خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

قطعا شماهم با من هم نظرید که اینستاگرام در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های دنیای موبایل به حساب می آید که در ایران و جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. امکانات مختلف و ساختیار فوق العاده به علاوه پشتیبانی شرکت متا از این برنامه برخلاف  برنامه های دیگرش باعث شده تا اینستاگرام به یکی از محبوب ترین برنامه ها تبدیل شود که تقریبا در بیشتر گوشی های موبایل شاهد آن هستیم. به تازگی ویژگی های جدید به این برنامه اضافه شده است که یکی از آنها امکان نوت اینستاگرام است. در ادامه این مطلب بهتر شما را با قابلیت اینستاگرام نوت آشنا میکنم.

طی آپدیت جدیدی که اینستاگرام منتشر کرد قابلیتی جدید و نسبتا جالبی که کمتر در دیگر شبکه های اجتماعی شاهد آن بودیم را به برنامه خود اضافه کرد. این قابلیت جدید مربوط به بخش DM یا همان دایرکت در اینستاگرام می شود که می توانید یک یادداشت کوچک و خلاصه را با کاربران خود به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام note

اینستاگرام نوت چیست؟

اینستاگرام نوت در واقع یک ویژگی جدید مربوط به بخش DM می شود که شما می توانید یک متن خلاصه و کوتاه تا 60 کاراکتر را یادداشت کنید به نحوی که این یادداشت برای کاربران شما قابل مشاهده است. این امکان در واقع همان استوری متنی است. یعنی شما می توانید با این امکان یادداشتی کوتاه را با کاربران و فالوور های خود به اشتراک بگذارید و نقطه مشترک این دو در این است که بعد از گذشت یک روز یا همان 24 ساعت این یادداشت هم مانند استوری ناپدید می شود.

البته این یادداشت در بخشی جدا و در همان قسمت دایرکت ها برای کاربران نمایش داده می شود و افراد برای دیدن آن حتما باید بخش DM خود را چک کنند.

ایمپرشن و ریچ چیست؟ تفاوت آنها با یکدیگر چیست؟ کدام مهم تر است؟

راهنمای استفاده از نوت اینستاگرام در اندروید و آیفون

حالا که بیشتر با این امکان آشنا شدید شاید بخواهید بدانید که چگونه باید از این قابلیت استفاده کنید. برای اینکار اولین کاری که باید انجام دهید آپدیت کردن برنامه اینستاگرام به آخرین نسخه است. این قابلیت در چندین آپدیت قبل به اینستاگرام اضافه شده و اگر برنامه شما آپدیت نباشد امکان دارد این قابلیت در دسترس شما قرار نگرفته باشد و نتوانید از ان استفاده کنید.

بعد از اینکه برنامه خود را آپدیت کردید وارد اینستاگرام شوید. سپس در صفحه اصلی در بالا بر روی آیکون فلش که مربوط به بخش دایرکت ها می شود کلیک کنید تا وارد صفحه DM شوید. حالا در بالا این صفحه در زیر قسمت سرچ عکس پروفایل خود را مشاهده می کنید که در زیر ان عبارت Leave a note نوشته شده است. بر روی آن کلیک کنید.

در صفحه بعد در قسمت share whats on your mind.. یادداشت مدنظر خود را وارد کنید. سپس در قسمت پایین از بین دو گزینه followers you follow back که مربوط به تمامی مخاطبین شما می شود و close friends که مربوط به لیست دوستان نزدیک شما می شود می توانید یکی را انتخاب کنید تا یادداشت شما تنها برای آن گروه نمایش داده شود. سپس بر روی گزینه share در بالای صفحه کلیک کنید و به همین راحتی یادداشت شما با دیگران به اشتراک گذاشته می شود.

اینستاگرام یک برنامه بسیار محبوب به حساب می آید و روز به روز با آپدیت ها و پشتیبانی هایی که شرکت متا از آن می کند بیشتر رشد می کند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد و شرکت ها به سراغ این شبکه اجتماعی بیایند و از آن به نفع خود استفاده کنند. شما هم می توانید با استفاده از خدماتی مانند خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و خرید لایک واقعی زرممبر در کنار تبلیغات و تولید محتوا از این شبکه اجتماعی به بهترین شکل ممکن برای خود و کسب و کارتان استفاده کنید.

ایجاد نوت در اینستاگرام

چه کسانی می توانند از قابلیت اینستاگرام نوت استفاده کنند؟

این قابلیت به صورت عمومی برای همه کاربران و اکانت ها در دسترس می باشد و در واقع شما می توانید از آن استفاده کنید. البته برای استفاده از آن باید حتما اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

از کجا می توانید note های دیگران را در اینستاگرام مشاهده کنم؟

اگر می خواهید یادداشت هایی که دیگران گذاشتند را مشاهده کنید می توانید خیلی ساده وارد اینستاگرام شوید و از در صفحه اصلی در بالا بر روی آیکون فلش کلیک کنید تا وارد بخش DM شوید سپس در زیر قسمت سرچ می توانید نوت های دیگران را مشاهده کنید.

آموزش بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام به صورت کامل

چه کسانی می توانند اینستاگرام نوت را مشاهده کنند؟

شما خودتان می توانید از بین همه فالوور هایتان و افرادی که شما آنها را فالو دارید یا تنها کلوز فرند هایتان یکی را انتخاب کنید که نوت های شما فقط برای آنها نمایش داده  شود.