خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » افزودن واترمارک (تصویر و متن) به ویدیو در اندروید | مرحله به مرحله

دیگر در زمانه ای زندگی می کنیم که دانلود و دزدیدن یک ویدیو یا عکس خیلی ساده و راحت است و ممکن است محتوایی که شما مدت ها برای آن زحمت کشیدید به راحتی دزدیده شود و بقیه از آن استفاده کنند. خوشبختانه می توان از واترمارک ها برای این موضوع استفاده کرد و حالا به طرف پیشرفت فناوری می توانید خیلی راحت و با استفاده از گوشی واترماک ساخت و آن را به ویدیو ها اضافه کرد. در ادامه این مطلب به آموزش افزودن واترمارک به ویدیو در اندروید خواهم پردخت.

دزدن فایل های تصویری خیلی سادست و بدون هیچ مشکلی و تنها با چند نرم افزار ساده می توان خیلی ساده از آنها استفاده کرد اما در مورد ویدیو این موضوع فرق می کند و افزودن واترمارک باعث می شود تا حتی با دزده شدن اثرشما مشخص شود که آن اثر برای شماست و به نوعی شما دیده شوید.

اضافه کردن لوگو(تصویر) به ویدیو در inshot

افزودن واترمارک به ویدیو در اندروید

برای افزودن watermark ابزار های مختلف وجود دارد اما وقتی صحبت از گوشی های موبایل و اندروید می شود تعداد این ابزار ها بسیار کم می شوند یا اینکه کیفیت و امکانات مناسب را ندارند.

اما خوشبختانه برنامه inshot یکی از بهترین گزینه ها برای اینکار است که خیلی ساده و راحت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر روی ویدیو های خود واترمارک اضافه کنید.

اضافه کردن لوگو(تصویر) به ویدیو در inshot

اگر می خواهید یک لوگو یا تصویر را به عنوان واترمارک به ویدیو خود اضافه کنید تنها کافیست تا برنامه inshot را دانلود کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

وقتی برنامه inshot را دانلود کردید وارد آن شوید و سپس ویدیو ای که می خواهید را انتخاب کنید و کمی صبر کنید تا ویدیو وارد برنامه شوید. سپس در پایین صفحه لوگو خود inshot دیده می شود که برای حذف آن می توانید بر روی گزینه ضبدر کنار آن کلیک کنید و سپس گزینه free remove را انتخاب کنید. سپس تبلیغی به مدت چند ثانیه به شما نمایش داده می شود و لوگوی inshot در پایین صفحه پاک می شود.

حالا شما می توانید ویدیو خود را ویرایش و در آخر واترمارک خود را به آن اضافه کنید. برای اینکار بر روی آیکون گالری کنار آیکون استیکر در پایین صفحه کلیک کنید. سپس وارد گالری گوشی خود می شوید و می توانید تصویری که می تواخید به عنوان واترمارک اضافه کنید را انتخاب کنید.

افزودن واترمارک به ویدیو در inshot اضافه کردن watermark در اینشات

پس از اینکه فایل آپلود شد بر روی گزینه Done کلیک کنید. حالا یک لایه به تایم لاین ویدیو شما اضافه می شود که می توانید مدت زمان آن را مشخص کنید که در مدتی از ویدیو نمایش داده شود و یا اینکه تغییراتی بر روی آن به وجود بیاورید.

سپس می توانید واترمارک را به محلی که می خواهید نمایش داده شود بکشید. همچنین می توانید اندازه آن را تغییر دهید و یا انیمیشن به آن اضافه کنید.

بعد از انجام همه این تغییرات می توانید خیلی ساده و راحت ویدیو خود را خروجی بگیرید و به راحتی از آن استفاده کنید.

آموزش پاک کردن کش برنامه ها در اندروید | کروم، تلگرام و…

اضافه کردن متن روی ویدیو در اندروید

اگر می خواهید آدرس پیج، سایت یا تلگرام خود را به صورت متن وبه عنوان واترمارک بر روی ویدیو قرار دهید می توانید خیلی ساده برنامه inshot را دانلود کنید و از آن برای انجام این کار استفاده کنید.

وارد برنامه inshot شوید و سپس در پایین صفحه بر روی گزینه text که با آیکون T نشان دده شده است کلیک کنید. سپس متنی که می خواهید را وارد کنید و بعد از آن در لایم لاین مدت زمانی که می خواهید واترمارک بر روی ویدیو شما نمایش داده شود را مشخص کنید.

سپس می توانید متن خود را ویرایش کنید و تغییرات مختلف بر روی آن ایجاد کنید و همچنین مکان و اندازه آن در ویدیو را تغییر دهید. اگر می خواهید فونت آن را تغییر دهید می توانید بر روی گزینه Aa کلیک کنید و فونت مدنظرتان را انتخاب کنید.

سپس می توانید فایل مدنظرتان را خروجی بگیرید و از آن استفاده کنید.

اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

برنامه های دیگر برای افزودن watermark به ویدیو در اندروید

برنامه های بسیار متفاوتی برای اضافه کردن واترمارک در اندروید وجود دارد اما همه انها واقعا خوب نیستند. به جز inshot می توانید از گزینه های دیگر هم استفاده کنید مانند:

  • Watermark Maker
  • Video Eraser, Remove Watermark
  • Kinemaster

همچنین سایت هایی نیز برای اینکار وجود دارند که البته چندان خوب نیستند برای همین آنها را زیاد پیشنهاد نمی کنم اما می توانید برای ساخت واترمارک از سایت های آنلاین خوبی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر فعال گروه و خرید فالوور فیک ارزان به آموزش افزودن واترمارک به ویدیو در اندروید برای منتشر کردن آن در تلگرام و اینستاگرام و… پرداختم تا خیلی راحت بتوانید با تولید محتوا و بدون نگرانی از دزدیدن آن در شبکه های اجتماعی رشد کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مناسب بوده باشد.