خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش پین کردن پست در اینستاگرام (+ pin کردن ریلز در اینستاگرام)

اینستاگرام را دیگر قطعا همه می شناسند و با آن کار کردند. این شبکه اجتماعی در حال حاضر محبوب ترین جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان و به خصوص در ایران می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. تعداد کاربر بالا، برنامه ای کاملا رایگان و بدون محدودیت به همراه قابلیت ها و ویژگی های مختلف باعث شده تا این برنامه به این جایگاه برسد. در این مطلب قصد دارم تا به یکی از قابلیت های جالب و جدید این برنامه یعنی پین کردم پست بپردازم. بنابراین اگر شما هم می خواهید با پین کردن پست در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مطلب را با زرممبر همراه باشید.

پین کردن پست در اینستاگرام دقیقا چیست؟

اینستاگرام همواره سعی داشته تا با اضافه کردن قابلیت های مختلف برنامه خود را بروز نگه دارد. یکی از جدید ترین این قابلیت ها امکان پین کردن پیام است که به شما این اجازه را می دهد تا 3 پست یا ریلز خود را در پروفایلتان پین کنید تا خیلی در دید همه افراد قرار بگیرید. این موضوع باعث می شود تا بتوانید دوباره پست های قدیمی خود را زنده کنید و آنها را در دید افراد بیشتری قرار دهید.

چرا باید از قابلیت pin پست اینستاگرام استفاده کنیم؟

در پیام رسان هایی مانند تلگرام و… قابلیت پین کردن پیام وجود داشت اما این قابلیت به چه کار یک شبکه اجتماعی می آید؟ اصلا چرا باید از آن استفاده کنیم؟ بسیاری از افراد بر این باروند که اینستاگرام با اضافه کردن این قابلیت باعث شده تا این برنامه به یک برنامه بهتر از لحاظ بیزینسی تبدیل شود و نظر کسب و کار ها را بیشتر جلب کند.

در واقع این قابلیت برای کسب و کار ها و بلاگرها تاثیر فوق العاده ای دارد به طوری که می توانند با استفاده از آن برنامه های تجاری و حرفه ای خود را خیلی بهتر مدیریت کنند و دستشان در اینستاگرام بسیار بیشتر از قبل باز است.

ریلز اینستاگرام چیست؟ آیا همان تیک تاک است؟+فعال سازی reels اینستاگرام

آموزش پین کردن پست در اینستاگرام

اما چگونه باید یک پیام را در اینستاگرام پست کنیم؟ برای این کار شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید و خیلی راحت و بدون نیاز به هیچ برنامه و یا تنظیماتی می توانید تنها با طی کردن مراحل زیر این کار را انجام دهید.

  1. ابتدا وارد اینستاگرام شوید.
  2. حالا وارد پروفایل خود شوید و پستی که می خواهید پین کنید را پیدا کنید.
  3. در کنار و بالای آن بر روی سه نقطه کلیک کنید.
  4. حالا از بین گزینه ها بر روی pin to your profile کلیک کنید.
  5. به همین راحتی پست شما در پروفایلتان پین شد و می توانید آن را مشاهده کنید.

پین کردن پست در اینستاگرام

 

آموزش unpin کردن پست در اینستاگرام

حالا که ما یک پست را در اینستاگرام پین کردیم چگونه می توانیم آن را از حالت پین خارج کنیم؟ در واقع به خاطر اینکه شما تنها می توانید 3 پست یا ریلز را در اینستاگرام پین کنید برای مواقع برای پین کردن یک پست جدید باید پست های قبلی که پین هستند را unpin کنید. برای اینکار در کنار پستی که پین کردید بر روی سه نقطه کلیک کنید. سپس در منویی که برایتان باز می شود بر روی گزینه unpin your profile کلیک کنید. به همین راحتی این پست از حالت پین خارج می شود.

کلوز فرند اینستاگرام چیست؟ نحوه ایجاد کلوز فرند اینستاگرام در استوری

سوالات متداول درباره پین کردن پست و ریلز در اینستاگرام

ترتیب نمایش پست هایی که پین کردیم چگونه است؟

ترتیب نمایش پست هایی که در اینستاگرام پین می کنید بر اساس زمان آنهاست. یعنی پستی را که آخر از همه پین کردید بالاتر از همه قرار میگیرید. بنابراین اگر دوست دارید یک پست در اول پیج شما و به عنوان اولین پست نمایش داده شود حتما آن را آخر از همه پین کنید.

چرا باید یک پست را پین کنیم؟

وقتی شما یک پست را پین می کنید مهم نیست که چه زمانی آن را منتشر کردید در صفحه شما در بالای همه پست ها نمایش داده می شد و افراد می توانند آن را مشاهده کنند.

تا چه تعداد می توان پست ها را پین کرد؟

در حال حاضر شما می توانید 3 تا پست یا ریلز را در اینستاگرام پین کنید تا در اول پروفایل شما نمایش داده شود.

چرا قابلیت پین پست اینستاگرام برای من در دسترس نیست؟

این قابلیت به طور کلی برای همه افراد در دسترس است بنابراین اگر برای شما نمایش داده نمی شود بهتر است حتما چک کنید که آیا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کردید یا نه؟

چگونه متوجه شویم که یک پست پین شده است یا نه؟

بعد از پین کردن پست در اینستاگرام در کنار پست پین شده یک علامت سنجاق ظاهر می شود که به معنی پین شدن پیام است. با دیدن این علامت می توانید متوجه شوید که واقعا آن پست پین شده یا نه؟

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام به آموزش پین کردن پست در اینستاگرام و تمام مواردی که نیاز بود در رابطه با آن بدانید پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.