خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » چگونه تماس های واتساپ را ضبط کنیم؟ آموزش ضبط تماس واتساپ

واتساپ این روز ها به یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین پیام رسان ها در دنیا تبدیل شده است. در این نیز به علت محدودیت های تلگرام و غیره در حال حاضر واتساپ جز پر مخاطب ترین پیام رسان های ایران به حساب می آید که بسیاری از افراد استفاده از آن را به پیام رسان خود گوشی ترجیح می دهند. این برنامه در طی سال ها امکانات مختلفی را به خود اضافه کرده اما هنوز از نداشتن برخی امکانات رنج می برد که شاید بسیار کاربردی باشد. یکی از این امکانات قابلیت ضبط تماس واتساپ است که متاسفانه خود واتساپ این امکان را به شما نمی دهد. اما روش های دیگری وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها این کار را انجام دهید. در ادامه این مطلب از زرممبر قصد دارم تا دقیقا به همین روش ها بپردازم.

ضبط تماس واتساپ

واتساپ یکی از کامل ترین پیام رسان هاست. این برنامه دارای قابلیت ارسال پیام متنی، صوتی، تصویری و تماس صوتی و تصویری می باشد اما متاسفانه گزینه ای برای ضبط تماس های تصویری و صوتی در آن وجود ندارد و به همین دلیل باید از برنامه های جانبی برای اینکار استفاده کرد.

آموزش ضبط تماس واتساپ

ضبط تماس صوتی واتساپ با برنامه های ضبط تماس

یکی از روش های ضبط تماس های واتساپ استفاده از برنامه های فرعی است که این کار را برای شما انجام می دهند. خوشبختانه برنامه های متنوع و رایگان زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانید از آن استفاده کنید.

برنامه Cube Call Recorder یکی از بهترین برنامه ها برای ضبط تماس به حساب می آید که علاوه بر واتساپ به شما امکان ضبط تماس از بسیاری از برنامه های دیگر را هم می دهد. تنها کاری که نیاز است بکنید این است که این برنامه را نصب کنید و سپس دسترسی های لازم را به آن بدهید. به همین راحتی خود این برنامه بقیه کارها را انجام می دهد.

راهنمای استفاده از واتساپ وب

ضبط تماس تصویری واتساپ در اندروید

برای ضبط تماس های تصویری واتساپ قطعا بهترین گزینه ضبط صفحه نمایش است. برنامه های مختلف برای این کار وجود دارند که می توانید از آن استفاده کنید. برنامه AZ Screen Recorder یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین حجم بسیار کم و رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. برای استفاده از این برنامه ابتدا آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

بعد از نصب بر روی آن کلیک کنید. یک  آیکون کوچک بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که با کلیک کردن بر روی آن منویی برایتان باز می شود. در بین گزینه ها تنها کافیست بر روی record کلیک کنید. بعد از آن یک پیغام پاپ آپ برایتان باز می شود. بر روی start now کلیک کنید. به همین راحتی برنامه شروع به ضبط صفحه نمایش شما می کند. حالا وارد واتساپ شوید و شروع به برقرار تماس کنید. بعد از آن خیلی راحت نوتیف بار بالا را به پایین بکشید و بر روی گزینه stop کلیک کنید. بعد از آن می توانید فیلمی که ضبط کردید را مشاهده کنید.

البته این را در نظر داشته باشید که این برنامه بر روی اندروید 4.4 به بالا کارد می کند و دارای تبلیغات است و در صورتی که قصد دارید از نسخه بدون تبلیغ آن استفاده کنید می توانید با پرداخت هزینه کمی نسخه ویژه آن را خریداری کنید.

چگونه چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشیم؟

برنامه های دیگر برای ضبط صفحه نمایش

اگر برای ضبط تماس واتساپ نتوانستید از برنامه بالا استفاده کنید می توانید از برنامه های دیگر اسکرین رکورد استفاده کنید.

  • Xrecorder
  • Mobizen screen recorder

دوتا از بهترین بهترین برنامه ها برای ضبط صفحه نمایش هستند که در گوگل پلی بیش از 100 میلیون نصب دارند که همین موضوع نشان از کیفیت این برنامه ها می دهد.

ضبط تماس واتساپ در آیفون

اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید کار شما بسیار راحت تر است چون می توانید از اسکرین رکوردر خود سیستم عامل استفاده کنید. برای این کار صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه screen recording را مشاهده کنید. سپس بر روی آن کلیک کنید. بعد از سه ثانیه ضبط شروع خواهد شد و بعد از آن تماس خود را در واتساپ برقرار کنید و پس از اتمام دوباره بر روی همین گزینه کلیک کنید تا ضبط تمام شود.

نکته: اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید وارد setting  گوشی خود شوید و به بخش control center مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه screen recording کلیک کنید تا به پنل شما اضافه شود.

نکته: اگر می خواهید برنامه صدای را ضبط کند قبل از شروع فرایند ضبط بر روی همان گزینه screen recording کمی نگهدارید و سپس گزینه میکروفون را فعال کنید تا صدا در این برنامه ضبط شود.

در این مطلب از زرممبر مرکز خرید ممبر واقعی و خرید فالوور اینستاگرام به آموزش ضبط تماس از واتساپ پرداختم که می توانید در اندروید و ios این کار را انجام دهید. البته این را دقت کنید که این موضوع از لحاظ قانونی نیاز به اجازه طرف مقابل می باشد.