خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

قطعا رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام برای هر پیجی خیلی جذاب و خوشایند است. اما چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟ چقدر بازدید از اکسپلور دریافت کرده؟ و… در این مطلب قصد دارم تا به این سوال پاسخ دهم.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور در واقع مانند یک ویترین کلی از اینستاگرام است که در آن بین پیج ها و محتواهای مختلف بر اساس سلیقه و علایق شما به شما پست هایی را نشان می دهد. اکثر اوقات اگر یک اتفاق خیلی مهم یا یک پست و محتوای بسیار ترند تولید شود در حوزه ها و موضوعاتی که شما خیلی به آن علاقه دارید از طریق اکسپلور می توانید متوجه آن شوید.

خوبی اکسپلور اینستاگرام این است که بدون اینکه افراد پیج شما را داشته باشند پست شما برایشان نمایش داده می شود و همین موضوع می تواند باعث رشد سریع پیج شما شود.

اکسپلور اینستاگرام

چرا وارد شدن پست به اکسپلور اینستاگرام انقدر مهم است؟

پیج ها و تولید کننده های محتوا همیشه به دنبال این هستند که به صورتی تولید محتوا کنند که پست آنها وارد اکسپلور اینستاگرام شود. اما چرا؟ چرا همه به دنبال این موضوع هستند؟ دلیل آن بسیار روشن است چون وقتی پست شما وارد اکسپلور می شود به سرعت در دید افراد بسیار زیادی قرار میگیرد و همین موضوع باعث بالا رفتن بازدید، لایک و کامنت آن می شود و در نهایت همه اینها باعث افزایش فالوور های شما می شود. به نوعی وقتی یکی از پست ها خوب شما وارد اکسپلور می شود سرعت پیشرفت شما در اینستاگرام بسیار سریع تر می شود و مخاطبین خیلی زیاد تری کسب می کنید.

چگونه صوت reels را دانلود کنیم؟ آموزش دانلود موزیک ریلز اینستاگرام

چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

با تمام این توضیحات حالا می رسیم به سوال اصلی، اینکه از کجا بفهمیم که پست شما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

برخی افراد برای فهمیدن این موضوع وارد بخش explore پیج خود می شوند که این موضوع کاملا اشتباه است. ممکن است پست شما وارد اکسپلور شده باشد اما در اکسپلور پیج شما نمایش داده نشود و یا برعکس به همین دلیل شما نیاز به روشی دقیق تر برای این موضوع دارید.

برای اینکه فهمید آیا واقعا پست شما وارد اکسپلور شده است یا نه؟ تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد اینستاگرام خود شوید و سپس در پایین صفحه بر روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید تا وارد پیج خود شوید.

حالا شما پست های مختلف خود را مشاهده می کنید. هر پستی که مدنظرتان است را پیدا و روی آن کلیک کنید تا باز شود.

سپس بر روی گزینه view insights در پایین گوشه سمت چپ کلیک کنید.

view insights پست های اینستاگرام

صفحه باز شده را کمی به پایین بکشید و بخش impressions را پیدا کنید. در این بخش شما می توانید میزان بازدید کسب شده از منابع مختلف را مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است

در بین موارد مختلف عددی که در مقابل بخش from explore نوشته شده است بیانگر میزان بازدید کسب شده از بخش اکسپلور اینستاگرام می باشد. اگر این گزینه را مشاهده نکردید یعنی بازدید از بخش اکسپلور دریافت نکردید.

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام بدون متوجه شدن فرد

چرا گزینه view insights را در اینستاگرام مشاهده نمی کنم؟

برای اینکه بتوانید از این ابزار استفاده کنید و آن را مشاهده کنید باید حساب خود بیزینسی کنید. به همین دلیل ابتدا وارد تنظیمات اینستاگرام و حساب خود شوید و سپس اکانت خود را به بیزینسی تغییر دهید تا بتوانید از view insights استفاده کنید.

چرا من بازدید از بخش from explore دریافت نکردم؟

اگر این مورد را مشاهده نکرید یا بازدید در مقابل آن برایتان ثبت نشده است به این معنی است که پست شما وارد اکسپلور اینستاگرام نشده است.

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شوم؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا پست های من در اکسپلور اینستاگرام دیده نمی شود؟ این موضوع به الگوریتم های اینستاگرام بر می گردد. در واقع اینستاگرام با چک کردن پارامتر های مختلف برسی می کند آیا واقعا این پست آن قدر مهم و جذاب است که در بخش اکسپلور نمایش داده شود یا خیر، مواردی از جمله: تعداد سیو بالا، تعداد لایک بالا، تعداد کامنت بالا و طولانی، شیر زیاد و… همه از عواملی هستند که می توانند باعث رفتن یک پست به اکسپلور اینستاگرام شوند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی و خرید لایک اینستاگرام به سوال چگونه بهمیم پست ما وارد اکپسلور اینستاگرا شده است یا نه پاسخ دادم تا بتواند با برسی پست های خود محتواهای بیشتری تولید کنید که وارد اکسپلور شود. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.