خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » استفاده و ساخت qr code برای اینستاگرام | آپدیت 2023

اینستاگرام در آپدیت های جدید خود قابلیتی را ارائه کرده است که به افراد این اجازه را می دهد تا بتوانند اینستاگرام خود را با استفاده از یک qr code به اشتراک بگذارند و افراد دیگر با اسکن آن خیلی سریع به پروفایل آنها دسترسی پیدا کنند. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش ساخت qr code اینستاگرام بپردازم.

قابلیت qr code اینستاگرام چیست؟

این قابلیت چه چندین سال پیش معرفی شد تا افراد بتوانند خیلی ساده تر حساب های اینستاگرام خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند nametag نام دارد. در واقع در دنیای امروزی هر کسی برای کسب و کار خود یک پیج اینستاگرام دارد و دوست دارد تا افراد را به پیج خود هدایت کند. اما واقعیت این است که افراد حوصله حفظ کردن یک نام کردی و سرچ کردن و پیدا کردن آن در اینستاگرام را ندارند و همین موضوع می توانید باعث شود تا مخاطبین کمتری به خصوص در تبلیغات محلی و کارت ویزیت ها و… بدرست بیاورید.

این قابلیت به شما کمک می کند تا یک nametag چیزی شبیه به qr code برای پیج خود درست کنید و آن را در اختیار دیگران قرار دهید تا با اسکن آن خیلی ساده به صفحه اینستاگرام شما راه پیدا کنند. استفاده از این قابلیت در جهان بسیار مرسوم است اما در ایران آنچنان هنوز رواج نیافته است اما طولی نمی کشد که افراد و پیج های زیادی از آن برای رشد و توسعه بیشتر پیج خود استفاده کنند.

ساخت nametag برای اینستاگرام

آموزش استفاده و ساخت qr code برای اینستاگرام

این قابلیت چندی پیش معرفی شد و الان اکثر افراد می توانن از آن استفاده کنند. اما بهتر است حتما در ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا همه مراحل به درستی پیش برود و همچنین با کمتری خطای ممکن رو به رو شوید. برای آپدیت اینستاگرام خود وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید و خیلی راحت نسخه جدید اینستاگرام را دریافت کنید.

افزودن اکانت به بخش favorites اینستاگرام و تنظیم کردن فید هوم

ساخت نیم تگ برای اینستاگرام

حالا که با nametag اینستاگرام آشنا شدید اصلا چگونه باید آن را ساخت؟ آیا زیادی به نصب و دانلود برنامه جدید است؟

در واقع شما برای ساخت نیم تگ نیازی به هیچ چیزی به جز خود اینستاگرام ندارید و خیلی راحت می توانید با دنبال کردن مراحل زیر برای حساب کاربری خود نیم تگ بسازید.

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس از پایین صفحه بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

سپس وارد بخش پروفایل خود شوید. در بالای این صفحه بر روی آیکون سه خطی کلیک کنید تا منوی اینستاگرام باز شوید و سپس بر روی گزینه nametag یا qr code کلیک کنید.

سپس وارد صفحه ساخت Qr code می شوید. که می توانید در بالا از بین حالت های color، emoji و selfie یک کدام را انتخاب کرده و سپس با تغییرات دلخواه را ایجاد کنید. بعد از آن می توانید qr code ساخته شده را با دیگران به اشتراک بگذارید.

استفاده از نیم تگ اینستاگرام

چونه qr code ساخته شده در اینستاگرام را به اشتراک بگذارم؟

برای اینکار تنها کافیست تا بعد از اتمام مراحل ساخت نیم تگ در پایین بر روی گزینه share profile کلیک کنید و سپس از هر برنامه ای که می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. افراد توانند با کلیک بر روی لینک یا اسکن qr code وارد پیج شما شوند. همچنین می توانید با انتخاب گزینه copy like لینک مورد نظر را کپی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش پاک کردن گفتگو در اینستاگرام به صورت دوطرفه و یک طرفه

چگونه  nametag اینستاگرام دیگران را اسکن کنم؟

اما چگونه باید این نیم تگ های ساخته شده را اسکن کرد؟ چگونه باید از طریق آنها وارد پیج مدنظر شد. برای اینکار تنها کافیست تا وارد اینستاگرام شوید و سپس در پایین بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و سپس در بالای صفحه بر روی آیکون سه خط کلیک کنید وارد بخش qr code شوید. سپس می توانید با انتخاب گزینه scan a nametag یا آیکون بالا گوشه سمت راست نیم تگ افراد و پیج های دیگر را اسکن کنید و مستقیم وارد پیج آنها شوید.

چرا بخش ساخت نیم تگ را پیدا نمی کنم؟

اگر تنظیمات مربوطه را پیدا نمی کنید و یا هر مشکلی در ساخت نیم تگ برای پیج خود دارید احتمالا با آپدیت کردن اینستاگرام مشکل شما رفع شود بنابراین حتما ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

نیم تگ در واقع یک قابلیت فوق العاده به خصوص برای کسب کار ها و شرکت هاست که می توانند با استفاده از مخاطبین بیشتری بدست بیاورید و در کنار تولید محتوا و خدماتی مانند خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام ارزان و تبلیغات باعث رشد هرچه بیشتر و سریع تر پیج اینستاگرامی خود شوند.

در این مطلب به آموزش ساخت qr code برای اینستاگرام پرداختم امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید به راحتی nametag پیج خود را بسازید.