خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه میوت کردن افراد در اینستاگرام به صورت دقیق | آپدیت 2023

همه ما در طول روز به میزان زیادی از اینستاگرام استفاده می کنیم و همین موضوع باعث می شود تا بعد از مدتی کلی حسابو اکانت فالوو شده داشته باشیم و در میان انبوهی از پست و استوری و… گم شویم. به همین دلیل است هر از چندگاهی حساب هایی که زیاد برایمان مهم نیستند و نمی خواهیم محتوای آنها را زیاد مشاهده کنیم میوت کنیم. در ادامه به آموزش میوت کردن در اینستاگرام می پردازم.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در کل جهان به حساب می آید که تقریبا اکثر مردم دنیا از آن استفاده می کنند و به نوعی تبدیل به یک بخشی از زندگی آنها شده است. خیلی از افراد برای ارتباط با سایر دوستان و… از اینستاگرام استفاده می کنند اما گاهی اوقات انقدر تعداد پیج ها و افرادی که دنبال می کنند زیاد می شود که در میان پست ها و استوری های آنها گم می شوند و خیلی از اوقات چیز های نه چندان مهم برایشان به نمایش در می آید.

نحوه میوت کردن در اینستاگرام

شما در اینستاگرام می توانید استوری، پست و حتی Notes های افراد را میوت کنید. و با این کار از هر حساب هر آن چیزی که خودتان می خواهید را مشاهده کنید. برای میوت کردن افراد در اینستاگرام تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد اینستاگرام خود شوید.

سپس پیجی که قصد میوت کردن آن را دارید پیدا کنید.(برای اینکار می توانید از طریق بخش سرچ یا following های خودتان استفاده کنید.

سپس وقتی وارد صفحه پیج مدنظرتان شدید بر روی دکمه فلش رو به پایین کنار گزینه following کلیک کنید تا منویی برایتان باز شود.

نحوه میوت کردن در اینستاگرام

در منوی باز شده بر روی گزینه mute کلیک کنید.

میوت کردن post و story افراد اینستاگرام

در اینجا سه گزینه مشاهده می کنید که posts مربوط به پست هایی است که این پیج به اشتراک می گذارد و stories مربوط به استوری هایی است که این پیج به اشتراک می گذارد. همچنین notes مربوط به نوت هایی است که در بخش دایرکت به این پیج به اشتراک می گذارد. به روشن کردن هر کدام از آنها، گزینه مدنظرتان فعال می شود و فرد میوت می شود.

بعد از mute کردن افراد در اینستاگرام چه اتفاقی رخ می دهد؟

بعد از اینکه فردی یا پیجی را دی اینستاگرام میوت کردید با توجه به اینکه کدام گزینه میوت را فعال کرده باشید دیگر استوری ها، پست ها و یا نوت های آن پیج برای شما نمایش داده نمی شود تا وقتی که وارد پیج خود آن فرد شوید و به صورت مستقیم آنها را تماشا کنید.

آموزش سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام در موبایل و مرورگر

میوت کردن استوری افراد در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید استوری افراد را خیلی راحت در اینستاگرام میوت کنید تنها کافیست تا وارد صفحه home اینستاگرام خود شوید و سپس در بالا بر روی استوری اکانتی که قصد میوت کردن آن را دارید کمی نگهدارید. سپس گزینه mute در پایین صفحه ظاهر می شود که می توانید خیلی ساده و راحت با کلیک بر روی آن استوری های آن پیج را میوت کنید.

چگونه افراد را در اینستاگرام unmute بکنیم؟

برای Unmute کردن افراد در اینستاگرام تنها کافیست تا وارد اینستاگرام شوید و سپس به صفحه پیج شخص موردنظرتان بروید. سپس بر روی گزینه فلش کنار گزینه following کلیک کنید و در میان گزینه های ظاهر شده گزینه mute را انتخاب کنید. سپس هر کدام از گزینه ها که روشن بود را خاموش کنید و آن فرد از لیست میوت های شما خارج می شود.

آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام (مدیریت گروه اینستاگرام)

چرا نمی توانم افراد را از لیست میوت خود خارج کنم؟

خیلی از اوقات پیج می آید که در اینستاگرام پیچی را میوت کرده باشید اما بعدا به مشکل بربخورید و نتوانید آن را از میوت خارج کنید. این مشکل معمولا به علت آپدیت نبودن اینستاگرام شما رخ می شود که می توانید خیلی ساده آن را از طریق گوگل پلی یا اپ استور آپدیت کنید.

آموزش mute کردن نوتیفیکیشن های افراد در اینستاگرام

برای میوت کردن نوتیفیکیشن های افراد در اینستاگرام ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس به صفحه پیج مدنظرتان بروید. سپس بر روی زنگوله بالای صفحه کنار سه نقطه کلیک کنید. حالا می توانید نوتیفیکیشن های این اکانت را به صورت کامل مدیریت کنید که دقیقا نوتیفیکیشن چه چیزهایی برایتان ارسال شود و کدام ها برایتان ارسال نشود.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و خرید لایک واقعی به آموزش میوت کردن افراد  در اینستاگرام پرداختم تا بتوانید از شر انبوهی از محتوا و استوری و… در اینستاگرام خود از پیج های مختلف خلاص شوید. برای اینکه بیشتر درباره اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بدانید یا اینکه درباره روش های افزایش فالوور و درآمد از اینستاگرام بدانید می توانید مطلب بخش وبلاگ زرممبر را دنبال کنید.