خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » نحوه عضویت و ساخت اکانت تردز | با اکانت اینستاگرام و بدون اینستاگرام

تردز نامی که این روز ها زیاد شنیده می شود. برنامه جدیدی که توسط شرکت متا توسعه پیدا کرده تا یک رقیب قدرتمند برای توییتر باشد. یک شبکه اجتماعی جدید و عضو جدید خانوده متا که تقریبا می توان آن را پادشاه شبکه های اجتماعی دانست. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش نحوه ساخت اکانت تردز بپرازم. بنابراین اگر شماهم به این شبکه اجتماعی جدید علاقه دارید و دوست دارید در آن فعالیت کنید حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید.

اینستاگرام می توان محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس و فیلم به حساب آورد اما در توییتر یک شبکه اجتماعی بر پایه متن است که فضا و طرفداران خاص خود دارد. به علاوه بعد اتفاقات عجیب غریب در توییتر که اکثر آنها بعد از خرید این مجموعه توسط ایلان ماسک رخ داد متا بهترین فرصت را دید و یک شبکه اجتماعی جدید به نام تردز توسعه داد تا تواند با توییتر رقابت کند و همچنان جایگاه خود را در دنیای شبکه های اجتماعی حفظ کند.

ساخت اکانت تردز و گرفتن فالوور در آن

نحوه ساخت اکانت تردز

برای اینکه بتوانید از برنامه تردز استفاده کنید ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید. انجام اینکار خیلی سادست و تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید یک اکانت جدید در این شبکه اجتماعی بسازید و فعالیت کنید.

نصب برنامه threads

ابتدا باید برنامه تردز را نصب کنید. برای اینکه می توانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور اقدام کنید و به راحتی این برنامه را دانلود کنید. البته ممکن است در ایران نتوانید این برنامه به طور مستقیم دانلود کنید و با ارور هایی از قبیل این برنامه در کشور شما در دسترس نیست رو به رو شوید.

چگونه بفهمم شماره تلفن و ایمیل اکانت اینستاگرام خودم چیست؟

ثبت نام در تردز

بعد از اینکه برنامه تردز را نصب کردید. می توانید خیلی ساده یک اکانت جدید بسازید. ابتدا وارد برنامه شوید. در صفحه ابتدایی برنامه شما  می توانید با کلیک بر روی گزینه log in with Instagram با اکانت اینستاگرام خود وارد برنامه تردز شوید. همچنین می توانید با کلیک بر روی switch accounts به راحتی با یک اکانت دیگر اینستاگرام وارد این برنامه شوید.

لاگین در برنامه تردز با اکانت اینستاگرام

در مرحله بعد باید اطلاعات اکانت خود را کامل کنید. در بخش name نام شما نمایش داده می شود که مطابق نام شما در اینستاگرام است و در این مرحله قابل تغییر نیست. در بخش bio و link می توانید اطلاعات مربوطه را وارد کنید. همچنین می توانید در همین مرحله عکس پروفایل خود را انتخاب کنید. البته می توانید با کلیک بر روی گزینه import from Instagram تمامی این اطلاعات را از اینستاگرام ایمپورت کنید. در انتها بر روی گزینه next کلیک کنید.

ساخت پروفایل در هنگام ثبت نام در threads

در صفحه بعد شما باید نوع امنیت اکانت خود را بین private یا public انتخاب کنید. اگر می خواهید همه افراد اکانت شما و پست های شما را مشاهده کنند گزینه public profile  را انتخاب کنید و در صورتی که می خواهید اکانت شما خصوصی باشد و هر کسی نتواند آن را مشاهده کند بر روی گزینه private profile کلیک کنید و در انتها گزینه next را انتخاب کنید.

انتخاب کردن نوع اکانت در تردز

در صفحه بعد لیستی از افراد را مشاهده می کنید که می توانید هر کدام را که خواستید دنبال کنید. این لیست معمولا بر اساس افرادی است که شما در اینستاگرام آنها را دنبال کنید. برای فالو کردن هر کدام بر روی گزینه follow کنار پروفایل انها کلیک کنید و اگرمی خواهید از این مرحله رد شوید در بالا بر روی گزینه next کلیک کنید.

فالو کردن اکانت های مشابه در هنگام عضویت در threads

در آخر هم بر روی گزینه join threads بزنید. به همین راحتی اکانت تردز شما ساخته شده و از این پس شما می توانید از این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

join در تردز

تردز یک شبکه اجتماعی جدید با پشتیبانی اینستاگرام و شرکت متا هست که همین دو نام به تنهایی برای موفقیت این برنامه کافیست. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سرعت وارد این برنامه شدند تا بتوانند به عنوان اولین کاربران این برنامه زودتر از قدرت و محبوبیتی که در چند ماه بعد این برنامه پیدا می کند استفاده کنند. شما هم می توانید با استفاده از خدماتی مانند خرید فالوور تردز و تبلیغات و کشاندن مخاطبین شما از تلگرام و اینستاگرام به تردز هر چه زودتر در این فضا پیشرفت کنید.

3 تا از بهترین ابزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی

آیا می توانم بدون اکانت اینستاگرام در تردز ثبت نام کنم؟

در حال حاضر این امکان وجود دارد و عملا تردز خیلی به اینستاگرام وابسته است. بنابراین برای اینکه بتوانید این برنامه را نصب کنید حتما باید یک اکانت اینستاگرام بسازید و در غیراین صورت امکان ساخت اکانت و استفاده از برنامه تردز را ندارید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و.. به آموزش ساخت اکانت تردز پرداختم تا بتوانید هرچه سریع تر وارد این شبکه اجتماعی جدید بشوید و از آن استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. به نظر شما این برنامه می تواند جایگزین توییتر شود و به اندازه اینستاگرام محبوب شود؟