خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام در اندروید، ios، مرورگر و اینستاگرام فارسی

اکانت اینستاگرام همه ما برایمان ارزش بسیار زیادی دارد. به همین دلیل برایمان بسیار مهم است که آن را از دست ندهیم. یکی از راه های دسترسی به اکانت اینستاگرام و بازگردانی و…. آن ایمیلی می باشد که هنگام ثبت نام وارد کردید. خوشبختانه اینستاگرام این امکان را به کاربران خود داده تا بتوانند خیلی راحت ایمیل اکانت خود را در صورت نیاز تغییر دهند. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام بپردازم. بنابراین اگر شماهم دوست دارید بدانید چگونه می توانید ایمیل اینستاگرام خود را تغییر دهید تا انتهای این مطلب با من و زرممبر همراه باشید.

اینستاگرام این روز ها یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. همین موضوع باعث شده اکانت اینستاگرام برایمان ارزش بیشتری پیدا کند. یکی از راه هایی که شما همیشه می توانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید و در صورتی که مشکلی برای آن پیش آمد آن را برطرف کنید ایمیلی است که آن را در هنگام ثبت نام وارد کردید. گاهی اوقات ممکن است به این ایمیل دسترسی نداشته باشید یا ایمیل خود را تغییر داده باشید و بخواهید ایمیل اکانت اینستاگرام خود را عوض کنید. خوشبختانه اینستاگرام این امکان را بدون هیچ محدودیتی برای افراد فراهم کرده است.

تغییر ایمیل در اینستاگرام

تغییر دادن ایمیل در اینستاگرام آنچنان سخت نیست و اینستاگرام نیز آن را بسیار ساده و بدون محدودیت در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای اینکه بتوانید ایمیل خود را در اینستاگرام تغییر دهید تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام و اکانت خود شوید.

سپس  در پایین بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

در صفحه بعد بر روی گزینه edit profile کلیک کنید.

تغییر ایمیل در اینستاگرام

در صفحه بعد به دنبال گزینه personal information settings باشید.

تغییر email در اینستاگرام

در این قسمت می توانید از طریق بخش اول ایمیل خود را تغییر دهید.

بر روی بخش اول یعنی email address کلیک کنید.

عوض کردن ایمیل در اینستاگرام

در قسمت بعدی ایمیل جدید خود را وارد کنید و سپس بر روی تیک بالای صفحه کلیک کنید.

تغییر ایمیل در اینستاگرام

سپس یک ایمیل برای آدرس ایمیل جدیدی که وارد کردید ارسال می شود و تنها نیاز است در آن بر روی دکمه confirm email address کلیک کنید.

به همین راحتی شما توانستید ایمیل اکانت اینستاگرام خود را بدون نیاز به هیچ برنامه و مشکلی خیلی راحت تغییر دهید.

کلوز فرند اینستاگرام چیست؟ نحوه ایجاد کلوز فرند اینستاگرام در استوری

آموزش تغییر ایمیل حساب تجاری اینستاگرام

اگر حساب شما تجاری یا  همان business باشد باز هم می توانید خیلی ساده ایمیل آن را تغییر دهید. تنها کافیست بعد از اینکه بر روی گزینه edit profile کلیک کنید به دنبال گزینه public business information باشید. بقیه مراحل مانند آموزش بالا است.

آموزش تغییر email اینستاگرام در ios

مراحل تغییر ایمیل در اینستاگرام ios هیچ تفاوتی با اندروید ندارد و تمامی مراحل دقیقا همان هستند. بنابراین شما می توانید از آموزش قسمت اول تمامی مراحل آن را مشاهده کنید و طبق آن پیش بروید.

آموزش تغییر ایمیل اینستاگرام از طریق وبسایت

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید باز هم می توانید از طریق وبسایت اینستاگرام ایمیل اکانت خود را بدون هیچ مشکلی تغییر دهید. برای این کار تنها نیاز است تا مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا وارد وبسایت اینستاگرام شوید.
  2. سپس وارد اکانت خود شوید.
  3. حالا بالا بر روی عکس پروفایلتان کلیک کنید.
  4. سپس بر روی گزینه settings کلیک کنید.
  5. در مرحله بعد به دنبال گزینه email باشید.
  6. سپس ایمیل خود را وارد کنید.
  7. گزینه submit را کلیک کنید.
  8. ایمیلی که برایتان ارسال می شود را تایید کنید.

به همین راحتی شما توانستید ایمیل اکانت اینستاگرام خود را بدون هیچ مشکلی تغییر دهید. البته دقت کنید که همیشه سعی کنید تا آدرس ایمیل اصلی و حقیقی خود را وارد کنید تا بعد ها به مشکلی بر نخورید و برای اکانت شما اشکالی پیش نیاید.

اشتراک گذاری پست و استوری در اینستاگرام (خیلی ساده و راحت)

تغییر ایمیل در اینستاگرام فارسی

اگر زبان اینستاگرام شما فارسی است تمامی مراحل همان هستند تنها نام قسمت هایی که باید از آن اقدام به تغییر ایمیل کنید متفاوت می شود. اگر زبان اینستاگرام شما فارسی است مراحل زیر را خیلی راحت دنبال کنید و ایمیل خود را تغییر دهید.

  1. وارد اینستاگرام و اکانت خود شوید.
  2. سپس از پایین وارد پروفایل خود شوید.
  3. حالا بر روی گزینه ویرایش نمایه کلیک کنید.
  4. در قسمت بعد بر روی گزینه تنظیمات اطلاعات شخصی کلیک کنید.
  5. حالا بر روی آدرس ایمیل کلیک کنید.
  6. آدرس ایمیل جدید را وارد کنید و بر روی تیک بالای صفحه کلیک کنید.
  7. ایمیلی که برایتان ارسال می شود را تایید کنید.
  8. به همین راحتی ایمیل اکانت شما تغییر کرد.

اینستاگرام این روز ها تبدیل به یکی از مهم ترین برنامه های زندگی همه افراد شده است و همین تعداد کاربر بالا باعث شده تا بسیاری از آن برای تبلیغات، رشد کسب و کار و درآمدزایی استفاده کنند که همه اینها با داشتن فالوور امکان پذیر است. به همین دلیل مجموعه زرممبر اقدام به ارائه خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام کرده تا بتوانید از طریق آن سرعت پیشرفت خود را بیشتر کنید.