خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش پاک کردن گفتگو در اینستاگرام به صورت دوطرفه و یک طرفه

اینستاگرام از جمله برنامه هایی می باشد که کمتر کسی پیدا می شود آن را نشناسد. در طی چند سال اخیر این شبکه اجتماعی سعی کرده تا در طی آپدیت های مختلف برنامه خود را بزرگ تر و بهتر کند و امکانات بیشتری را برای ارتباط افراد با یکدیگر فراهم کند. یکی از اینها امکان گفتگو کردن افراد با یکدیگر در اینستاگرام است. در ادامه قصد دارم تا شما را با نحوه پاک کردن گفتگو در اینستاگرام آشنا کنم. اگر دوست دارید بیشتر با امکان گفتگو در اینستاگرام آشنا شوید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

اینستاگرام مدت ها پیش بود که امکان دایرکت را به برنامه خود اضافه کرد و در طی آپدیت های مختلف خود آن را گسترش داد تا دیگر افراد برای ارتباط با یکدیگر مجبور نباشند از برنامه دیگری استفاده کنند. گاهی اوقات پیش می آید که بخواهید گفتگو ها و پیام هایی که در اینستاگرام ارسال کردید را پاک کنید. خوشبختانه در این زمینه اینستاگرام برخلاف دیگر برنامه متا یعنی فیسبوک امکان کامل را داده و شما می توانید خیلی راحت و بدون دردسر گفتگو های خود را پاک کنید.

آموزش پاک کردن گفتگو در اینستاگرام

وقتی وارد برنامه اینستاگرام می شوید اگر در بالا بر روی آیفون فلش کنار قلب کلیک کنید  وارد بخش دایرکت می شوید که می توانید با دیگر افراد گفتگو کنید و گفتگو ها و چت های قبلی خود را مشاهده کنید. همچنین در بالا با کلیک بر وی گزینه مداد کنار آیکون دوربین می توانید یک گفتگوی جدید ایجاد کنید.

delete کردن گفتگو در اینستاگرام 1

برای اینکه بتوانید گفتگو هایی که از قبل در اینستاگرام انجام دادید را پاک کنید خیلی راحت می توانید در این صفحه بر روی گفتگوی مورد نظر کمی نگهدارید و سپس بر روی گزینه delete کلیک کنید. سپس پیامی برایتان ظاهر می شود که با کلیک بر روی گزینه delete می توانید گفتگوی خود را پاک کنید.

مشاهده دستگاه های متصل به حساب اینستاگرام و قطع دسترسی آنها!

آیا فرد مقابل می توانید همچنان پیام های حذف شده را مشاهده کند؟

اگر با این روش گفتگوی خود را حذف کنید فرد مقابل همچنان می تواند پیام ها را مشاهده کند و عملا این گفتگو برای او قابل دیدن است. بنابراین اگر قصد حذف دوطرفه گفتگو در اینستاگرام را دارید این روش مناسب شما نیست.

آموزش حذف کردن گفتگو در اینستاگرام به صورت دو طرفه

با حذف کلی گفتگو تنها آن گفتگو برای شما حذف می شود و عملا فرد مقابل دوباره می تواند آن را مشاهده کند. اما اگر می خواهید گفتگویی را به صورت دو طرفه حذف کنید باید وارد اینستاگرام خود شوید و سپس در بالا وارد صحفه دایرکت شوید. سپس وارد چت مدنظرتان شوید و پیام هارا به صورت تکی و دستی پاک کنید. یعنی عملا خیلی راحت نمی توانید کل گفتگو را پاک کنید.

حذف کردن گفتگو در اینستاگرام

برای پاک کردن پیام ها به صورت تکی تنها کافیست تا بر روی هر پیامی که می خواهید کمی نگهدارید و سپس بر روی گزینه unsend message کلیک کنید. به همین راحتی پیام مدنظرتان را به صورت در طرفه در گفتگو حذف می شود و کسی نمی تواند آن را مشاهده کند.

اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

آموزش پاک کردن گروه در دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام چندی پیش قابلیتی به نام گروه را به برنامه خود اضافه کرد که باعث می شد تا بتوانید به صورت چند نفری باهم گفتگو کنید. برای پاک کردن این نوع گفتگو ها در اینستاگرام تنها کافیست تا وارد اپ Instagram شوید و سپس وارد بخش دایرکت شوید. سپس گروه مدنظرتان را پیدا کنید و کمی روی آن نگهدارید و در منوی ظاهر شده بر روی گزینه delete کلیک کنید. همچنین می توانید وارد گروه شوید و سپس بر روی آیکون گروه در بالا کلیک کنید و در پایین بر روی گزینه leave chat کلیک کنید.

همچنین برای اینکه یک پیام را در گروه پاک کنید تا دیگر کسی نتواند آن را مشاهده کند تنها کافیست تا وارد گروه مدنظرتان شوید و سپس بر روی پیام موردنظر کمی نگهدارید و بر روی گزینه unsend message کلیک کنید. به همین راحتی این پیام از گروه پاک می شود و دیگر کسی آن را نمی تواند ببیند.

اینستاگرام یکی از شبکه اجتماعی بسیار مهم و پرمخاطب به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. برای اینکه بیشتر در این فضا رشد کنید و بتوانید سریع تر پیشرفت کنید یکی از بهترین گزینه ها خرید فالوور فیک و لایک اینستاگرام در کنار تبلیغات است که می توانید بازدهی تبلیغات را بسیار افزایش دهد و در کنار محتوای خوب باعث رشد سریع شما می شود. دیگر اکثر افراد و شرکت های بزرگ این اینستاگرام برای رشد بیشتر کسب و کار خود و درآمدزایی استفاده می کنند بنابراین محیط رایگان و بسیار مناسبی برای همه افراد به حساب می آید.

در این مطلب به آموزش پاک کردن گفتگو در اینستاگرام پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد. اگر خواستید نکات و ترفند های بیشتری درباره اینستاگرام بدانید می توانید وبلاگ زرممبر را دنبال کنید.