خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه پین کردن کامنت در پست اینستاگرام (اندروید و آیفون)

اینستاگرام یکی از بهترین و البته محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا به حساب آمد که بیش از یک میلیارد کاربر دارد. شرکت متا توانسته با پشتیبانی خوب و اضافه کردن قابلیت های مختلف به این برنامه آن را به یکی از اصلی ترین برنامه های تلفن همراه هر فردی تبدیل کند. یکی از این قابلیت ها پین کردن کامنت در اینستاگرام است که در این مطلب قصد دارم تا به طور کامل به آموزش آن بپردازم.

پین شدن کامنت اینستاگرام یعنی چی؟

پین شدن یا همان سنجاق شدن باعث می شود تا یک کامنت در بالای تمامی کامنت های یک پست نشان داده شود. به صورت معمول در اینستاگرام کامنت ها بر اساس زمان و… نشان داده می شوند اما با پین کردن آن کامنت در بالای همه کامنت ها به کاربران نشان داده می شود و این باعث می شود تا افراد زیادتری آن کامنت را ببینند.

چرا باید یک کامنت را پین کنم؟

یکی از راه های تعامل کاربران در اینستاگرام کامنت گذاشتن و جواب دادن به کامنت یک دیگر است. در بسیاری از مواقع افراد وقتی یک پست را مشاهده می کنند کامنت های آن را باز می کنند و چندتا از آنها را می خوانند. وقتی کامنتی پین شده باشد قطعا توسط افراد بیشتری خوانده می شود و در دیدن افراد زیادتری قرار میگیرد.

نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام

قابلیت پین کردن چندی پیش توسط اینستاگرام رونمایی شد و از الان به بعد شما می توانید هر کامنتی که می خواهید را در پست های خود پین کنید.

آموزش pin کردن کامنت اینستاگرام در اندروید

اگر از نسخه اندروید اینستاگرام استفاده می کنید برای پین کردن کامنت یک پست تنها کافیست تا مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید.

سپس یکی از پست های خود را انتخاب کنید.

آن کامنتی که مدنظرتان است را پیدا در بخش comment ها پیدا کنید.

آموزش pin کردن کامنت اینستاگرام در اندروید

کمی انگشت خود را روی آن پیام نگهدارید و گزینه سنجاق یا همان pin را بزنید.

با اینکار به راحتی کامنت مدنظرتان در اینستاگرام پین می شود و در بالای همه کامنت ها نمایش داده می شود.

پین کردن کامنت در اینستاگرام اندروید

 

آموزش پین کردن پست در اینستاگرام (+ pin کردن ریلز در اینستاگرام)

آموزش برداشتن کامنت پین شده اینستاگرام در اندروید

اگر طبق آموزش بالا کامنتی را پین کردید اما حالا می خواهید آن را از حالت پیش خارج کنید یا آن را unpin کنید تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد اینستاگرام و پست مدنظر شوید.

سپس روی کامنت پین شده کمی نگهدارید و سپس گزینه سنجاق را بزنید.

در آخر گزینه unpin را انتخاب کنید.

با اینکار کامنت مدنظر شما از حالت پیش خارج می شود و دیگر در بالای کامنت های دیگر نمایش داده نمی شود.

آموزش پین کردن comment اینستاگرام در ios

اگر از گوشی های آیکون یا به طور کلی سیستم عامل ios استفاده می کنید برای پین کردن کامنت در پست یک اینستاگرام تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید.

وارد پست مدنظرتان شوید.

کامنتی که قصد پین کردن آن را دارید پیدا کنید.

انگشت خود را روی کامنت مدنظرتان به سمت چپ بکشید.

آموزش پین کردن comment اینستاگرام در ios

بر روی علامت سنجاق ضربه بزنید.

در آخر بر روی pin comment ضربه بزنید.

با اینکار کامنتی که شما می خواهید در پستتان پین می شود و در بالای تمامی کامنت ها نمایش داده می شود.

آموزش پین کردن کامنت در آیفون

نحوه بستن کامنت لایو اینستاگرام (+پاک کردن خودکار کامنت ها)

آموزش unpin کردن کامنت در نسخه آیفون اینستاگرام

اگر طبق آموزش بالا کامنتی را پین کردید اما حالا می خواهید آن را از حالت پین خارج کنید تنها کافیست تا دوباره وارد اینستاگرام شوید و کامنتی که پین کردید را پیدا کنید. سپس انگشت خود را روی کامنت به سمت چپ بکشید. بر روی علامت سنجاق یا همان unpin ضربه بزنید. در آخر گزینه unpin را انتخاب کنید.

با اینکار کامنت شما آن پین می شود و دیگر در بالای کامنت های دیگر نمایش داده نمی شود.

چه تعداد از کامنت را می توان پین کرد؟

شما می توانید در هرپستی که می خواهید تا 3 کامنت را به صورت معمول پین کنید. بنابراین حتما حواستان باشد که کدام کامنت ها را پین می کنید.

چرا باید یک کامنت را پین کنم؟

شما می توانید از پین کردن کامنت ها در یک پست برای اطلاع رسانی، نشان دادن یک متن یا خبر به تمامی افراد و… استفاده کنید. به خصوص اگر پیج فروشگاهی دارید می توانید با پین کردن کامنت خود آدرس فروشگاه یا… را قرار دهید.

اینستاگرام را می توان یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در سراسر دنیا به خصوص در ایران به حساب آورد که کاربران زیادی در طول روز از آن استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد و شرکت ها در آن با تولید محتوا، خرید فالوور فیک و لایک ایرانی ارزان و تبلیغات رشد کنند و فالوور بدست بیاورد و سپس از آن برای کسب درآمد استفاده کنند.

در این مطلب از زرممبر به آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام و unpin کردن به صورت کامل و جامع پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.