خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش سرچ کردن در چت دایرکت اینستاگرام طبق آپدیت های جدید

چند وقتی می شود که اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت دایرکت علاوه بر یک شبکه اجتماعی تبدیل به یک پیام رسان هم شده است. اما تا مدت ها بخش دایرکت اینستاگرام از قابلیت های مختلفی مانند سرچ کردن محروم بود اما خوشبختانه در آپدیت های بد این قابلیت اضافه شد. در این مطلب قصد دارم تا به نحوه سرچ در چت دایرکت اینستاگرام بپردازم.

آیا قابلیت سرچ در دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟

در گذشته این قابلیت وجود نداشت و بعد از اینکه به این برنامه اضافه شد بسیار ابتدایی بود و عملا شما اگر می خواستید یک پیام قدیمی را در چت دایرکت اینستاگرام خود پیدا کنید باید کلی در آن می گشتید. اما حالا با آپدیت های متوالی این قابلیت بهتر شده و شما می توانید خیلی ساده به سرچ در دایرکت های اینستاگرام بپردازید.

آموزش سرچ کردن در چت دایرکت اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که بخواهید یک پیام قدیمی که قبلا ارسال کرده بودید را دوباره پیدا کنید یا اینکه بخواهید آن را حذف کنید کنید. در چنین مواقعی اینکه به صورت دستی به دنبال آن پیام در صفحه چت اینستاگرام بگردید کار چندان منطقی نیست.

برای مثال میخواهید به خانه دوستتان بروید اما آدرس آن را به یاد ندارید و می خواهید در چت اینستاگرام خود به دنبال آدرس خانه او که قبلا برایتان ارسال کرده بود بگردید. در ادامه به نحوه اینکار می پردازم:

ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. در آپدیت های جدید تر این قابلیت کمی بهتر و متفاوت تر شده است بنابراین ابتدا به گوگل پلی یا اپ استوری بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.

حالا برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و در بالا سمت راست بر روی آیکون dm (همان آیکون پیکان مانند) کلیک کنید تا وارد صفحه دایرکت اینستاگرام شوید.

سپس در صفحه دایرکت های اینستاگرام خود به صفحه چتی که می خواهید بروید و بر روی نام پیج فرد مقابل کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید بر روی گزینه search که با یک ذره بین نشان داده شده است کلیک کنید و عبارتی که قصد سرچ آن دارید را جستجو کنید.

سرچ کردن در چت دایرکت اینستاگرام

حالا که هر پیامی که در این صفحه چت باشد و شامل کلمه کلیدی مدنظرتان باشد در صفحه برایتان نمایش داده می شود و کلمه کلیدی  شما به صورت زردرنگ نمایش داده می شود.

آموزش فعال کردن و استفاده از گیف در کامنت اینستاگرام

آیا می توان در چت دایرکت اینستاگرام بر اساس تاریخ جستجو کرد؟

در حال حاضر این قابلیت وجود ندارد و این یعنی شما این امکان را ندارید تا بتوانید براساس یک تاریخ خاص به جستجوی پیام بپردازید اما هنگامی که در یک چت اینستاگرام جتسجو می کنید می توانید تاریخ پیام ها را مشاهده کنید و این شاید بتواند بهتان کمک کند.

آموزش جستجوی کلمه مدنظر در دایرکت اینستاگرام در iphone

هیچ تفاوتی بین نسخه اندروید و ios وجود ندارد و تمامی مراحل به یک صورت است. تنها نیاز است تا اینستاگرام خود را آپدیت کنید سپس وارد بخش Dm شوید و گفتگویی که می خواهید را انتخاب کنید. سپس بر روی نام پیج فرد مقابل بزنید و در صفحه بعد گزینه search را انتخاب کنید. به همین راحتی می توانید در آیفون به جستجوی کلمه مدنظر در دایرکت اینستاگرام بپردازید.

اشتراک Meta Verified چیست؟ مزایای آن، روش خرید و دریافت آن

آیا می توانید به سرچ در دایرکت اینستاگرام از طریق کامپیوتر بپردازم؟

متاسفانه امکان جستجو در دایرکت اینستاگرام برای نسخه وب وجود ندارد و شما گزینه ای به صورت حرفه ای برای انجام اینکار ندارید. اما می توانید در صفحه چت دایرکت مدنظرتان از ctrl + f استفاده کنید که چندان حرفه ای و کامل نیست و نیاز است تا پیام های دایرکت شما لود شود و یا می توانید از نسخه اندروید اینستاگرام در برنامه های شبیه ساز استفاده کنید.

آیا امکان جستجو پست در دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟

اگر قبلا یک پست را برای فرد دیگری فرستادید و حالا می خواهید آن را پیدا کنید متاسفانه این قابلیت وجود ندارد و شما تنها می توانید بین پیام های متنی موجود در دایرکت اینستاگرام خود به جستجو بپردازید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی فوق العادست که با قابلیت هایی مانند ریلز و دایرکت و… توانسته خود را به یک برنامه کامل تبدیل کنید تا جایی که بسیاری از کسب و کار ها با تولید محتوا و تبلیغات به همراه خرید فالوور فیک بدون ریزش و خرید لایک واقعی از آن برای افزایش فروش و جذب مشتری استفاده می کنند.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خدمات شبکه های اجتماعی به آموزش سرچ در چت دایرکت اینستاگرام پرداختم تا بتوانید خیلی ساده یک پیام قدیمی را پیدا کنید یا اینکه در صفحه چت مشتریان خود به دنبال اطلاعات آنها باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.