خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » معرفی ایموجی ها (معرفی محبوب ترین ایموجی ها و معنی تمامی آنها)

امروزه دیگر چه کسی است که از پیام رسان ها استفاده نکند. اگر فقط کمی در فضای اینترنت و نرم افزار ها گشته باشید حتما با ایموجی ها آشنا هستید. شکلک های مختلف که به راحتی می توانند حرف های زیادی بزنند و منظور فرد مقابل را برسانند. اما متاسفانه بسیاری از ما حتی شناخت درستی از شکلک های مختلفی نداریم و حتی نمی دانیم معنی دقیق هر ایموجی چیست که از آن استفاده می کنیم. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ایموجی ها بپردازیم و هر ایموجی و معنی آن را معرفی کنیم. تا انتها با زر ممبرفروشگاه ممبر ایرانی همراه باشید.

ایموجی ها کاربرد های فراوانی دارند و برای منظور های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. اگر شما با یک فردی به صورت رو در رو صحبت کنید واکنش هایی دارند که فرد مقابل از آن واکنش ها به طور کلی می فهمد که منظور شما چیست. اما در فضای مجازی این چنین واکنش هایی وجود دارد. مثلا اگر یک فردی حرف خنده داری زد و شما خندتان گرفت نمی توانید این را به فرد منتقل کنید. در اینجاست که ایموجی ها ساخته شدند و مورد استفاده قرار گرفتند. دیگر هر شبکه اجتماعی و کیبورد و… که پیدا کنید قطعا از ایموجی ها پشتیبانی می کند و شما می توانید برای رساندن منظور خود از آنها استفاده کنید.

معرفی ایموجی ها

معرفی ایموجی ها

به طوری کلی یکسری ایموجی های ثابتی وجود دارد که با کمی تغییر در نرم افزار های مختلفی استفاده می شود اما همیشه معنی آنها یکی است و هر باری که از هرکدام از ایموجی ها در نرم افزار های مختلفی استفاده کنید معنی یکسانی می دهد.

همچنین به علت وجود ایموجی های زیاد ما نمی توانیم تمام آنها را معرفی کنیم و اگر بخواهیم این کار را کنیم باید یک مطلب بسیار طولانی بنویسیم. برای همین ما پر کاربرد ترین ایموجی ها را به شما معرفی می کنیم و معنی هر کدام را به شما می گوییم.

ایموجی های خنده:

😊

این ایموجی خندان هستند که معمولا برای نشان دادن خنده استفاده می شوند. اگر خوشحال هستید می توانید از این ایموجی استفاده کنید و حس خود را منتقل کنید.

😄😃😀

اینها بقیه ایموجی های خنده هستند که مولا برای خنده های بیشتر و سطح شادی های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر خوشحال هستید و شاد هستید و در کنار همه اینها خندان هم هستید می توانید از این ایموجی ها استفاده کنید.

😅

یکی از ایموجی هایی که استفاده زیادی دارد ایموجی خندان و عرق کرده است. این ایموجی نشان می دهد که فرد از یک چیز بد یا ناراحت کننده خنده اش گرفته و خوشحال است. مثلا یک امتحان سخت را خوب داده است یا اینکه از کار اشتباه یک فرد دیگر خنده اش گرفته است.

😂

دیگر همه شما با این ایموجی آشنا هستید و دلیل ان پرکاربرد بودن ان است. شاید بی راه نیست که بگوییم پر استفاده ترین ایموجی همین ایموجی خنده با اشک است. این ایموجی را وقتی کسی حرفی یا کاری می کند که شما خنده تان می گیرد استفاده کنند و به معنای خنده است.

🤣

این ایموجی به معنای خنده زیاد است و معمولا با ایموجی بالا بالا مورد استفاده قرار میگیرد. این ایموجی وقتی کسی حرف خنده داری یا اتفاق خنده داری افتاده است مورد استفاده قرار میگیرد و یعنی شما از شدت خنده به زمین پرتاپ شدید.

معرفی ایموجی ها منظوری:

🙃

ایموجی صورت وارونه یکی از ایموجی هایی است که به اشتباه مورد استفاده قرار میگیرد و برای خنده استفاده می شود در حالی که این ایموجی نشان دهنده این است که صحبت یا کار شما منطقی به نظر نمی رسد.

🤪😜

این ایموجی برای مسخره کردن استفاده می شود و معمولا نشان دهنده یک چیز مسخره یا احمقا است. چندین ایموجی دیگر وجود دارد که در همین دسته قرار میگیرد که خیلی راحت می توانید آنها را پیدا کنید.

😎

این ایموجی برای نشان دادن خونسردی و یا گفتن یک چیز کنایه آمیز مورد استفاده قرار میگیرد. در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و استفاده های مختلفی دارد.

😳

ایموجی چهره سرخ شده برای نشان دادن شرمندگی مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا وقتی یه سوتی دادید یا اینکه یک اشتباهی کردید باید از این ایموجی استفاده کنید. گاهی وقت ها از این ایموجی برای نشان دادن تعجب نیز استفاده می شود که چندان درست نیست.

🤩

این ایموجی برای نشان دادن هیجان زدگی شما استفاده می شود. می توانید در موارد مختلفی از برای اینکه برای یک چیزی هیجان زده هستید استفاده کنید. از آن برای نشان دادن ذوق زدگی نیز استفاده می شود.

همین الان بخوانید : راهنمای استفاده از واتساپ وب (صفر تا صد + آپدیت)

😏

این ایموجی پوزخند است که معمولا برای نشان دادن پوزخند زدن و حالت شاخ بودن استفاده می شود. بیشتر در موارد مسائل جنسی و پیشنهاد های رابطه مورد استفاده قرار میگیرد.

😉

این ایموجی چشمک زن است که برای محتوای طنز مورد استفاده قرار میگیرد. پیامی که همراه این ایموجی ارسال می شود را نباید زیاد جدی گرفت.

😇

این ایموجی را می توان به صورت جدی و طنز مورد استفاده قرار داد. معمولا برای نشان دادن بی گناهی و معصوم بودن استفاده می شود.

 

در این مطلب به معرفی ایموجی های معروف که استفاده زیادی دارند پرداختیم. بقیه ایموجی ها در آپدیت های بعدی اضافه می شوند.

به نظر شما چه ایموجی دیگری به این لیست اضافه کنیم؟