خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام (مدیریت گروه اینستاگرام)

اگر جز کاربران قدیمی اینستاگرام باشید حتما می دانید که در گذشته امکان ارسال پیام برای افراد از طریق اینستاگرام فراهم نبود و اینستاگرام بعد از مدت ها این قابلیت را به برنامه خود اضافه کرد. اما این پایان ماجرا نبوده بلکه حالا امکان ساخت گروه و چت کردن چندین نفر باهم به این برنامه اضافه شده که می تواند برای بسیاری خوشایند باشد. در این مطلب قصد دارم تا به نحوه حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام و هرآنچه که نیاز است درباره گروه اینستاگرام بدانید بپردازم. با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

گروه اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام را دیگر کمتر کسی پیدا می شود که نشناسد و با آن کار نکرده باشد. این برنامه در حال حاضر جز محبوب ترین و پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و ایران به حساب می آید که کاربران بسیار زیادی دارد. یکی از امکاناتی که چندی می شود به این برنامه اضافه شده قابلیت ساخت گروه است که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند چندین نفر باهم به گفتگو بپردازند. امکانی که در گذشته در اینستاگرام نبود و اگر افراد قصد داشت به صورت گروهی باهم صحبت کنند حتما باید از برنامه های دیگری استفاده می کردند. اما حالا و در نبود تلگرام این امکان می تواند باعث شود تا نیازی به برنامه دیگری نباشد.

آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام

اگر شما ادمین گروه اینستاگرام باشید می توانید خیلی راحت هر فردی را که بخواهید از گروه حذف کنید. برای اینکار تنها کافیست تا وارد اینستاگرام و بخش دایرکت شوید و سپس وارد گروه مدنظرتان شوید. حالا بر روی نام گروه کلیک کنید و کمی صفحه را به پایین بکشید تا member های گروه را مشاهده کنید. در اینجا هر فردی را که می خواهید حذف کنید در کنار آن بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و سپس گزینه remove را انتخاب کنید. به همین راحتی شما یک نفر را از گروه اینستاگرام حذف کردید.

آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام

آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام

تماس با پشتیبانی اینستاگرام – چگونه با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟

چرا نمی توانم فردی را از گروه اینستاگرام حذف کنم؟

اگر مراحل حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام را طی کردید و مشاهده کردید که به مشکلی بر میخورید و یا این گزینه ها را مشاهده نمی کنید و نمی توانید فردی را حذف کنید به احتمال زیاد شما ادمین گروه نیستید و دسترسی لازم برای اینکار را ندارید. تنها افرادی می توانند این کار را انجام دهید که ادمین گروه باشند.

از کجا گروه اینستاگرام خود را مشاهده کنم؟

گروه های اینستاگرامی شما دقیقا در همان بخش دایرکت و در کنار بقیه دایرکت ها نمایش داده می شود. بنابراین برای مشاهده انها تنها کافیست وارید اینستاگرام و بخش دایرکت شوید و گروه مدنظرتان را پیدا کنید.

حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید هم می توانید خیلی راحت افرادی را که می خواهید از اینستاگرام حذف کنید. برای اینکار تنها کافیست تا وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس وارد اکانت خود شوید. حالا در کنار آیکون خانه بر روی آیکون فلش که مربوط به دایرکت ها می باشد کلیک کنید. در اینجا دایرکت ها و گروه های خود را مشاهده می کنید. گروه مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس در بالا بر روی نام گروه کلیک کنید. سپس در بخش ممبر در کنار فردی که قصد حذف آن را دارید بر روی سه نقطه کلیک کنید و گزینه remove from group را انتخاب کنید. به همین راحتی شما می توانید یک فرد را از طریق کامپیوتر از گروه اینستاگرام حذف کنید.

آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

آموزش ایجاد گروه اینستاگرام

اگر قصد دارید یک گروه اینستاگرام ایجاد کنید تنها کافیست تا وارد اینستاگرام شوید. سپس وارد بخش دایرکت شوید و در بالا بر روی گزینه فلش یا به علاوه کلیک کنید. حالا افراد مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Chat در بالا کلیک کنید. به همین راحتی گروه مدنظرتان ساخته شد و همه افراد به آن دسترسی دارند و می توانند در آن پیام ارسال کنند.

مدیریت گروه اینستاگرام

بعد از ساخت گروه، اینستاگرام امکاناتی برای مدیریت گروه نیز در اختیار شما قرار داده است. به حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام که در بالاتر پرداختیم. اما شما می توانید با کلیک بر روی نام گروه در قسمت اول نام گروه خود را تغییر دهید.

Invite link: با استفاده از این گزینه می توانید یک لینک بسازید و آن را در اختیار افراد مختلف قرار دهید و آنها را به گروه دعوت کنید.

کمی پایین تر در بخش ممبر ها می توانید با کلیک بر روی گزینه add people افراد جدیدی را به گروه اضافه کنید. همچنین با کلیک بر روی سه نقطه کنار هر هر می توانید با زدن گزینه make admin او را به ادمین تبدیل کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر ایرانی تلگرام سعی کردم تا به آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام بپردازم تا بتوانید خیلی راحت گروه های اینستاگرامی خود را مدیریت کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.