خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام مرحله به مرحله | آپدیت 2023

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی یا بهتر است بگویم برنامه های گوشی های همراه به حساب می آید که با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر تبدیل به یکی از برنامه های اصلی تلفن همراه هر فردی شده است. این محبوبیت در پی معرفی ویژگی های جدیدی است که هر چند وقت یکبار راهی این برنامه می شود. یکی از امکاناتی که چندین سال پیش به اینستاگرام اضافه شده live اینستاگرام است که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام بپردازم.

اینستاگرام از چند سال پیش رشد فوق العاده خود را شروع کرده و تا به الان تبدیل به یکی از برترین شبکه های اجتماعی در دنیا شده است. تقریبا 2 تا 3 سال پیش این برنامه قابلیت لایو را به برنامه خود اضافه کرد که توسط آن شما می توانستید در خود اینستاگرام پخش زنده با سرعت و کیفیت مناسبی برگذار کنید و افراد مختلف می توانستند به شما لایو شما بدون هیچ محدودیتی بپردازند.

پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام

یکی از امکانات جالبی که در اکثر بخش های اینستاگرام مانند پست، ریلز و لایو می تواند مشاهده کنید قابلیت پین کردن کامنت است که توسط آن شما می توانید یک کامنت(متن) را در دید افراد بیشتری قرار دهید.

شاید تا به حال در لایو های مختلف رفته باشید و شاهد پین شدن کامنت های مختلف بوده باشد. در ادامه قصد دارم تا به نحوه پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام بپردازم.

پین کردن کامنت یعنی چه؟

پین کردن یا همان سنجاق کردن در واقع به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک کامنت یا پست را بالاتر و برتر از همه کامنت ها و پست های دیگر نشان هید. در واقع اگر در لایو خود صحبتی یا اعلانی دارید که دوست دارید همه افراد حاظر در لایو آن را ببینید می توانید از امکان پین کردن کامنت در لایو استفاده کنید.

پین کردن کامنت

نحوه عضویت و ساخت اکانت تردز | با اکانت اینستاگرام و بدون اینستاگرام

نحوه pin comment در لایو

برای اینکه بتوانید کامنت خود را در لایو اینستاگرام پین کنید ابتدا باید یک لایو برگذار کنید. برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  2. سپس وارد اکانتی که قصد دارید در آن لایو برگذار کنید شوید.
  3. در پایین صفحه بر روی آیکون به علاوه کلیک کنید.
  4. حالا پایین صفحه را به سمت چپ بکشید تا به گزینه لایو برسید.
  5. سپس تنظیمات لازم را انجام دهید و لایو را استارت بزنید.

حالا که توانستید لایو مدنظرتان را برگذار کنید می توانید در آن هر کامنتی که دوست دارید را پین کنید. برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا وارد اینستاگرام و لایو خود شوید.
  2. کامنت مدنظرتان را پیدا کنید یا خودتان آن را تایپ و ارسال کنید.
  3. سپس روی کامنت مدنظرتان ضربه بزنید.
  4. در پنجره ای که باز می شود بر روی گزینه pin comment ضربه بزنید.

نحوه pin comment در لایو

 

با اینکار به راحتی کامنت مدنظرتان پین می شود و در بالای همه کامنت ها به تمامی افراد لایو تا زمانی که خود شما بخواهید نشان داده می شود.

اینستاگرام نوت (Note) چیست؟ آشنایی با قابلیت جدید اینستاگرام

آموزش unpin کردن در لایو اینستاگرام

اگر کامنتی را طبق آموزش بالا پین کردن اما حالا دوست دارید که آن را از حالت پین خارج کنید برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید.

  1. بر روی کامنتی که آن را در لایو خود پین کردید ضربه بزنید.
  2. سپس از پنجره ای که برایتان باز می شود گزینه unpin comment را انتخاب کنید.

با اینکار شما به راحتی می توانید کامنت مدنظرتان را ان پین کنید.

چرا باید یک کامنت را در live پین کنم؟

اگر یه لایو برگذار کردید و دوست دارید یک متنی را همه افرادی که در لایو شما حضور دارند مشاهده کنند می توانید با قابلیت پین کردن کامنت این کار را انجام دهید. از این امکان می توانید برای پین کردن یک خبر، یک پاسخ متداول، اطلاع رسانی، توضیح درباره یک موضوع، تبلیغ محصول و… استفاده کنید. در واقع به جای اینکه یه موضوع را مدام تکرار کنید می توانید با استفاده از امکان پین کردن کامنت آن متن را در دید همه قرار دهید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام و لایک اینستاگرام به آموزش پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام پرداختم تا بتوانید خیلی ساده هر کامنتی که می خواهید را در لایو خود پین کنید و از آن برای اطلاع رسانی و… استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.