خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه آپلود پست و استوری را در اینستاگرام را متوقف کنیم؟

اینستاگرام را دیگر همه می شناسیم یک برنامه شبکه اجتماعی بسیار محبوب که بیش از چند میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد و به نوعی در زندگی بسیاری از ما وجود دارد. همه ما عکس ها و ویدیو های مختلفی از خودمان یا کسب و کارمان را در اینستاگرام پست یا استوری میکنیم اما گاهی اوقات لازم است که آپلود پست، استوری یا ویدیو خود را متوقف کنیم اما چگونه؟ در ادامه این راهنما به آموزش متدهای مختلفی برای متوقف کردن آپلود در اینستاگرام می پردازم.

چگونه آپلود در اینستاگرام را متوقف کنیم؟

در حال حاضر اینستاگرام روش مستقیمی برای لغو آپلود در نظر نگرفته است اما به این معنی نیست که ما نمیتوانیم این کار را انجام دهیم. همچنان می توان با برخی ترفند ها آپلود پست، استوری یا ریلز خود را در اینستاگرام متوقف کنید.

چگونه آپلود در اینستاگرام را متوقف کنیم

چرا باید آپلود یک عکس یا تصویر را در اینستاگرام لغو کنم؟

برخی از اوقات ممکن است که تصویر یا ویدیو را اشتباه انتخاب کرده باشید و حتی دوست نداشته باشید که کار به مرحله انتشار برسد که بخواهید آن را پاک کنید. به علاوه ممکن است در هنگام آپلود یک پست اینستاگرام شما فریز شود یا اینکه آپلود یک پست و استوری بیش از حد معمول طول بکشد که نیاز به کنسل کردن آپلود آن باشد.

روش اول: خاموش کردن wifi یا mobile data

اولین و ساده ترین راهی که می توانید برای متوقف کردن آپلود یک عکس یا ویدیو انجام دهید خاموش کردن wifi یا داده تلفن همراه خودتان است برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد settings موبایل خود شوید و گزینه connections را انتخاب کنید.
  2. سپس wifi یا mobile date خود را خاموش کنید.
  3. سپس به صفحه home اینستاگرام خود برگردید. اکنون یک پیام دریافت کردید که به شما می گوید: Will automatically post when possible سپس بر روی سه نقطه کنار آن ضربه بزنید.
  4. گزینه discard post را انتخاب کنید.

به همین راحتی فرایند آپلود پست شما متوقف شد.

نحوه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام از صفر تا صد

روش دوم: روشن کردن حالت هواپیما

اگر به دنبال یک روش مطمئن تر هستید می توانید حالت هواپیمای گوشی خود را روشن کنید. با اینکار تمامی اتصالات گوشی خود قطع می شود که طبیعتا باعث متوقف شدن آپلود پست شما می شود. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد Settings موبایل خود شوید و سپس گزینه connections را انتخاب کنید.
  2. سپس گزینه airplane mode یا در برخی گوشی ها flight mode را روشن کنید.
  3. بعد از روشن کردن حالت پرواز به اینستاگرام برگردید حالا یک پیام دریافت کردید که به شما می گوید: Will automatically post when possible بر روی سه نقطه کنار آن کلیک کنید و گزینه discard post را انتخاب کنید.

به اینکار به راهی پست در حالت آپلود شما حذف می شود.

چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

روش سوم: پاک کردن کش برنامه اینستاگرام

گاهی اوقات پاک کردن کش برنامه می تواند در چنین شرایطی به خصوص زمانی که مشکلی در روند آپلود پست یا عکس شما به وجود آمده باشد بسیار کمک کننده باشد. برای اینکار تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید.
  2. وارد بخش apps یا manage apps شوید.
  3. برنامه Instagram را پیدا کنید.
  4. وارد بخش storage شوید.
  5. بر روی گزینه clear cache ضربه بزنید تا کش برنامه پاک شود.

البته این را بهتر است بگویم که اگر اینترنت خوشی داشته باشید هر کاری که کنید بازهم فرقی نمی کند چون قبل از اینکه بخواهید کاری انجام دهید پست شما آپلود می شود اما شاید بتوانید با خاموش کردن سریع اینترنت خود از طریق نوار اعلان گوشی جلوی آن را بگیرید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب به خصوص در ایران به حساب می آید که افراد زیادی از آن برای پیدا کردن مخاطبین خود یا رشد کسب و کار خود استفاده می کنند. با تولید محتوای خوب به همراه تبلیغات و خرید فالوور فیک و خرید لایک اینستاگرام به خصوص در اوایل کار می توان رشد خوبی در این شبکه اجتماعی را تجربه کرد و از آن برای پیشرفت کسب و کار خود یا معروفیت بیشتر خود استفاده کرد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به آموزش متوقف کردن آپلود پست و استوری در اینستاگرام پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.