خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » چگونه فونت واتساپ را عوض کنیم؟ آموزش تغییر فونت کلمات در واتساپ

قطعا تا به حال با برنامه واتساپ کار کردید و متوجه این شدید که فونت فارسی این برنامه چندان خوب نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد از فونت های دیگر برای نوشتن در واتساپ استفاده می کنند تا محیط آن را جذاب تر و زیباتر کنند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش تغییر فونت کلمات در واتساپ بپردازم بنابراین اگر شماهم از فونت معمولی واتساپ خسته شدید همین الان تا انتهای این مطلب را بخوانید و یادبگیرید چگونه خیلی راحت فونت واتساپ خود را تغییر دهید.

این روز ها واتساپ به عنوان یکی از محبوب ترین و مشهور ترین پیام رسان ها استفاده می شود به طوری که بسیاری از افراد دیگر از پیامک خود گوشی برای ارسال پیام به یکدیگر استفاده نمی کنند و به نوعی واتساپ تبدیل به یکی از اصلی ترین برنامه های ارتباطی افراد با یکدیگر شده است.

آموزش تغییر فونت واتساپ

تغییر فونت واتساپ

واتساپ مانند بسیاری از برنامه های دیگر به ما امکانات چندانی برای تغییر فونت نمی دهد و شما تنها می توانید چندین تغییر ساده در متن نوشتاری خود ایجاد کنید اما همین تغییرات ساده هم برای تنوع بد نیست و می تواند جالب باشد.

ارسال پیام های پررنگ در واتساپ

یکی از این تغییرات امکان ارسال پیام های بولد یا همان پیام های متن های پررنگ است که می تواند در یک گفتگو یا متن تفاوت ظاهری خوبی با دیگر پیام ها ایجاد کند. برای اینکه بتوانید یک متن بولد ارسال کنید کافیست متن مدنظر خود را تایپ کنید و سپس یک ستاره (*) قبل و بعد از متن مدنظر اضافه کنید و سپس دکمه ارسال را بزنید تا متن مدنظرتان به صورت بولد برای دیگران ارسال شود.

همچنین می توانید بعد از اینکه متن خود را تایپ کردید کمی روی بخش مدنظر نگهدارید تا پنجره ای برایتان باز شود. سپس بر روی سه نقطه کلیک کنید و بر روی bold کمی نگهدارید. به همین راحتی متن مدنظرتان به صورت پررنگ به نمایش در می آید.

نظر مدیر تلگرام درباره ی واتساپ

ارسال پیام های کج در واتساپ

یکی دیگر از روش های تغییر فونت کلمات در واتساپ استفاده از فونت ایتالیک یا همان فونت کج است که باعث می شود تا متن مدنظر شما کمی کج شود. برای استفاده از این فونت تنها کافیست قبل و بعد از پیامتان کاراکتر آندرلاین یا  (_) را تایپ کنید. سپس پیام را ارسال کنید. به همین راحتی متن ارسالی شما فونتش تغییر می کند و کج می شود.

تغییر فونت کلمات به monospace در واتساپ

اگر می خواهید متن ارسالی خودتان را با فونت monospace ارسال کنید تنها کافیست قبل و بعد از پیامتان (“`) را تایپ کنید تا متن مدنظرتان به این فونت تغییر کند. البته تایپ این علامت می تواند کمی سخت باشد به همین دلیل بهتر است ابتدا متنتان را تایپ کنید و سپس بر روی بخشی که می خواهید فونت آن را تغییر دهید نگهدارید. سپس بر روی سه نقطه کلیک کنید و بر روی گزینه monospace کلیک کنید.

این فونت در واقع متن شما را به خط هایی با فاصله های یکسان و ظاهری خیلی تمیز در می آورد که معمولا در برنامه نویسی و… از این فونت استفاده می شود که می توانید برای تنوع از آن استفاده کنید.

ارسال پیام های خط خطی در واتساپ

یکی دیگر از تکنیک های تغییر فونت که بسیار هم پرکاربرد است ارسال پیام های خط خطی است. از این تغییر متن می توانید برای کارهای مختلفی استفاده کنید. اما چگونه باید عبارت های خط خطی را در واتساپ ارسال کنیم؟

برای این کار تنها کافیست متنی را تایپ کنید. سپس بر روی متن مدنظرتان مکی نگهدارید تا انتخاب شود. حالا بر روی سه نقطه کلیک کنید و بعد بر روی strikethrough کلیک کنید. به همین راحتی متن شما به صورت خط خطی در می آید.

اموزش ارسال پیام به شماره ذخیره نشده در واتساپ

تغییر فونت کلمات در واتساپ خیلی ساده و سریع

اگر می خواهید فونت عبارت های خود را بیشتر تغییر دهید و تنها به چندین تغییر کوچک بالا راضی نیستید باید از سایت های و برنامه هایی که در این زمینه هستند استفاده کنید. در این زمینه شما می توانید از:

  • وبسایت www.fontsforwhatsapp.com
  • برنامه Fonts Keyboard در اندروید
  • برنامه  Better Fonts در ios

استفاده کنید. به برنامه ها به شما کمک می کنند تا متنی هایی با فونت های مختلف را ارسال کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این برنامه ها و بسایت ها برای تغییر فونت کلمات در واتساپ به فارسی چندان کاربردی نیستند و بیشتر برای تغییر فونت انگلیسی یا فینگلیش مورد استفاده قرار میگیرند.

تغییر رنگ فونت در واتساپ

اگر می خواهید رنگ متن پیام خود را در واتساپ تغییر دهید می توانید از برنامه هایی که در این زمینه هستند مانند:

  •  Color Texting Messenger
  • BlueWords

استفاده کنید.