خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » افزودن اکانت به بخش favorites اینستاگرام و تنظیم کردن فید هوم

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدید به نام favorites را به برنامه خود اضافه کرده که این امکان را به شما داده تا بتوانید خیلی بهتر صفحه فید خود را مدیریت کنید. این قابلیت چند ماه بعد از معرفی در دسترسی همه کاربران ios و اندروید قرار گرفت. در ادامه قصد دارم تا آموزش افزودن اکانت به favorites اینستاگرام و مدیریت ان بپردازم. بنابراین اگر میخواهید بیشتر با این قابلیت آشنا شوید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

اینستاگرام در سال 2017 قابلیتی را معرفی کرده بود که شما امکان می داد مخاطبان پست های خود را خیلی کامل تر و دقیق تر مشخص کنید. این مطلب با نام favorites آزمایش شده بود اما این قابلیت جدید تقریبا فرق دارد و به شما امکانات مناسبی را می دهد.

آموزش افزودن اکانت به بخش favorites اینستاگرام

اگر اینستاگرام خود آپدیت کرده باشید بخش جدید به نام favorites در تنظیمات به این برنامه اضافه شده است که می توانید از بین اکانت های اینستاگرام و following های خود افرادی را به این لیست اضافه کنید. برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس در پایین بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید تا به صفحه پیج خود هدایت شوید.

سپس در بالا بر روی گزینه سه خط کلیک کنید تا منوی اینستاگرام باز شود. این میان گزینه های این بخش favorites را انتخاب کنید.

اضافه کردن اکانت به بخش favorites اینستاگرام 2

با انتخاب این گزینه وارد بخشی می شوید که می توانید اکانت هایی که دوست دارید را به favorites اضافه کنید. برای اینکار تنها کافیست تا اکانتی که می خواهید را جستجو کنید و سپس گزینه add را کلیک کنید. البته خود اینستاگرام کمی پایین تر در بخش suggestions به شما افرادی را پیشنهاد می کند که می تواند به این لیست اضافه کنید.

اضافه کردن اکانت به بخش favorites اینستاگرام

قابلیت های حساب بیزینس اینستاگرام چیست؟ تفاوت آن با اکانت معمولی چیست؟

بعد از اضافه کردن افراد به لیست دلخواه های اینستاگرام چه اتفاقی رخ می دهد؟

افرادی که شما آنها را به لیست favorites اینستاگرم اضافه می کنید پست هایشان بالاتر از بقیه برایتان نمایش داده می شود و عملا اولویت بیشتری دارند و عملا با اینکار دیگر کمتر پست های آنها را از دست می دهد.

آیا افرادی که انها را به لیست favorites اضافه می کنم متوجه می شوند؟

وقتی فردی را به این لیست اضافه می کنید برای آن نوتیفیکیشن ارسال نمی شود و عملا هیچ کس به جز شما نمی داند که شما آن را به لیست favorites خود اضافه کردید.

چگونه افراد را از لیست favorites اینستاگرام حذف کنم؟

اگر افرادی را به این لیست اضافه کردید و حالا می خواهید آنها را حذف کنید یا این قابلیت را غیرفعال کنید خیلی راحت وارد اینستاگرام شوید و سپس بر روی آیکون پروفایل خود در پایین کلیک کنید و سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و گزینه favorites را انتخاب کنید. سپس در این صفحه افرادی را اضافه کردید را حذف کنید برای اینکار کنار اسم آنها بر روی گزینه Remove کلیک کنید و سپس بر روی گزینه confirm favorites کلیک کنید.

آموزش بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام به صورت کامل

چرا این قابلیت برای من فعال نشده است؟

اگر این قابلیت برایتان فعال نشد یا اینکه اصلا این گزینه را مشاهده نمی کنید و در منوی اینستاگرام خود گزینه ای به نام favorites نمی بینید احتمالا اینستاگرام شما آپدیت نیست. حتما سعی کنید ابتدا اینستاگرام خود را از طریق گوگل پلی یا اپ استور به آخرین نسخه آپدیت کنید و سپس مراحلی که در بالا گفته شده را تست کنید.

قابلیت favorites اینستاگرام

نحوه تماشای فید اینستاگرام به ترتیب زمانی

برای اینکه بتوانید فید اینستاگرام خود را به ترتیب زمانی ببینید یعنی پست هایی که Following های شما منتشر کردند را به ترتیب زمانی که منتشر کردید بیینید کافیست وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس در صفحه home در بالا بر روی عبارت Instagram کلیک کنید. سپس دو گزینه برایتان ظاهر می شود. اولی following که پست های فالواینگ های شما را به ترتیب زمانی برایتان نمایش می دهد و دومی favorites که پست های افرادی که در لیست favorites شما هستند را به ترتیب زمانی نشان می دهد و عملا شما همیشه می توانید پست های این افراد را به راحتی مشاهده کنید.

اینستاگرام یکی از شبکه اجتماعی مهم کل دنیا به حساب می آید که تعداد کاربران بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا بسیار مورد توجه شرکت ها و افراد مختلف قرار بگیرد و افراد از این محیط برای رشد کسب و کار و کسب درآمد و… استفاده می کنند. شماهم می توانید با تولید محتوا و تبلیغات و استفاده از خدماتی مانند خرید فالوور فیک اینستاگرام و لایک ایرانی ارزان به خصوص در ابتدا از این فضا به نفع خودتان استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردم شما را به بیشتر با قابلیت favorites اینستاگرام آشنا کنم و به آموزش افزودن اکانت به بخش favorites اینستاگرام پرداختم. به نظر شما این قابلیت چقدر می تواند مفید و جذاب باشد؟