خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام در موبایل و مرورگر

اغلب ما از اینستاگرام استفاده می کنیم و حتی در آن چندین اکانت مختلف داریم. برای بسیاری مدیریت کردن چندین اکانت مختلف در اینستاگرام کار مشکلی بود و در گذشته افراد مجبور بودند تا از برنامه های جانبی برای این کار استفاده کنند اما در حال حاضر قابلیتی به اینستاگرام اضافه شده که از طریق آن می توانید خیلی راحت بین چندین اکانت سوئیچ کنید. در این آموزش قصد دارم تا به نحوه سوئیچ بین چند اکانت اینستاگرام اینستاگرام بپردازم. بنابراین اگر شماهم جز افرادی هستید که از چند اکانت مختلف استفاده می کنید تا انتهای این مطلب با من و زر ممبر همراه باشید.

این روز ها اینستاگرام را می توان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به حساب آورد که در ایران و جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و هر کدام از ما روزانه تایم زیادی را در آن سپری می کنیم. به طوری که دیگر برخی از افراد از چنیدن اکانت مختلف برای کارهای مختلف استفاده می کنند یعنی یک اکانت اینستاگرام شخصی یک اکانت برای کارشان و…. در گذشته مدیریت کردن این اکانت ها باهم کار بسیار سختی بود و بسیاری مجبور بودند تا از برنامه های جانبی که این امکان را داشتند استفاده کنند که امنیتی چندان زیادی نداشت. به همین دلیل اینستاگرام قابلیت سوئیچ کردن بین اکانت های مختلف را به برنامه خود اضافه کرد.

آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام

آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام

اگر چندین اکانت اینستاگرام مختلف دارید باید ابتدا همه آنها را در اینستاگرام وارد کنید تا بعد بتوانید بین آنها سوئیچ کنید. برای اینکار ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس از پایین وارد پروفایل خود شوید. سپس در بالای صفحه بر روی نام اکانت خود و فلش کناری آن بزنید. منویی برایتان باز می شود. بر روی گزینه add account کلیک کنید سپس اگر اکانتی از قبل دارید بر روی log into existing account کلیک کنید اگر قصد دارید اکانت جدید بسازید بر روی گزینه create new account کلیک کنید.

بعد از اینکه اکانت های خود را از این طریق اضافه کردید می توانید خیلی راحت وارد اینستاگرام و بخش پروفایل شوید. سپس در بالا بر روی فلش کنار نام اکانتتان کلیک کنید. سپس هر کدام از اکانت هایی که میخواهید وارد آن شوید را انتخاب کنید. به همین راحتی شما توانستید بین چندین اکانت اینستاگرام سوئیچ کنید و از آنها خیلی ساده استفاده کنید.

آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام

چرا اینستاگرام باز نمی شود؟ حل مشکل باز نشدن اینستاگرام(کامل و جامع)

تا چند اکانت اینستاگرام می توان ساخت؟

اینستاگرام این قابلیت را برای مدیریت اکانت به برنامه خود اضافه کرده اما برای آن محدودیتی قائل شده است که شما نمی توانید بیشتر از 5 اکانت داشته باشید و عملا بیشتر از این تعداد را نمی توانید باهم مدیریت کنید. اگر بیشتر از این تعداد اکانت بخواهید داشته باشید باید هر بار از یکی از اکانت ها خارج شوید و با اکانت دیگر وارد شوید که عملا کار بسیار سختی است.

چرا گزینه سوئیچ بین چند اکانت اینستاگرام برای من وجود ندارد؟

این امکان در اندروید و ios با به روزرسانی 7.15 در اینستاگرام قرار گرفت. به همین دلیل اگر از این گزینه ها را مشاهده نمی کنید یا نمی توانید از این امکان استفاده کنید این امکان وجود دارد که ورژن اینستاگرام شما بسیار قدیمی باشد. به همین دلیل بهتر است حتما اینستاگرام خود را  از طریق مارکت های معتبر مانند گوگل پلی بروزرسانی کنید.

آیا من می توانم با یک ایمیل چند اکانت اینستاگرام بسازم؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و عملا با هر ایمیل شما تنها می توانید یک اکانت اینستاگرام بسازید. بنابراین نمی توانید با استفاده از یک ایمیل چندین اکانت بسازید و باید برای هر کدام آنها از ایمیل های مختلف استفاده کنید.

استوری کردن استوری دیگران خیلی ساده و راحت

آیا من می توانم با یک شماره تلفن چند اکانت اینستاگرام بسازم؟

خوشبختانه این امکان وجود دارد و شما می توانید با استفاده از شماره تلفن خود چندین اکانت مختلف بسازید. اما این امکان برخی اوقات با مشکل رو به رو می شود به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم که بهتر است با هر شماره تلفن یک اکانت در اینستاگرام بسازید.

چگونه یک اکانت را از اینستاگرام حذف کنم؟

اگر در طی مراحل سوئیچ بین چند اکانت اینستاگرام، اکانتی را به اینستاگرام خود اضافه کردید که دوست داشتید آن را حذف کنید می توانید خیلی راحت وارد اینستاگرام شوید و سپس بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و گزینه settings را انتخاب کنید. حالا در پایین صفحه بر روی گزینه log out کلیک کنید. به همین راحتی این اکانت شما از اینستاگرام خارج می شود.

آیا امکان سوئیچ بین چند اکانت اینستاگرام در مرورگر هم فعال است؟

خوشبختانه طی چند وقت اخیر اینستاگرام این قابلیت را به نسخه وب خود هم اضافه کرده است و شما می توانید در نسخه وب نیز چندین اکانت مختلف را کنترل کنید و بین آنها سوئیچ کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر گروه تلگرام و خرید ری اکشن تلگرام و دیگر خدمات شبکه های اجتماعی به آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.