خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » آموزش پاک کردن استیکر از واتساپ ( حذف استیکر واتساپ)

قطعا تا به حال نام واتساپ را شنیدید و حداقل یک بار از آن استفاده کردید. این برنامه جز محبوب ترین و مشهورترین پیام رسان ها در دنیا به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا  افراد زیادی به خصوص در ایران به سمت استفاده از این برنامه بروند. یکی از ویژگی های جذاب و جالب واتساپ استیکر های مختلف آن می باشد که افراد این اجازه را می دهد تا بتوانند حال و احساس و منظور خود را خیلی بهتر به بقیه افراد برسانند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش پاک کردن استیکر از واتساپ بپردازم تا بتوانید استیکر هایی که دوست ندارید را از واتساپ خود حذف کنید. در ادامه این مطلب با من و زرممبر همراه باشید.

واتساپ یکی از اپ های مجموعه فیسبوک می باشد که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و به نوعی میتوان گفت محبوب ترین پیام رسان در دنیا به حساب می آید. در ایران این نیز پیام رسان همیشه جز محبوب ترین ها بوده و هست اما بعد از مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمد مخاطبین این برنامه در ایران بسیار زیاد شد.

پاک کردن استیکر از واتساپ

استیکر ها به همان تصاویر متحرک یا ثابتی هستند که این روز ها زیاد آنها را مشاهده می کنیم. استیکر ها واقع نوع پیشرفته تر ایموجی ها هستند که باعث می شوند بتوانید حل و احساس خود را خیلی بهتر به دیگر افراد برسانید. به همین دلیل استیکر ها در پیام رسان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و معمولا افراد از استیکر ها مختلف استفاده می کنند.

ارسال استیکر در واتساپ

قبل از اینکه به پاک کردن استیکر از واتساپ بپردازیم بهتر است ابتدا به موضوع که اصلا استیکر ها در واتساپ کجا هستند و چگونه باید آنها را ارسال کرد بپردازیم. برای ارسال استیکر در واتساپ ابتدا وارد برنامه شوید و سپس وارد گپ مدنظرتان شوید. سپس در پایین صفحه بر روی عکس ایموجی خنده کلیک کنید. سپس در پایین در کنار ایموجی و gif گزینه سومی وجود دارد که مربوط به استیکر ها می شود. با کلیک بر روی این گزینه به صفحه استیکر ها هدایت می شود و برای ارسال هر کدام از استیکر ها تنها کافیست بر روی یکی از آنها کلیک کنید. به همین راحتی آن استیکر ارسال می شود.

چرا ایمیل دریافت نمی کنم؟ حل مشکل دریافت نکردن ایمیل در جیمیل

چگونه یک استیکر را از واتساپ حذف کنم؟

گاهی اوقات ممکن است استیکری را به واتساپ اضافه کنید که بعد ها متوجه شوید که چندان جذاب نیست یا قصد حذف کردن آن را داشته باشید. خوشبختانه واتساپ این قابلیت را در اختیار افراد قرار داده تا خیلی راحت بتوانند استیکر مدنظرشان را که به واتساپ اضافه کردند از آن حذف کنند. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد برنامه واتساپ شوید.
  2. سپس وارد یکی از گپ هایتان شوید.
  3. حالا در پایین صفحه بر روی ایموجی خندان کلیک کنید.
  4. سپس در پایین و وسط صفحه در کنار گزینه ها ایموجی و gif بر روی گزینه سوم یعنی استیکر کلیک کنید.
  5. بعد از آن وارد صفحه استیکر ها می شود. در بالا بر روی آیکون به علاوه کلیک کنید.
  6. در صفحه بعد به بخش my stickers بروید.
  7. حالا بر روی دکمه سطل آشغال کلیک کنید و سپس بر روی delete کلیک کنید.
  8. به همین راحتی توانستید استیکر مدنظرتان را حذف کنید.
  9. آموزش پاک کردن استیکر از واتساپ

افزایش کسب درآمد از یوتیوب – چه عواملی بر کسب درآمد از یوتیوب تاثیر دارند؟

اضافه کردن و حذف کردن استیکر ها از بخش مورد علاقه ها

گاهی اوقات دوستتان استیکری را برای شما ارسال می کند که شماهم به آن پیدا می کنید و دوست دارید که از آن استفاده کنید. برای اینکار باید بر روی استیکر مدنظرتان کلیک کنید و سپس بر روی گزینه  add to favorites کلیک کنید. با اینکار این استیکر به بخش استیکر های مورد علاقه شما در واتساپ اضافه می شود. برای حذف کردن این استیکر ها در صفحه گفتگوی مدنظرتان بر روی ایکون ایموجی خنده کلیک کنید. سپس در پایین وسط صفحه بر روی گزینه سوم کلیک کنید و بعد از آن در بالا بر روی آیکون ستاره کلیک کنید تا به صفحه استیکر های موردعلاقه هدایت شوید. در آنجا بر روی هرکدام که می خواهید کمی نگهدارید و سپس بر روی گزینه remove کلیک کنید. به همین راحتی این استیکر از بخش موردعلاقه شما حذف شد.

افزایش ممبر تلگرام

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به خصوص در ایران به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. همین موضوع به علاوه امکان گروه و کانال باعث شده تا بسیاری از افراد به تلگرام نگاه حرفه ای و تجاری داشته باشند و از آن برای بیشتر دیده شدن، محبوبیت، بدست آوردن مخاطب، مشهور شدن، کسب درآمد و فروش و…. استفاده کنند. همه اینها ممکن است اگر ممبر داشته باشید. اما بدست آوردن ممبر در تلگرام بسیار سخت است چون در ابتدای کار به دلیل اینکه ممبر کمی دارید بسیاری از افراد شما را جدی نمیگیرند تا علاقه ای پیدا نمی کنند و ترغیب نمی شوند که شما را دنبال کنند. به همین دلیل بسیاری برای اینکه بتوانند سرعت رشد خود را بیشتر کنند و بتوانند با تولید محتوا حجم بیشتری از مخاطب را با خود همراه کنند اقدام به خرید ممبر گروه و ممبر تلگرام می کنند.