خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » معرفی 5 تا از ایده های جدید بلاگری با درآمد بالا

شاید شماهم جز افرادی باشید که با دیدن بلاگر های مختلفی که در اینستاگرام و پلتفرم های مختلف دیگر وجود دارند به این کار علاقه پیدا کنید و دوست داشته باشید یا یک بلاگر شوید. ایده یا همان حوزه فعالیت برای بلاگری یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند احتمال موفقیت شما را بیشتر کند. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به معرفی ایده های جدید برای بلاگری بپردازم. بنابراین اگر شماهم به حوزه بلاگری علاقه مند هستید حتما پیشنهاد می کند تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

بلاگر کیست؟

شاید به درستی با تعریف بلاگر آشنا نباشید اما در واقع بلاگر یا همان اینفولئسر به نوعی فردی به حساب می آید که در یک حوزه حرفه یا تخصص یا دانشی دارد و در آن حوزه برای افراد تولید محتوا می کند که معمولا بیشتر این افراد تولید محتوا هایی که می کنند مطابق زندگی روزمره خود است.

ایده های جدید بلاگری

ایده های جدید برای بلاگری

اینستاگرام به خصوص در زبان فارسی یک محیط بسیار فوق العاده برای بلاگر شدن به حساب می آید که حوزه های مختلفی توانایی رشد در آن دارند به همین دلیل ایده های بسیار زیادی وجود دارد که بتواند در آن جز بهترین گزینه های ممکن باشند. در ادامه این مطلب تصمیم دارم تا به معرفی بهترین این ایده ها بپردازم که می تواند احتمال موفقیت بیشتری برایتان داشته باشد اما به این موضوع توجه کنید که بدون علاقه یا دانش و مهارت در این حوزه های این احتمال موفقیت بسیار کاهش می یابد.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس (مشابه دیجیکالا و آمازون و…)

فشن بلاگر

بلاگر های مختلفی هستندکه در حوزه زیبایی فعالیت دارند اما هنوز بلاگر های خوب یا حرفه ای در حوزه فشن در زبان فارسی وجود دارد و می تواند یک حوزه بسیار مناسب برای شروع فعالیت باشد. تنها کافیست تا به مد و لباس و پوشش علاقه داشته باشید و در این حوزه شروع به تولید محتوا کنید.

بلاگر سفر

تعداد افرادی که به سفر علاقه دارند بسیار زیاد است و کمتر کسی پیدا می شود دوست نداشته باشد تا به جاهای جدید و مکان های جدید سفر کند یا با آنها آشنا شوید. به همین دلیل اگر جز افرادی هستید که واقعا به سفر و گشت و گذار علاقه زیادی دارید می تواند تبدیل به یک سفر بلاگر شوید.

در حوزه سفر بلاگر های بسیار کمی وجود دارد که معمولا یا خیلی خوب کار نکردند یا خیلی ساده و معمولی در این حوزه فعالیت کردند در حالی که با توجه به جاذبه هایی که در ایران و خارج از ایران وجود دارد می توان محتواهای بسیار جذابی در اینستاگرام و حتی در یوتیوب تولید کرد که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

پیشنهاد می کنم اگر علاقه دارید حتما چندین نمونه خارجی را در اینستاگرام و یوتیوب مشاهده و دنبال کنید تا با روند کار آنها آشنا شوید و سپس در این حوزه شروع به فعالیت کنید.

یکی از بهترین ایده های جدید برای بلاگری، بلاگر تفریحات

قطعا افرادی زیادی وجود دارند که وقتی وقت خالی پیدا می کنند به دنبال یک تفریح خوب هستند اما ایده ای به ذهنتان نمی رسد. برای اینکه در این حوزه تبدیل به یک فرد خوب شوید باید با تفریحات مختلف، ورزش ها، مکان های تفریحی  و… آشنایی زیادی داشته باشید و بتوانید واقعا محتواهای خوبی تولید کنید. شاید کمی تولید محتوا در آن در شروع سخت باشد اما اگر واقعا بتوانید محتواهای خوبی تولید کنید بلاگر تفریحات را می توان یکی از بهترین ایده های جدید برای بلاگری در نظر گرفت که بازار کار بسیار خوبی دارد.

بهترین قالب های خبری وردپرس برای ساخت یک وبسایت محتوایی

بلاگر دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از حوزه هایی که هر کسی نمی تواند در آن فعالیت کند اما جز حوزه هایی به حساب می آید که هم طرفدارن بسیار زیادی دارد و هم اکثر افراد دوست دارند تا در این حوزه اطلاعات داشته باشند دکوراسیون داخلی منزل است. اما این حوزه نیاز به دانش و حداقل ذهنی باز دارد و تولید محتوا کردن در آن خیلی ساده نیست و همین باعث شده به یکی از بهترین ایده های جدید برای بلاگری تبدیل شوید که هنوز حوزه بسیار خالی از رقابت به حساب می آید و توانایی رشد بسیار زیادی دارد.

بلاگر خودرو

افرادی که به خودرو علاقه دارند بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث شده تا به عنوان آخرین ایده در لیست ایده های جدید برای بلاگری به بلاگر خودرو اشاره کنم. شما می توانید از مسائل تخصصی مربوط به ماشین یا اتفاقات و مسائلی که برای ماشینتان پیش می آید یا اینکه برسی ماشین های مختلف پست های بسیار مختلفی تولید کنید که قطعا می تواند نظر هر کسی را جلب کند.

ایده هایی که در مطلب بهترین ایده های جدید برای بلاگری به شما معرفی کردم همه می توانند یک حوزه خوب برای شروع فعالیت باشند اما همه آنها نیاز به علاقه و تخصص نسبی دارند که اگر آنها را داشته باشید با تولید محتوای خوب و تبلیغات و استفاده از خدماتی مانند خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام به خصوص در اوایل می تواند به سرعت در اینستاگرام رشد کنید.