خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه بستن دایرکت اینستاگرام برای همه یا شخص خاصی | آپدیت 2023

ویژگی دایرکت یکی از امکانات بسیار جالب و مفید اینستاگرام به حساب می آید اما در عین حال می تواند بسیار آزاردهنده نیز باشد. اگر یک پیش با فالوور های زیاد دارید و یا با افراد خیلی زیادی در ارتباط هستید ممکن است پیام ها و دایرکت های مختلف شما را دیوانه کند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش بستن دایرکت اینستاگرام به روش های مختلف بپردازم تا از شر دایرکت های مزاحم خلاص شوید.

بستن دایرکت اینستاگرام

برای اینکه از شر دایرکت های مزاحم و اعلان های آنها خلاص شوید روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام انها می تواند در مواقعی بدرد بخور باشد. در ادامه به تمامی این روش ها برای بستن دایرکت اینستاگرام برای همه یا عده خاصی و یا خاموش کردن اعلان های می پردازم.

بستن DM اینستاگرام برای کسانی که شما را follow نکردند

اینستاگرام به صورت پیش فرض دایرکت افرادی که شما آنها را فالو ندارید وارد بخش ریکوئست مسیج می کند تا صندوق دایرکت های شما خیلی شلوغ نشود. اما اگر می خواهید حتی پیام افراد را در این بخش هم دریافت نکنید تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و وارد اکانت خود شوید.

در پایین صفحه بر روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید.

در صفحه پروفایل خود بر روی آیکون سه خط بالای صفحه ضربه بزنید.

از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده گزینه privacy را انتخاب کنید.

در بخش بعدی گزینه Messages را انتخاب کنید.

حالا اگر نمی خواهید از دیگر افراد اینستاگرام و فیسبوک پیامی دریافت کنید می توانید خیلی ساده وارد بخش های other on Instagram و people on facebook شوید و سپس گزینه don’t receive requests را انتخاب کنید.  با اینکار شما هیچ پیامی از اشخاصی که شما را دنبال نکردند در اینستاگرام دریافت نمی کنید.

بستن دایرکت اینستاگرام

 

آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

غیرفعال کردن دایرکت اینستاگرام برای همه

اگر پیش شما عمومی باشد و یا افراد زیادی شما را فالو کرده باشند طبیعتا روش بالا آنچنان بدردتان نمی خورد. شما می توانید خیلی ساده تمامی مراحل بالا را طی کرده و در صفحه messages گزینه your followers on Instagram را انتخاب کنید. سپس گزینه don’t receive requests را انتخاب کنید. با اینکار شما حتی پیام فالوور های خود راهم دریافت نمی کند. اما اگر شما کسی را فالو کرده باشید آن شخص می تواند به شما دایرکت دهد و عملا اینکار باعث می شود تا از اشخاصی که نمی شناسید و دوست ندارید دایرکت دریافت نکنید.

غیرفعال کردن دایرکت اینستاگرام برای همه

چگونه دایرکت اینستاگرام را برای یک نفر ببندیم؟

اگر تنها تعداد محدودی افراد مدنظرتان هستند که به شما دایرکت ندهد و دوست ندارید پیام های آنها را دریافت کنید طبیعتا روش های بالا چندان عقلانی به نظر نمی رسد به همین دلیل شما می توانید خیلی ساده امکان ارسال پیام را تنها برای آن افراد خاص غیرفعال کنید.

اگر پیام های شخصی بسیار برایتان آزاردهنده است و دوست ندارید از او پیامی را دریافت کنید می توانید آن شخص را بلاک کنید. برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید.

سپس پروفایل فرد مدنظر را در اینستاگرام پیدا کنید.

بر روی سه نقطه کلیک کنید.

در منوی باز شده گزینه block را انتخاب کنید.

با اینکار دیگر شخص مورد نظر نمی تواند کاری به شما داشته باشد و عملا می توانید از نبود ان لذت ببرید.

آموزش سرچ کردن در چت دایرکت اینستاگرام طبق آپدیت های جدید

بستن دایرکت اینستاگرام برای اشخاصی که شما انها را فالو دارید

شاید فکر کنید که این دیگر غول مرحله آخر است چون در اکثر روش ها افراد که شما آنها را فالو دارید می توانند به شما دایرکت دهند. اما اگر می خواهید بدون اینکه آنها متوجه شوند کاری کنید که دیگر پیامی از آنها دریافت نکنید تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید.

سپس پروفایل شخص مدنظر را پیدا کنید.

بر روی سه نقطه کلیک کنید.

گزینه Restrict را انتخاب کنید.

با اینکار پیام های شخص برای شما به بخش ریکوئست مسیج ها ارسال می شود و همچنین او نمی تواند وضعیت آنلاین بودن شما را چک کند.

Restrict اکانت در اینستاگرام

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی و خرید لایک واقعی برای رشد بیشتر پیج و کسب و کار شما در اینستاگرام به آموزش بستن دایرکت اینستاگرام برای فالوور ها، همه و افراد محدود پرداختم تا دیگر از شر پیام های مزاحم راحت شوید و بتوانید با خیال راحت از اینستاگرام استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.