خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

دایرکت را می توان یکی از قابلیت های جالب اینستاگرام به حساب آورد که از طریق آن افراد می توانند به صورت خصوصی و مانند یک پیام رسان با یکدیگر در ارتباط باشند. با اینکه اینستاگرام به عنوان یک پیام رسان شناخته نمی شود و برای این کار ساخته نشده است اما قابلیت دایرکت آن باعث شده تا بسیاری از افراد از طریق این برنامه با یکدیگر در ارتباط باشند. در این مطلب مقصد دارم تا به آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر بپردازم تا بدون نیاز به گوشی و خیلی راحت بتوانید از طریق کامپیوتر دایرکت های اینستاگرام خود را چک کنید.

دایرکت دقیقا ابزاری بود که باعث شد تا افراد بتوانند از طریق آن با یکدیگر در یک فضای خصوصی ارتباط برقرار کنند. این موضوع با توجه به محبوبیت بالای اینستاگرام و شمار کاربران زیادش باعث شد که بسیاری از افراد برای ارسال پیام و ارتباط با یکدیگر از قابلیت دایرکت اینستاگرام استفاده کنند. اما یک مشکلی وجود داشت و آن هم عدم وجود نسخه اینستاگرام اختصاصی برای کامپیوتر ها بود که باعث شد تا بسیاری از افراد نتوانند از طریق دیوایس ها دیگری دایرکت های خود را چک کنند.

آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

با اینکه اینستاگرام نسخه رستمی در کامپیوتر ها ندارد اما خوشبختانه روش های مختلف وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به این بخش از طریق کامپیوتر دسترسی پیدا کنید. در ادامه سعی کنم تا بهترین این روش ها را به شما معرفی کنم

ورود به اینستاگرام از طریق سایت

خوشبختانه حالا و طی تغییراتی این قابلیت فراهم شده است تا شما خیلی راحت بتوانید از طریق سایت خود اینستاگرام در کامپیوتر به دایرکت های خود دسترسی داشته باشید و بتوانید پیام هایتان را مشاهده کنید یا پیام ارسال کنید. برای ورود به دایرکت اینستاگرام از طریق وبسایت آن مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا مرورگر خود را باز کنید. تفاوتی نمی کند چه مرورگری باشد اما پیشنهاد ما مرورگر کروم است.

حالا وارد سایت اینستاگرام به نشانی Instagram.com  شوید.

حالا مشخصات اکانت خود را وارد کنید تا اکانت شخصی شما بالا بیاید.

بعد از وارد کردن مشخصات اکانت وارد صفحه هوم اینستاگرام می شوید.

حالا در بالای صفحه بر روی گزینه پیکان یا فلش کلیک کنید.

بخش دایرکت اینستاگرام برای شما باز می شود و می توانید تمام افراد و دایرکت های آنها را مشاهده کنید.

سوال:

آیا این وبسایت امن است؟

بله. این وبسایت خود اینستاگرام است بنابراین از بابت امن بودن آن خیالتان راحت باشد.

آیا می توان از طریق کامپیوتر در دایرکت اینستاگرام عکس ارسال کرد؟

از طریق کامپیوتر و این روش می توانید متن، ایموجی و عکس ارسال کنید.

چگونه با مرورگر موزیلا وارد دایرکت اینستاگرام شوم؟

تمامی مراحل مانند همین مراحلی است که در این بخش به شما توضیح دادیم و هیچ فرقی ندارد.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام از صفر تا صد + معرفی روش سرعتی

مشاهده دایرکت اینستاگرام از طریق نرم افزار های شبیه ساز

اگر نمی خواهید از مرورگر کروم استفاده کنید و یا می خواهید قابلیت بیشتری در دایرکت اینستاگرام کامپیوتر خود داشته باشید بهترین گزینه نرم افزار های شبیه ساز است. شما خیلی راحت می توانید از بسیاری از نرم افزار های شبیه ساز اندروید استفاده کنید و نرم افزار اینستاگرام را بر روی آنها نصب کنید و از تمام امکانات آن مانند یک نرم افزار اینستاگرام گوشی موبایل اینستاگرام استفاده کنید.

بهترین نرم افزار شبیه ساز اندروید چیست؟

بهترین برنامه های شبیه ساز عبارت اند از: BlueStacks, nox memu,

آیا این روش امن است؟

بله در این روش همه چیز امن است و عملا مشکلی برای اکانت شما پیش نمی آید.

چگونه این کار را انجام دهم؟

خیلی راحت یکی از برنامه های معرفی شده را دانلود و نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید و برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. حالا وارد آن شوید و مشخصات اکانت خود را وارد کنید و به استفاده از آن بپردازید.

ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر از طریق نرم افزار اینستاگرام ویندوز

روش دیگری نیز برای ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و آن هم دانلود نسخه ویندوز اینستاگرام است که تقریبا شبیه همان سایت اینستاگرام است منتها در قالب یک برنامه بر روی سیستم شما نصب می شود و می توانید خیلی راحت تنها با یک کلیک بر روی آن مستقیم وارد اینستاگرام شوید.

برای نصب و دانلود این برنامه از منوی start مایکروسافت استور را جستجو کنید و آن را باز کنید. سپس اسم Instagram را سرچ کنید و بعد بر روی گزینه get کلیک کنید تا دانلود آن اغاز شود.( اگر وارد اکانت مایکروسافت خود نشده باشید باید ابتدا وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. بعد از دانلود برنامه آن را اجرا کنید و مشخصات اکانت خود را وارد کنید و سپس در صفحه هوم بر روی فلش یا پیکان بالای صفحه کلیک کنید و به بخش دایرکت های اینستاگرام خود وارد شوید.

زرممبر مرکز خدمات افزایش فالوور فیک اینستاگرام است که می توانید از آن برای افزایش فالوور های اینستاگرام خود استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردم به آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر بپردازم تا افرادی که کامپیوتر و لپ تاپ دارند نیز توانند از قابلیت دایرکت اینستاگرام استفاده کنند. امیدوارم از این مطلب خوشتان آمده باشد و برایتان مطلب مفیدی بوده باشد.