خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش ساخت لینک برای چنل broadcast اینستاگرام | آپدیت 2023

چگونه کانال اینستاگرامی بسازم؟ چگونه برای کانال برودکست اینستاگرام لینک بسازم؟ چنل broadcast چیست؟ اینها همه سوالاتی هستند که قصد دارم تا در این مطلب به آنها پاسخ دهم.

در آپدیت های جدید اینستاگرام قابلیتی جدید به نام Channel broadcast به این برنامه اضافه شد تا کاربران را بیشتر به استفاده از برنامه اینستاگرام ترغیب کند و به نوعی اینستاگرام را به یک رقیب قدرتمند تر از قبل در مقابل تلگرام تبدیل کند.

چنل broadcast اینستاگرام چیست؟

چنل برودکست در واقع چیزی شبیه به کانال های تلگرامی هستند که در آن افرادی می توانند پست، ویدیو، موزیک و… منتشر کنند و کاربران نیز می توانند با به این پست ها ری اکشن بروند یا در نظرسنجی شرکت کنند.

اکثر افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند در تلگرام برای خود کانال مجزا دارند و در آن به فعالیت و تولید محتوا می پردازند. اینستاگرام نیز یکی از مهم ترین و محبوب ترین قابلیت های تلگرام را به برنامه خود اضافه کرده تا بتواند بیشتر کاربران را در برنامه خود نگهدارد.

افزودن اکانت به بخش favorites اینستاگرام و تنظیم کردن فید هوم

آموزش ساخت لینک برای کانال اینستاگرام

چگونه برای چنل اینستاگرام بسازم؟

قبل از اینکه بخواهید برای چنل اینستاگرام خود لینک بسازید ابتدا باید بدانید که اصلا چگونه می تواند یک چنل برودکست در اینستاگرام ایجاد کنید.

ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید چون این قابلیت در نسخه های اخیر در اختیار کاربران اینستاگرام قرار گرفته است. برای بروزرسانی اینستاگرام خود می توانید از طریق گوگل پلی و اپ استور اقدام کنید.

  1. بعد از اینکه اینستاگرام خود را آپدیت کردید برنامه را اجرا کنید.
  2. سپس در پایین صفحه بر روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید.
  3. در بالای صفحه بر روی آیکون به علاوه یا همان + کلیک ضربه بزنید.
  4. در منویی که برایتان باز می شود گزینه channel را انتخاب کنید.
  5. سپس در بخش channel name نام کانال خود را انتخاب کنید.
  6. اگر می خواهید کانال شما در صفحه پروفایل شما نمایش داده شود گزینه show channel on profile را فعال کنید.
  7. اگر می خواهید تنها فالوور های شما بتوانند در کانال شما عضود شوند گزینه followers را در بخش audience فعال کنید.
  8. در آخر بر روی گزینه create broadcast channel ضربه بزنید تا کانال اینستاگرامی شما ایجاد شود.

نحوه پاک کردن کش (حافظه پنهان) اینستاگرام در اندروید و آیفون

آموزش ساخت لینک برای کانال اینستاگرام

اگر چنل اینستاگرام دارید یا طبق آموزش بالا همین الان آن را ایجاد کردید می توانید خیلی ساده وارد آن شوید و سپس بر روی گزینه Invitation link کلیک کنید. حالا لینک چنل اینستاگرام شما کپی می شود و می توان آن را را با دیگران به اشتراک بگذارید و در شبکه های اجتماعی دیگر خود منتشر کنید تا دیگران عضو این کانال شما شوند.

ساخت لینک برای کانال برودکست اینستاگرام

آموزش گذاشتن لینک چنل برودکست در استوری اینستاگرام

اگر می خواهید لینک چنل برودکست اینستاگرام خود را از طریق استوری با دیگران به اشتراک بگذارید تنها کافیست وارد چنل خود شوید و سپس بر روی گزینه share to story کلیک کنید. در مرحله بعد وارد فضای استوری اینستاگرام می شوید هر ویرایشی که دوست دارید را انجام دهید سپس آن را استوری کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک واقعی به آموزش ساخت لینک برای کانال اینستاگرام پرداختم تا بتوانید با اشتراک گذاری لینک چنل برودکست اینستاگرام خود با دیگران و در شبکه های اجتماعی دیگر مخاطبین آن را بیشتر کنید. امیدوارم این مطلب برایتام مفید بوده باشد.