خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش نحوه گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله

چندین پیش بود که اینستاگرام قابلیت نوت را به بخش دایرکت های خود اضافه کرد که چیزی شبیه به استوری بود و مدتی بعد برای بهبود این قابلیت امکان اضافه کردن آهنگ را به آن افزود. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام بپردازم.

متن خالی در خیلی از اوقات شاید نتواند احساسات ما را به خوبی منتقل کند اما قطعا همراه بودن آن با یک موزیک می تواند خیلی تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که اینستاگرام امکان گذاشتن آهنگ در نوت های اینستاگرام را به برنامه خود اضافه و حالا شما می توانید به متن 60 کاراکتری خود در بخش دایرکت ها موزیک هم اضافه کنید.

آموزش گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید در نوت های اینستاگرام خود آهنگ بگذارید ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. برای اینکار وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید و آخرین نسخه را دانلود کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و در صفحه اصلی بر روی آیکون DM یا همان فلش کلیک کنید تا وارد بخش دایرکت های اینستاگرام شوید.

سپس  بالای صفحه بر روی آیکون + در کنار Your note کلیک کنید تا وارد فضای اضافه کردن نوت اینستاگرام شوید.

صفحه دایرکت اینستاگرام

سپس متن خود را تایپ کنید و بعد از آن بر روی آیکون موزیک یا همان add music کلیک کنید.

اضافه کردن موزیک به نوت اینستاگرام

سپس شما وارد کتابخانه موسیقی اینستاگرام می شوید. آهنگی که دوست دارید را پیدا کنید همچنین می توانید بر روی آن کلیک کنید تا پیش نمایش آهنگ را گوش دهید. در آخر موزیک مدنظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب موزیک برای افزوده شدن به نوت اینستاگرام

بعد از انتخاب موزیک مدنظرتان و تموم شدن کارهای نوت شما بر روی گزینه share در بالا صفحه کلیک کنید تا خیلی ساده نوت شما با موزیک منتشر شود.

آموزش پاک کردن گفتگو در اینستاگرام به صورت دوطرفه و یک طرفه

نوت اینستاگرام چیست؟

چند پیش بود که اینستاگرام قابلیتی به نام نوت به برنامه خود اضافه کرد تا بتوانید متن های کوتاهی مانند استوری اما فقط در بخش دایرکت با دیگران به اشتراک بگذارید.

چه موزیک هایی را می توانم بر روی نوت اینستاگرام خود بگذارم؟

شما می توانید هر موزیکی که در کتابخانه اینستاگرام است را برای نوت خود استفاده کنید تنها کافیست تا کمی در لیست موزیک های اینستاگرام بگردید و آهنگ مدنظرتان را پیدا کنید و یا هر موزیک و ویس که خودتان دوست دارید.

چرا امکان اضافه کردن موزیک به نوت اینستاگرام برای من باز نیست؟

Instagram Music Notes یک ویژگی خلاقانه و جالب است که به افراد کمک می کند تا افراد و اطلاعات بیشتری را با فالوور های خود به اشتراک بگذارند. اما برخی از کاربران در هنگام کار با اینستاگرام متوجه شدند که این قابلیت برای آنها وجود ندارد و نمی توانند از آن استفاده کنند.

این موضوع می توانید دلایل بسیار زیادی داشته باشد و به این دلیل که این ویژگی جدید و تازه است شاید هنوز برای همه کاربران در دسترس نباشد اما در ادامه به لیستی از ترفند ها که می توانید این مشکل را رفع کنید می پردازم:

آپدیت نبودن اینستاگرامتان می تواند اصلی تری و مهم ترین دلیلی باشد که شما نمی توانید از ویژگی نوت اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین خیلی ساده وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید و اینستاگرام خود را حتما به آخرین نسخه بروز رسانی کنید در اکثر مواقع این مشکل حل می شود.

اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

بهتر است تا کش برنامه اینستاگرام اینستاگرام خود را پاک کنید تا این قابلیت به دسترسی برایتان کار کند. برای اینکار می توانید وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس اینستاگرام را پیدا کنید و بر روی گزینه clear cache کلیک کنید.

اگر دو مورد بالا برایتان کار نکرد پیشنهاد می کنم تا اینستاگرام خود را به صورت کامل از گوشی حذف کنید و سپس دوباره آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

اگر با اجرای موارد بالا هنوز مشکل برایتان رفع نشد می توانید وضعیت status اینستاگرام خود را روشن کنید و یا اکانت خود را به اکانت حرفه ای تغییر دهید شاید این مشکل برایتا حل شد.

اینها اصلی ترین ترفند هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا مشکل نبود گزینه ای برای اضافه کردن موزیک به نوت اینستاگرام شما حل شود.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید لایک تردز و لایک اینستاگرام به آموزش گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام پرداختم تا بتوانید با استفاده از این قابلیت خیلی ساده تر و راحت تر با فالوور های خود ارتباط بگیرید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.