خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام بدون متوجه شدن فرد

اینستاگرام این روز ها جز یکی از برنامه های جدا نشدنی از زندگی ما به حساب می آیدکه هر کدام وقت زیادی از روز را درون آن سپری می کنیم. استوری یکی از بخش های جذاب اینستاگرام به شمار می آید و همه ما افرادی را داریم که همیشه استوری های آنها را چک می کنیم. اما شاید شماهم تا به حال به این فکر کرده باشید که آیا راهی وجود دارد که بتوانیم استوری افراد را بدون اینکه متوجه شوند ببینیم؟ دقیقا در این مطلب قصد دارم به این موضوع بپردازم. با من و آموزش مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام از زرممبر همراه باشید.

استوری یکی از قابلیت های فوق العاده اینستاگرام به حساب می آید که افراد از طریق آن می توانند اتفاقات و مسائل مختلف را در طول روز با دیگران به اشتراک بگذارند و عملا با آنها تعامل داشته باشند. اما اگر شما استوری فردی را مشاهده کنید در لیست بازدیدکنندگان آن فرد ثبت می شوید. اما فکرش را می کردید که راهی وجود دارد که بتوانید خیلی راحت و بدون دردسر استوری های افراد را بدون اینکه متوجه شوند تماشا کنید؟

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام

روش های مختلفی برای تماشای استوری افراد بدون اینکه بفهمند وجود دارد اما در ادامه به چندتا از بهترین این روش ها می پردازم. تقریبا همه آنها ساده و راحت هستند و اینکه از کدام یک می خواهید استفاده کنید به خودتان بستگی دارد.

استفاده از وبسایت های آنلاین برای تماشای استوری اینستاگرام به صورت مخفیانه

وبسایت های مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و شما می توانید بدون نیاز به هیچگونه برنامه و کار خاصی خیلی راحت استوری افراد دیگر را مشاهده کنید. برای انکار تنها کافیست از یکی از این وبسایت ها از جمله insta-stories.online یا anonigviewer.com را انتخاب کنید. بعد از وارد شدن به این سایت ها تنها کافیست یوزرنیم فرد مدنظرتان را وارد کنید و سپس استوری های آن را خیلی راحت تماشای کنید بدون اینکه فرد مقابل متوجه شود.

آرشیو کردن پست و استوری اینستاگرام

استفاده از افزونه مرورگر برای تماشای story اینستاگرام

افزونه های مختلفی نیز برای اینکار جود دارد که می توانید از انتها برای اینکار استفاده کنید. اگر از مرورگر کروم  استفاده می کنید افزونه IG stories for Instagram و اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید افزونه StoriesWatcher بهترین گزینه های ممکن هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. تنها کاری که نیاز است نصب این افزونه ها و سپس تماشای استوری های افراد بدون متوجه شدن است.

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام از طریق برنامه های گوشی

خوشبختانه افراد مختلفی به دنبال روشی برای مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام هستند به همین دلیل برنامه هایی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا این کار را انجام دهید. البته این برنامه ها معمولا برای سیو یا دانلود استوری ساخته شدند اما شما می توانید خیلی راحت از آنها برای اینکار استفاده کنید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که برنامه StorySaver را نصب کنید و سپس خیلی ساده از آن استفاده کنید بدون اینکه کسی متوجه شود. همچنین از برنامه  Anonymous Story نیز می توانید برای اینکار استفاده کنید که هر دوی این برنامه ها محیط ساده ای دارند و خیلی ساده و راحت می توانید از آنها استفاده کنید.

استفاده از حالت پرواز برای مشاهده استوری های اینستاگرام

استفاده از این روش خیلی رایج است اما احتمال اینکه به درستی کار نکند یا طی برخی آپدیت ها دیگر این روش کار نکند بسیار زیاد است. تنها کاری که شما نیاز است انجام دهید این است که اینستاگرام را باز کنید به صفحه پیج فرد مدظرتان بروید و سپس گوشی خود را روی حالت پرواز قرار دهید و استوری های آن را مشاهده کنید و سپس کل برنامه اینستاگرام را ببندید و گوشی خود را از حالت پرواز خارج کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با این روش نمی توان همه استوری های فرد مقابل را به صورت کامل دید و همچنین احتمال خطای این روش وجود دارد.

آموزش برقراری تماس تصویری تلگرام

استفاده از ربات تلگرام برای دیدن استوری اینستاگرام

استفاده از ربات های تلگرام نیز یکی دیگر از روش هایی است که می توانید از آن برای اینکار استفاده کنید. شما می توانید از ربات های مختلفی مانند Instasave_bot یا Regrambot استفاده کنید. در این ربات ها تنها کافیست آدرس پیج فرد مقابل را بدهید و سپس تمام استوری ها آن را دانلود و تماشا کنید.

تا به الان روش های مختلفی برای مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام گفتم اما بسیاری از این روش ها در صورتی کار می کند که اکانت فرد مقابل عمومی باشد. یعنی اگر اکانت مدنظرتان پرایوت باشد خیلی سخت تر می توانید از کار را انجام دهید و برخی از روش ها دیگر کاربردی نیستید. در این مواقع می توانید از یک روش ساده تر یعنی ساخت اکانت دوم استفاده کنید. خیلی ساده یک اکانت دیگر بسازید و آن را طبیعی سازی کنید. یعنی برای آن اسم درست، عکس، بیو مناسب بگذارید و سپس تعدادی از افراد را فالو کنید. این کار باعث می شود تا برخی افراد به صورت رندوم شما را فالو کنید و اینطوری احتمال اینکه اکانت شما معلوم شود که فیک است بسیار کم است. سپس با اکت فیک خود به دیگران درخواست ارسال کنید و امیدوار باشید که قبول کنند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام به آموزش مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان جذاب بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید و خیلی راحت استوری افراد دیگر را بدون اینکه متوجه شوند ببینید.