خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام | آپدیت 2023

ممکن است بنا به هردلیلی پیش اینستاگرام خود را غیرفعال کرده باشید اما بعد از مدتی بخواهید که آن را دوباره بازگردانی کنید و دوباره از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که این کار قابل انجام نیست و یا درست با نحوه آن آشنا نیستند به همین دلیل در این مطلب از زرممبر وبسایت خرید ممبر قصد دارم تا به آموزش برگرداندن پی دی اکتیو اینستاگرام بپردازم.

دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام چیست؟

بسیاری از واقع شما نیاز دارید که از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فاصله بگرید و یا میخواهید اکانت حال حاضر خود را ترک کنید و دیگر از آن استفاده نکنید. در این حالت دیلیت کردن اکانت روش چندان منطقی به نظر نمی رسد چون ممکن است بعدا دوباره بخواهید از این اکانت استفاده کنید به همین دلیل است که بسیاری پیشنهاد می کنند تا پیج خود را دی اکتیو کنید تا بتوانید بعدا دوباره آن را برگردانید و از آن استفاده کنید.

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

خب حالا اگر بنا به هر دلیل پیج اینستاگرام خود را دی اکتیو کردید و حالا می خواهید دوباره از آن استفاده کنید می توانید خیلی ساده آن را برگردانید. در ادامه به نحوه انجام اینکار در موبایل و کامپیوتر می پردازم.

فعال کردن پیش دی اکتیو اینستاگرام در موبایل

اگر از نسخه موبایل اینستاگرام استفاده می کنید و قصد فعال کردن اکانتی که دی اکتیو کردید را دارید ابتدا برنامه را باز کنید. اگر در حال حاضر از اکانتی استفاده نمی کنید که مستقیم به صفحه لاگین اینستاگرام وارد می شوید اما اگر از اکانتی در حال حاضر استفاده می کنید بر روی عکس پروفایل خود در پایین کلیک کنید. سپس در بالای صفحه بر روی نام پیج خود که در کنار آن یک فلش رو به پایین است کلیک کنید. سپس گزینه add account را انتخاب کنید تا وارد صفحه لاگین اینستاگرام شوید.

شماره تلفن، ایمیل یا یوزرنیم اکانت خود را در کادر اول و پسورد اکانت خود را در کادر دوم وارد کنید و سپس بر روی گزینه log in کلیک کنید تا وارد اکانت خود شوید.

فعال کردن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

به همین راحتی شما توانستید اکانت اینستاگرام خود را دوباره فعال کنید. تنها لاگین کردن دوباره باعث می شود تا اکانت شما به راحتی فعال شود و بتوانید از آن استفاده کنید.

نحوه مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام در موبایل و کامپیوتر

رفع دی اکتیو اینستاگرام در آیفون

اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید مراحل تفاوتی ندارد و تنها کافیست تا برنامه اینستاگرام را باز کنید سپس در کادر اول یوزرنیم، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و در کادر دوم رمز عبور اکانت خود را وارد کنید و بر روی گزینه log in کلیک کنید. به همین راحتی پیج شما برمیگردد و می توانید از آن استفاده کنید.

فعال کردن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام در کامپیوتر

اگر اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کردید و حالا می خواهید از طریق کامپیوتر آن را بازگردانی کنید تنها کافیست تا وارد وبسایت اینستاگرام به آدرس Instagram.com شوید و سپس در صفحه لاگین در کادر اول آدرس ایمیل، شماره تلفن یا یوزرنیم خود را وارد کنید و در کادر دوم پسورد خود را وارد کنید و بر روی گزینه log in کلیک کنید. به همین راحتی شما توانستید پیج خود را دوباره فعال کنید.

رفع دی اکتیو اینستاگرام در آیفون

من اطلاعات اکانت خود را فراموش کردم چگونه اکانت دی اکتیو خود را فعال کنم؟

در حالت عادی وقتی شما اطلاعات اکانت را فراموش می کنید می توانید در مراحل ورود به حساب خیلی ساده آنها را بازیابی کنید اما برای پیج های دی اکتیو شده کمی داستان متفاوت است. ابتدا از طریق گزینه forgotten password در صفحه ورود اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید رمز عبور یا دیگر اطلاعات اکانت خود را بازیابی کنید اما اگر با خطا رو به رو شدید و… باید به پشتیبانی اینستاگرام پیام دهید.

اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

چگونه اکانت حذف شده اینستاگرام را بازیابی کنم؟

اگر شما به جای دی اکتیو کردن اکانت به طور کلی دیلیت اکانت کرده باشید عملا راه حلی وجود ندارد که بتوانید دوباره آن را بازیابی کنید و در اکثر مواقع دیگر پیش شما قابل دسترس نیست و باید از یک اکانت جدید برای فعالیت در اینستاگرام استفاده کنید.

چقدر طول میکشد تا اکانت دی اکتیو من دوباره فعال شود؟

بعد از اینکه دوباره وارد اکانت خود شدید اکانت شما فعال می شود اما برای اینکه تمامی اطلاعات آن دوباره باز گردد نیاز به یک بازه 7 روزه است. بنابراین بعد از فعال شدن اکانت حتما باید چند روزی صبر کنید تا دوباره بتوانیم به طور کامل از آن استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام و خرید لایک ایرانی اینستاگرام به آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو اینستاگرام به صورت کامل در اندروید، ios و کامپیوتر پرداختم تا بتوانید دوباره اکانت خود را فعال و از آن استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.