خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه روی اینستاگرام قفل بگذاریم؟ معرفی 2 تا از بهترین برنامه ها

محافظت از اکانت اینستاگرام در این روز ها که همه ما بخش از زندگی خود را در اینستاگرام می گذرانیم بسیار مهم است. در واقع بسیاری از ما دوست نداریم اشخاص دیگری به اینستاگرام ما دسترسی پیدا کنند. گذاشتن رمز بر روی اینستاگرام یکی از ابتدایی ترین و اصلی ترین روش های حفظ حریم خصوصی است. در ادامه این مطلب به آموزش قفل گذاشتن روی اینستاگرام می پردازم.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که همه ما از آن استفاده می کنیم و اطلاعاتی در آن داریم که دوست نداریم بقیه افراد به آن دسترسی پیدا کنند. یکی از راه های دسترسی هک شدن اکانت شما و دیگری دسترسی به خود گوشی شماست. قبلا در وبلاگ زرممبر به آموزش جلوگیری از هک شدن اینستاگرام پرداختیم و حالا قصد دارم تا به نحوه رمز گذاشتن روی اینستاگرام برای جلوگیری از دسترسی افراد دیگر بپردازم.

قفل گذاشتن روی اینستاگرام

اگر مدتی باشد که از برنامه اینستاگرام استفاده می کنید طبیعتا می دانید که این برنامه هیچ راه و روش درستی را برای اینکه بتوانید قفل و رمزی برای آن بگذارید ندارد. در واقع هیچ گزینه ای به شما داده نشده و عملا شما باید برای اینکار از دیگر برنامه ها و امکانات خارج از اینستاگرام استفاده کنید.

رمز گذاشتن روی اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی

رمز گذاشتن روی اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی

اصلی ترین و راحت روش برای قفل کردن اینستاگرام خود و جلوگیری از دسترسی افراد فضول به آن استفاده از برنامه هایی است که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید روی برنامه های خود رمز گذارید. برنامه های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام در موبایل و مرورگر

برنامه AppLock

برنامه اپ لاک در واقع یکی از محبوب ترین و مشهور ترین برنامه هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. این برنامه بسیار سادست و به راحتی تنها با چند مرحله ساده می توانید علاوه بر اینستاگرام بر روی هر برنامه دیگری که بخواهید رمز بگذارید.

این برنامه در حال حاضر بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی دارد و امتیاز 4.4 از 5 و 1.2 میلیون رای به خوبی نشان دهنده فوق العاده بودن و کاربردی بودن آن است.

برای استفاده از این برنامه ابتدای وارد گوگل پلی شوید و عبارت applock را سرچ کنید. این برنامه توسط DoMobile Lab منتشر شده است. سپس آن را دانلود و نصب کنید.

سپس وارد برنامه شوید.

در همان ابتدا باید یک الگوی رمز اصلی انتخاب کنید.(این رمز را حتما باید به خاطر بسپارید)

سپس بر روی گزینه Agree and start کلیک کنید و قوانین برنامه را بپذیرید.

حالا وارد برنامه شدید و کمی پایین به دنبال برنامه اینستاگرام بگردید.

سپس بر روی علامت قفل کنار آن کلیک کنید.

سپس باید مجوز های لازم را به برنامه دهید. برای اینکه بر روی گزینه permit کلیک کنید و در بخش permit usage access را برای برنامه applock فعال کنید.

به همین راحتی شما توانستید با استفاده از این برنامه اینستاگرام خود را قفل کنید و از این پس برای وارد شدن به آن حتما باید رمز الگو را وارد کنید.

استفاده از applock برای اینستاگرام

برنامه های دیگر برای پسورد گذاشتن روی اینستاگرام

به جز برنامه applock شما می توانید از برنامه های دیگر در این زمینه استفاده کنید. برنامه cm locker و Norton گزینه های بسیار خوبی در این زمینه هستند. همچنین اگر می خواهید قابلیت اثرانگشت را برای اینستاگرام خود هم فعال کنید می توانید از برنامه AppLock – Fingerprint منتشر شده توسط SpSoft استفاده کنید.

نحوه میوت کردن افراد در اینستاگرام به صورت دقیق

قفل گذاشتن روی اینستاگرام بدون برنام جانبی

روش های دیگری هم برای گذاشتن قفل بدون برنامه های جانبی و استفاده از خود تنظیمات گوشی وجود دارد. به عنوان مثال pin windows و secure folder در سامسونگ می تواند گزینه های بسیار خوبی باشد. در واقع در هر گوشی تنظیماتی در بخش امنیت وجود دارد که شما می توانید برخی اپ ها را پنهان کنید و آنها را به secure folder منتقل کنید و یا اینکه برای آنها چیزی شبیه به رمز بگذارید. اما به علت اینکه مراحل و فرایند این کار در هر گوشی با دیگری فرق می کنید و حتی در نسخه های مختلف اندروید هم می توانید متفاوت باشد من دیگر به آن نمی پردازم و حتی پیشنهاد هم می کنم که از این قابلیت استفاده نکنید چون اکثر مواقع با محدودیت رو به رو است یا می تواند کمی سخت باشد. به ترین گزینه استفاده از برنامه applock است که در بالا به توضیح آن پرداختم.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام و خرید لایک واقعی به آموزش قفل گذاشتن روی اینستاگرام پرداختم که امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید بر روی اینستاگرام خود پسورد بگذارید و از اطلاعات خود در برابر دیگر افراد محافظت کنید.