خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه بستن کامنت لایو اینستاگرام (+پاک کردن خودکار کامنت ها)

لایو اینستاگرام یکی از امکانات محبوب این برنامه به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد. در هنگام لایو اینستاگرام این قابلیت را گذاشته تا افراد با گذاشتن کامنت ارتباط بهتری باهم داشته باشند. در این آموزش قصد دارم تا نحوه بستن کامنت لایو اینستاگرام وقتی که شما برگذار کننده لایو هستید و مخفی کردن لایو اینستاگرام هنگامی که شما بیننده لایو هستید را آموزش دهم. بنابراین اگر می خواهید از این به بعد در هنگام دیدن یا برگذاری لایو بتوانید کامنت ها را مخفی کنید تا تجربه بهترین داشته باشید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

در هنگام لایو اینستاگرام این امکان وجود دارد تا افراد هم به صورت لایو کامنت بگذارند و با یکدیگر ارتباط برقرار کننده اما برخی اوقات این کامنت ها می تواند مزاحم باشد یا اینکه باعث شود شما تمرکزتان را در هنگام لایو از دست دهید. به همین دلیل اینستاگرام این قابلیت را اضافه کرده تا افراد بتوانند کامنت های لایو را مخفی کنند.

بستن کامنت لایو اینستاگرام

اگر می خواهید از شر کامنت ها در لایو های اینستاگرام خلاص شوید دو حالت دارد! یا اینکه شما برگذار کننده آن لایو هستید که کارتان خیلی راحت است و می توانید از طریق خود اینستاگرام این کار را انجام دهید. اما اگر شما بیننده باشید باید از ترفند ها و روش هایی که در ادامه همین مطلب به آنها اشاره می کنم استفاده کنید.

غیرفعال کردن کامنت لایو اینستاگرام زمانی که شما برگذار کننده هستید

اگر شما فردی هستید که لایو را برگذار کرده کارتان خیلی راحت است چون می توانید با چندتا تنظیمات ساده آن را غیرفعال کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد اینستاگرام شوید و لایو مدنظرتان را شروع کنید.
  2. سپس در پایین صفحه بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید.
  3. حالا بر روی گزینه turn off commenting تپ کنید.
  4. به همین راحتی شما توانستید کامنت های لایو اینستاگرام را غیرفعال کنید.

آموزش بستن کامنت لایو اینستاگرام

وقتی کامنت ها را غیرفعال می کنید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شما به عنوان برگذار کننده کامنت های یک لایو را غیرفعال می کنید به این معنی است که دیگر افراد نمی توانند کامنتی ارسال کنند و با شما ارتباطی ندارند.

نحوه فعال سازی کامنت لایو اینستاگرام

اگر طبق بخش بالا اقدام به بستن کامنت لایو اینستاگرام کردید و حالا قصد دارید که دوباره آن را فعال کنید تا افراد بتوانند کامنت بگذارند تنها کافیست تا دوباره بر روی همان سه نقطه پایین صفحه کلیک کنید و سپس گزینه turn on commenting را فشار دهید تا دوباره امکان گذاشتن کامنت برای تماشاگران باز شود.

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام بدون متوجه شدن فرد

بستن کامنت لایو اینستاگرام زمانی که تماشاگر هستیم

در گذشته افزونه هایی برای این کار وجود داشتند که شما می توانستید از آنها استفاده کنید. یکی از بهترین افزونه ها که شما می توانستید از آن استفاده کنید ig story بود که متاسفانه در حال حاضر به درستی کار نمی کند و در دسترس نیست. به همین دلیل اگر قصد دارید از طریق کامپیوتر به تماشای لایو در اینستاگرام بپردازید عملا این کار غیر ممکن است.

پاک کردن کامنت ها به صورت خودکار!

بسیاری از اوقات افراد به این دلیل اقدام به بستن کامنت لایو اینستاگرام خود می کنند که در آن شاهد توهین و… هستند. خوشبختانه اینستاگرام برای حل این مشکل راه حلی گذاشته که می توانید از آن استفاده کنید. تنها لازم است وارد اینستاگرام شوید. سپس به صفحه پروفایل خود بروید و در بالا بر روی سه خط کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه Settings کلیک کنید. در صفحه بعدی گزینه privacy را انتخاب کنید. بعد از آن بر روی گزینه comments کلیک کنید. در این بخش می توانید با فعال کردن گزینه hide offensive comments کامنت هایی که توهین آمیز هستند را به صورت خودکار پاک کنید. همچنین با فعال کردن manual filter می توانید کلماتی را انتخاب کنید که کامنت هایی که دارای این کلمات هستند به صورت خودکار پاک شوند.

توجه: به تازگی و در برخی از ورژن های اینستاگرام این قسمت ها به بخش hidden words اینستاگرام انتقال داده شدند بنابراین اگر نتوانستید آنها را در بخش comment پیدا کنید حتما سری به این بخش بزنید.

3 روش برای گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام

آیا روشی وجود دارد که بتوان لایو را به صورت بدون کامنت دید؟

اگر دوست دارید که لایو را بدون کامنت ببینید و نتوانستید این کار را انجام دهید به خصوص اگر از کامپیوتر برای دیدن لایو استفاده می کنید بهتر است از طریق وبسایت ها اقدام به دانلود لایو و دیدن آن کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید لایک و خرید فالوور فیک اینستاگرام به آموزش بستن کامنت لایو اینستاگرام پرداختم. اما بهتر است زیاد از این امکان در لایو های خود استفاده نکنید چون یکی از ویژگی های مهم لایو ارتباط و تعاملی است که بین افراد و بین شما و تماشاگران برقرار می شود که شما با غیرفعال کردن کامنت ها این تعامل را از بین می برید که چندان خوب نیست.