خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » چگونه چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشیم؟ (راحت ترین روش ممکن)

دیگر امروزه اپلیکیشن های پیام رسان بسیار محبوب شدند و بیشتر از پیام خود گوشی مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل آن هم هزینه کمتر، قابلیت های بیشتر و دردسر کمتر است. واتساپ یکی از برترین پیام رسان های تلفن همراه می باشد که این روزها در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما یکی از ویژگی های بد این اپلیکیشن آن است که به شما اجازه می دهد چند اکانت واتساپ در یک گوشی موبایل داشته باشید. در این مطلب می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه می توانید چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشید. با زر ممبرخدمات خرید ممبر واقعی گروه  همراه باشید.

امروزه بعد از فیلتر شدن تلگرام واتساپ بسیار در ایران رواج پیدا کرده است و به علت قابلیت هایی همچون امکان ایجاد تماس تصویری، امکان ایجاد تماس صوتی و فرستادن پیام و عکس بسیار محبوب شده است. به صورتی که بیشتر مردم بسیاری از ارتباطات خودشان را در طریق این اپلیکیشن برقرار می کنند. گشت و گذار به عنوان سرگرمی، تحصیل و یا کار در واتساپ امروزه در بین بیشتر مردم دیده می شود. اما متاسفانه واتساپ به ما این امکان را نمی دهد که چندین اکانت در یک تلفن همراه داشته باشیم و از تمام آنها استفاده کنیم.

چگونه چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشیم

چرا باید چند اکانت واتساپ در یک گوشی موبایل داشته باشیم؟

ممکن بسیاری از ما چندین شماره داشته باشیم یا بخواهیم با یک سیم کارت فقط کار کنیم و با سیم کارت دیگری فقط به چت های شخصی بپردازیم. اما نمی توانیم خیلی راحت مثل اینستاگرام و تلگرام چندین اکانت برای خود در یک موبایل داشته باشیم. برای حل این مشکل روش های مختلفی ایجاد شدند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. ما سعی کردیم بهترین و کاربردی ترین روش ها را در کنار هم جمع کنیم و شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر کدام که خواستید استفاده کنید.

چگونه چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشیم؟

در ادامه چندین روش مختلف به شما می گوییم که می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. برخی از آنها راحت هستند و برخی نیز سخت هستند. قطعا از بین روش های پایین یکی برای شما مناسب است و می توانید از یک کدام آنها استفاده کنید.

قابلیت  dual apps

در برخی از گوشی های موبایل قابلیتی به نام دابل اپ وجود دارد که کار بسیاری از افراد را خیلی راحت کرده است. با استفاده از این قابلیت خیلی راحت می توانید از اپی که می خواهید یکی دیگر ایجاد کنید و آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. فرایند انجام این کار در گوشی های مختلف متفاوت است و ما نمی توانیم در تمام گوشی ها به شما آموزش دهیم. ما روند معمولی ان را می گوییم و ممکن است در گوشی شما کمی متفاوت باشد اما اصول و بنای کار همین است.

برای استفاده از قابلیت دابل اپ مراحل زیر را انجام دهید: با این روش می توانید چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشید.

ابتدا واتساپ را دانلود و نصب کنید.

سپس به بخش Settings گوشی خود بروید.

سپس به دنبال گزینه ای به نام Dual Apps باشید و روی ان کلیک کنید.

این گزینه ممکن است با نام های دیگری مانند: App Twin و یا Clone App نیز در گوشی شما وجود داشته باشد. البته باید زبان گوشی شما انگلیسی باشد.

سپس در شما فهرستی از برنامه های خود را می بینید که می توانید روی هر کدام که خواستید کلیک کنید. سپس گوشی از ان برنامه یک کلون می گیرد و بر روی صفحه قرار می دهید. حالا خیلی راحت می توانید از دو اکانت واتساپ در یک گوشی موبایل استفاده کنید.

در ادامه به روش های دیگری برای چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشتن اشاره می کنیم.

چند اکانت واتساپ در یک گوشی

استفاده از اپلیکیشن های clone

ممکن است گوشی شما این قابلیت را نداشته باشد و یا خیلی راحت نباشید که از قابلیت خود گوشی استفاده کنید. در این حالت می توانید از برنامه های کلون کردن اپ استفاده کنید و خیلی راحت یک نسخه دیگر از واتساپ برای خودتان ایجاد کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید.

Parallel Space

این اپلیکیشن یکی از اپ های محبوب این کار است. البته لازم است حتما گوشی شما کمی قوی باشد و اندرویدش آپدیت باشد. حجم آن بسیار کم است و خیلی راحت می توانید آن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. با این برنامه می توانید تقریبا هر برنامه ای که خواستید را کلون کنید و از چند نسخه روی یک تلفن همراه استفاده کنید.

Dual Space

این برنامه یکی دیگر از اپلیکیشن های بسیار عالی برای کلون کردن اپ است. اگر می خواهید چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشید این اپلیکیشن برای شما عالی می باشید. همچنین مصرف بسیار پایینی از باتری دارد و میزان خطای ان نیز بسیار کم است.

App Cloner

این نرم افزار یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در این زمینه می باشد که بسیاری از افراد ان را بهترین و برترین اپلیکیشن موجود می دانند. این برنامه کمی حرفه ای است و در زمینه کلون کردن بسیار عالی عمل می کند. شما می توانید هر اپلیکیشن که خواستید را چند بار کلون کنید و از نسخه های مختلف آن استفاده کنید.

 

کلام آخر

روش های دیگری برای استفاده از چند اکانت واتساپ در یک گوشی وجود دارد مانند نسخه وب واتساپ یا … ولی اینها بهترین روش ها و بهترین برنامه های موجود برای این کار بودند که خود ما هم پیشنهاد می کنیم از همین برنامه ها استفاده کنید.