.

تلگرام پریمیوم چیست(Telegram Premium)؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

چه افرادی می توانند از اشتراک Meta Verified استفاده کنند؟

در حال حاضر هر فردی نمی تواند تنها با پرداخت مقداری پول این سرویس را دریافت کنید بلکه باید دارای شرایطی خاص باشد. این شرایط عبارتند از:

  • حساب شما حتما باید برای یک شخص واقعی باشد. یعنی نه شرکت و نه برند بلکه برای اشخاص شما می توانید این اشتراک را درخواست کنید.
  • شما باید حتما 18 سال یا بیشتر داشته باشد.
  • شما حتما باید از قبل در اینستاگرام فعالیت کرده باشید.
  • عکس پروفایل شما باید با عکس چهره شما و عکس کارت شناسایی یکی باشد.
  • باید حتما احراز هویت دو مرحله ای را انجام داده باشید.
  • نام شما باید حتما نام واقعی شما به صورت کامل باشد.

در حال حاضر اشتراک متا برای چه کشور هایی در دسترس است؟

این ویژگی به تازگی اضافه شده است و هنوز در دسترس کل کاربران قرار نگرفته است  تنها در دسترسی برخی از کشور ها مانند استرالیا، ایالات متحده و نیوزلند است و کم کم کشور های دیگر اضافه می شوند تا به صورت کامل برای همه افراد در دسترس قرار بگیرد.

اگر در این کشور ها هستید میتوانید برای دریافت این سرویس اقدام کنید و اگر نه باید صبر کنید تا دسترس عمومی و جهانی قرار بگیرد.

اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

مزایای Meta Verified

مزایای دریافت Meta Verified چیست؟

برخلاف توییتر که اشتراک خود را تنها یک طرح برای تایید شدن ارائه کرد اما متا اشتراک خود را یک بسته کامل با مزایای مختلف می داند. در واقع شما در قبال پولی که پرداخت می کنید امکاناتی را هم بدست می آورید. این امکان شامل موارد زیر می شود:

نشان تایید

اصلی ترین چیزی که این اشتراک به شما می دهد یک نشان تایید تا همان تیک آبی است که در واقع هویت شما در شبکه اجتماعی تایید می کند و این باعث می شود تا دیگران بتوانند به این حساب اعتماد کنند.

حفظ هویت شما

متا گفته که از هویت شما حفاظت می کند و از اینکه هویت شما توسط دیگر افراد جعل شود جلوگیری می کند. در واقع دیگر شما می توانید ثابت کنید که خودتان هستند و کسی نمی تواند از هویت شما سوء استفاده کند.

بهرمندی از پشتیبان انسانی

یکی از اشکالاتی که همیشه به متا وارد بود نداشتن پشتبان های انسانی است و در واقع همیشه تنها تعدادی ربات به شما جواب می دهند و مشکلات شما را حل می کنند. اما با خرید این اشتراک دیگر می توانید به یک پشتبانی انسانی دسترسی داشته باشد.

استکر جدید

برای کاربران سرویس Meta Verified استیکر های جدید قابل استفاده است که دیگر حساب ها به آنها دسترسی ندارند. همچنین برچسب های مخصوصی برای قسمت reels در اختیار فرد قرار میگرد.

به علاوه فیسبوک 100 ستاره به شما می دهد تا بتوانید از آن برای حمایت دیگر تولید کنندگان و خالقان استفاده کنید.

دیده شدن

متا به حال چیزی از جزئیات این موضوع مشخص نکرده است اما طبق گفته های آن افرادی که اشتراک Meta Verified را تهیه می کنند بیشتر دیده می شوند و در جستجو ها بیشتر توصیه می شوند.

روش های خرید Meta Verified:

شما می توانید این اشتراک را از طریق اینستاگرام یا فیسبوک و یا از طریق وب خریداری کنید. اگر بخواهید از طریق اینستاگرام و فیسبوک خریداری کنید باید مبلغ 14.99 دلار را در ماه پرداخت کنید و اگر می خواهید از طریق وب این کار را انجام دهید باید مبلغ 11.99 دلار را پرداخت کنید.

تکلیف تیک آبی چه می شود؟

در حال حاضر دو راه برای دریافت تیک آبی وجود دارد. اول اینکه شما به عنوان یک شخص مشهور یا یک شرکت و بند درخواست دهید و تایید شوید و تیک آبی دریافت کنید یا اینکه به عنوان یک شخص معمولی این مراحل را طی کنید و اشتراک Meta Verified را دریافت کنید. افرادی که صرفا تیک آبی از طرف متا دریافت کردند امکانات و ویژگی های سرویس Meta Verified را ندارند و برای دسترسی به آنها حتما باید هزینه کنند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و خرید لایک واقعی سعی کردم تا شما را هرچه بیشتر با سرویس Meta Verified آشنا کنم تا دقیقا بدانید که با چه چیزی طرف هستند و آیا به آن نیاز دارید یا نه؟