خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام در موبایل و کامپیوتر

اینستاگرام را دیگر قطعا همه شما می شناسید یک شبکه اجتماعی بسیار پر مخاطب که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و به نوعی تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های گوشی بسیار از افراد شده است. همین موضوع باعث شده تا تایم زیادی از طول روز را در این برنامه مشغول دیدن و لایک کردن پست های مختلف باشیم. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام بپردازم.

همه ما ممکن است تایم بسیار زیادی را در اینستاگرام باشیم و مشغول پست گذاشتن، پست دیدن، لایک کردن و کامنت گذاشتن باشیم. بسیار از مواقع هم ممکن است پستی را لایک کنیم ولی آن را سیو نکنیم ولی بعد ها بخواهیم دوباره آن را پیدا کنیم. قطعا اینکه در بین میلیون ها پست اینستاگرام به دنبال پستی که لایک کردیم باشیم کار بسیار عجیب و غیرمنطقی می باشد. خوشبختانه اینستاگرام قابلیتی را به برنامه خود اضافه کرده که می توانیم از طریق آن پست هایی که لایک کردیم را مشاهده کنیم.

مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

در گذشته اینستاگرام قابلیتی خیلی کاملی برای اینکه شما بتوانید فعالیت های خودتان را در این برنامه کنترل کنید نداشت اما حالا و پس از گذشت آپدیت های فراوان بخشی به نام Activity به این برنامه اضافه شده که از طریق آن می توانید بسیاری از فعالیت های خود در اینستاگرام را مشاهده کنید که پست های لایک کرده هم یکی از گزینه های آن می باشد. برای اینکا تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد اپ اینستاگرام شوید.

سپس وارد اکانت خود شوید.

با کلیک بر روی عکس پروفایل به صفحه پروفایل خود بروید.

در بالا بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه your activity کلیک کنید.

نحوه مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

حالا بر روی گزینه interactions کلیک کنید.

در صفحه بعد بر روی گزینه likes کلیک کنید.

نحوه مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

اینجا می توانید پست هایی که لایک کردید را مشاهده کنید.

مشاهده پست های لایک کرده در یک زمان مشخص

در بخش likes قسمت activity می توانید با کلیک بر روی گزینه sort and filter پست هایی که لایک کردید بر اساس پارامتر های مختلف دسته بندی کنید. در بخش sort by می توانید پست ها را از قدیم به جدید و از جدید به قدیم مرتب کنید. در بخش author می توانید پست های لایک شده را بر اساس پیج ها پیدا کنید. در بخش start date و end date می توانید خیلی راحت براساس یک بازه زمانی پست هایی که لایک کردید را مشاهده کنید. همه این فیلتر ها باعث می شود تا خیلی راحت تر بتوانید آن پستی که مدنظرتان است را پیدا کنید.

اینستاگرام کودکان چیست؟ بهینه سازی اینستاگرام برای کودکان

آموزش unlike کردن گروهی پست ها

بعد از اینکه توانستید به مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام بپردازید ممکن بخواهید تعداد از این پست ها را از این قسمت حذف کنید. برای اینکا تنها کافیست تا انها را آنلایک کنید. اما اینکه بخواهید دونه دونه انها را آنلایک کنید ممکن است کار بسیار سختی باشد. برای همین می توانید تعداد از آنها را انتخاب کنید و خیلی راحت بر روی گزینه unlike کلیک کنید. به همین راحتی همه آنها آنلایک می شوند و از این بخش حذف می شوند.

چرا مشاهده پست هایی که لایک کردم اهمیت دارد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد بخواهند تا پست هایی که لایک کردند را مشاهده کنند مانند:

  • پست هایی که قبلا دوست داشتند را پیدا کنند.
  • افراد و پیج های جدید و خوب را برای دنبال کردن پیدا کنند.
  • برخی از پست هایی که قبلا وقت مشاهده درست آنها را نداشتند مشاهده کنند.
  • نظرات یک پستی که قبلا لایک کردند را بخوانند.

در واقع وقتی پستی را در اینستاگرام لایک می کنید یعنی آن پست برایتان جالب و جذاب بوده است. به همین دلیل این احتمال که بعدا بخواهید دوباره آن را پیدا کنید زیاد است همین موضوع باعث شده تا اینستاگرام این قابلیت فوق العاده را در اختیار افراد قرار دهد.

کلوز فرند اینستاگرام چیست؟ نحوه ایجاد کلوز فرند اینستاگرام در استوری

آیا امکان مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام در کامپیوتر وجود ندارد؟

شما می توانید پست هایی که قبلا لایک کردید را در اپ موبایل اینستاگرام مشاهده کنید. اما متاسفانه در حال حاضر این قابلیت برای نسخه مرورگر اینستاگرام فعال نیست و شما نمی توانید این پست ها را در مرورگر مشاهده کنید. به همین دلیل باید حتما از برنامه خود اینستاگرام در گوشی موبایل برای این کار استفاده کنید.

افزایش لایک اینستاگرام

اینستاگرام این روز ها به یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی به خصوص در ایران تبدیل شده است که دیگر تقریبا بسیاری از افراد آن را می شناسند و از آن استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا این محیط برای رشد کسب و کار، ایجاد شغل و کسب و کار جدید و درآمدزایی بسیار فوق العاده باشد. همه اینها ممکن است اگر شما فالوور داشته باشند. زرممبر نیز تلاش کرده تا در کنار خدمات تلگرام به ارائه خدمات خرید لایک و فالوور فیک اینستاگرام بپردازد تا بتوانید با استفاده از آنها سرعت رشد خود را بیشتر کنید و زودتر بتوانید فالوور های بیشتری را از تبلیغات و تولید محتوا بدست بیاورید.