خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » معرفی پیام رسان سیگنال – چرا همه از واتساپ به سیگنال می روند؟

امروزه پیام رسان ها جز مهم ترین برنامه های گوشی هر فردی به حساب می آیند. دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از پیام رسان خود گوشی برای ارسال پیام استفاده کند. دیگر به لطف دسترسی خوب به اینترنت بیشتر افراد ترجیح می دهند که از برنامه های پیام رسان مختلف استفاده کنند. به دلیل محبوبیت بالای این گروه از نرم افزارها تنوع اپ های مختلف بسیار بالا است اما گزینه های خوب و تاپ زیاد نمی توان پیدا کرد. بعد از آن امپراتوری واتساپ و تلگرام حالا یک پیام رسان جدید آمده تا خود را جز لیست برترین پیام رسان ها کند. پیام رسان سیگنال یک پیام رسان جدید است که قصد داریم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم. بنابراین اگر می خواهید با یکی از بهترین پیام رسان های حال حاضر آشنا شوید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

پیام رسان سیگنال قبل از تلگرام و واتساپ جز برترین پیام رسان های امن قرار داشته است. درست است که ما به کلمه پیام رسان جدید اشاره می کنیم اما این پیام رسان قدمت زیادی دارد و در ایران تازه چند سالی است که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این اپ به علت قابلیت های مختلفی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفت تا جایی که توانست خود را جز بهترین نرم افزار ها جای دهد و حتی افراد معروف نیز از این پیام رسان استفاده می کنند.

پیام رسان سیگنال

پیام رسان سیگنال نسل جدید از امنیت

سیگنال یک پیام رسان متن باز است که در پلتفرم های مختلفی وجود دارد و شما می توانید آن را دانلود کنید. این اپ برای اندروید، ای او اس و دکستاپ توسعه داده شده است و شما می توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید. شاید بتوان گفت که یکی از قابلیت ها و ویژگی هایی که موجب محبوبیت بالای این اپ شد امنیت آن است. در تبلیغات مختلف و در مکان های مختلف هر جا نام این پیام رسان می آید قطعا کلمه امنیت هم باید بیاید.

امنیت این پیام رسان تا جایی بالا است که حتی یکی از کارمندان ناسا و برخی از سیاست مداران کشورهای مختلف از آن استفاده می کنند. کشور آمریکا نیز امنیت این پیام رسان را تایید کرده است و از آن برای تبادلات کار و غیر کاری استفاده می کند.

بهترین روش برای تبدیل ورد به پی دی اف (مخصوص زبان فارسی و انگلیسی)

یکی از مهم ترین موارد در پیام رسان ها همیشه بحث امنیت بوده است. افراد خیلی دوست ندارند که اطلاعات و پیام های آنها برای سایر افراد به راحتی قابل دسترسی باشد و عملا اطلاعات آنها لو برود. به همین دلیل بسیار سخت می توانند به یک پیام رسان اعتماد کنند. بسیاری از ما اطلاعات بسیاری مهمی را در پیام رسان های خود رد و بدل می کنیم و حتی بسیاری از ما اطلاعات مهم خود را در پیام رسان ها ذخیره می کنیم.

اپ های تلگرام و واتساپ آن اوایل امنیت خیلی قوی نداشتند اما به مرور بسیار پیشرفت کردند و امنیت این برنامه ها بسیار بالا رفت. اما همچنان این برنامه ها نقص های امنیتی دارند. ولی پیام رسان سیگنال از لحاظ امنیت و حریم خصوصی همیشه جز تاپ ها بوده و در بیشتر مواقع انتخاب اول افراد می باشد.

یک معرفی کوتاه از امن ترین پیام رسان سیگنال

سیگنال یک سرویس پیام رسان رمز گذاری شده می باشد که از شماره تلفن شما برای تایید و شناسه کاربری استفاده می کنید.  این برنامه بر اساس اینترنت کار می کند و شما امکان ارسال پیام های یک به یک و گروهی را می دهد. شما می توانید انواع پیام ها، پرونده ها، صوت، تصاویر و فیلم را توسط این پیام رسان ارسال کنید. همچنین می توانید توسط این برنامه تماس های صوتی و تصویری یک به یک یا گروهی برقرار کنید. پیام رسان سیگنال تمام ارتباطات شما را با سایر کاربران رمزنگاری می کند و به نوعی به خیال شما را از لحاظ امنیت راحت می کند.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر تلگرام ، خرید ممبر واقعی تلگرام و…

دانلود نرم افزار سیگنال

این نرم افزار برای دکستاپ، اندروید و ای او اس منتشر شده است که می توانید دریافت کنید. برای این کار کافی است در اندروید به گوگل پلی مراجعه کنید یا به سایت اصلی این برنامه سری بزنید و از آنجا برنامه مدنظر خود را دانلود کنید. این برنامه در واقعی بخشی از قابلیت های تلگرام را با واتساپ ترکیب کرده است و امنیت آن را چند برابر کرده است.

اگر قبلا از واتساپ و تلگرام استفاده کرده باشید شاید در کارکردن با این برنامه کمی به مشکل بر بخورید چون آنقدر پیشرفته نیست. اگر با تلگرام کار کرده باشید امکاناتی مانند تماس صوتی و تصویری می تواند شما را جذب این برنامه کند اما اگر از واتساپ استفاده کرده باشید امنیت آن می تواند شما را جذب کند. همچنین توجه داشته باشید که این برنامه در اندازه واتساپ و تلگرام محبوب نیست و اصلا به آن اندازه کاربر ندارد. در حال حاضر که بسیاری از افراد از واتساپ دارند مهاجرت می کنند قطعا پیام رسان سیگنال یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم به معرفی برنامه سیگنال بپردازیم. اگر قبلا با واتساپ کار کرده باشید در کار کردن با این برنامه نیز چندان به مشکل بر نخواهید خورد. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشید.