خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » برنامه تردز چیست؟ آموزش دانلود و نصب و کار کردن با threads

شرکت متا را تقریبا می توان غول دنیای ارتباطات و شبکه های اجتماعی به حساب آورد. شرکتی که برنامه هایی مانند اینستاگرام و واتساپ را دارد و در دنیای شبکه های اجتماعی فرمانروایی می کند. این مجموعه به تازگی برنامه جدیدی به عنوان تردز را به عنوان رقیب توییتر به لیست شبکه های اجتماعی خود اضافه کرده تا بتوانند در دنیای شبکه های اجتماعی به پادشاهی خود ادامه دهد. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به معرفی برنامه تردز بپردازم و هر آنچه که لازم است درباره ی آن بدانید را به شما بگویم. بنابراین اگر به دنیای شبکه های اجتماعی علاقه زیادی دارد پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب با زرممبر همراه باشید.

برنامه threads چیست؟

تردز یک برنامه جدید و تازه شکل گرفته است که توسط شرکت متا ساخته شده و در اصل برای رقابت با توییتر منتشر شده است. شبکه اجتماعی فیسبوک تمرکز خود را بر روی ارتباط افراد با یکدیگر قرار داده است و اینستاگرام بر روی انتشار عکس و فیلم و حالا تردز به عنوان عضو جدیدی از این خانواده معرفی شده تا بتواند به عنوان یک شبکه اجتماعی متن محور فعالیت کند.

شرکت متا تقریبا کل بازار شبکه اجتماعی را برای خود می داد و در بخش آن در حال رقابت با برنامه دیگری است. این مجموعه در روز در حال توسعه واتساپ برای رقابت و حفظ برتری در برابر تلگرام است. همین چندی پیش قابلیت ریلز به اینستاگرام اضافه شده تا بتواند با تیک تاک رقابت کند و حالا نوبت به تردز است تا رقیبی قدر برای توییتر به حساب بیاید.

threads یا twitter کدام ؟

توییتر یا تردز؟

توییتر تا به حال در دنیای شبکه های اجتماعی متن محور بزرگ ترین نام بوده است اما بعد از اینکه ایلان ماسک این شرکت را خرید و در پی تصمیمات و اتفاقات جدید حالا اوضاع کمی از دست توییتر خارج شده و درست در همان زمان متا، تردز را معرفی کرد. این برنامه درست است هنوز به پختگی و کاملی توییتر نیست اما امکان نصب راحت آن و قابلیت هایی که همراه با اینستاگرام ارائه می دهد به علاوه پشتیبانی شرکت متا می تواند نشان دهنده این موضوع باعث که چندی بعد این رقابت بسیار تنگاتنگ می شود.

نحوه دانلود برنامه تردز

برای دانلود این برنامه تنها کافیست تا وارد اپ استور یا گوگل پلی شوید و threads را سرچ کنید بعد از آن خیلی ساده این برنامه براش ما دانلود و نصب می شود. این برنامه حدود 70 مگابایت حجم دارد. البته ممکن است امکان نصب آن با ای پی ایران فراهم نباید که می تواند از استور های دیگر آن را دانلود کنید و یا با تغییر ای پی اقدام به دانلود آن کنید.

آموزش عضویت در threads

بعد از اینکه برنامه تردز را از گوگل پلی یا اپ استور نصب کردید در صحه اول شما می توانید از طریق اکانت اینستاگرام خود وارد آن شوید.

در مرحله بعد از شما نام، bio،  link و عکس پروفایل می خواهد که می توانید با کلیک بر روی گزینه import from Instagram تمامی آنها را از اکانت اینستاگرام خود وارد تردز کنید.

حالا نوع اکانت خود را بین public و private انتخاب کنید و در آخر بر روی join threads کلیک کنید. همچنین در مرحله بعد می تواند اکانت های مشابه، اکانت های معروف و اکانت دوستان خود را فالو کنید و سپس وارد فضای برنامه تردز می شوید.

ساخت اکانت threads

تردز هم یک شبکه اجتماعی جدید است که با پشتیبانی شرکت متا می تواند مانند اینستاگرام و واتساپ خیلی سریع معروف شود. به همین دلیل است که در حال حاضر تمامی افراد در حال ورود به این برنامه هستند تا بتوانند هرچه سریع تر از قدرت این برنامه و جدید بودن آن استفاده کنید. شما می توانید با جذب فالوور های بیشتر و تولید thread های بهتر و استفاده از خدماتی مانند خرید فالوور واقعی تردز زودتر از دیگران در این برنامه رشد کنید و فضای آن استفاده کنید.

آیا می توانم اکانت تردز خود را حذف کنم؟

در حال حاضر چون اکانت تردز شما به اینستاگرام وصل است در صورت حذف آن اکانت اینستاگرام شما نیز حذف می شود. اما شما می توانید خیلی ساده اکانت خود را غیرفعال کنید.

آیا تردز در ایران قابل دسترس است؟

برای دانلود این برنامه حتما باید از طریق گوگل پلی اقدام کنید که ممکن است با ای پی ایران امکان دانلود آن را به شما ندهد. همچنین در حال حاضر برای ورود به آن برخی از اینترنت ها مشکل دارند و شما نمی توانید از ایران وارد برنامه تردز شوید.

صفحه اصلی تردز

محدودیت های پوست های تردز؟

تردز یک شبکه اجتماعی متن محور است برنامه طبیعی است که منتشر کردن متن در آن بسیار مهم تر باشد. شما می توانید در ایجاد یک thread جدید تا 500 حرف بنویسید که نسبت به توییتر خیلی بیشتر است. همچنین شما می توانید ویدیو هایی تا 5 دقیقه در تردز آپلود کنید.

آیا می توانم در تردز هشتگ بگذارم؟

برخلاف انتظار بسیاری از افراد این برنامه هنوز از قابلیت هشتگ پشتیبانی نمی کند و عملا اگر شما هشتگی را بنویسید مانند یک متن معمولی در نوشته شما عمل می کند. البته به احتمال زیاد این ویژگی  در اینده برای مدیریت بهتر به برنامه اضافه می شود اما در حال حاضر وجود ندارد.

آیا می توانم بدون اکانت اینستاگرام وارد برنامه threads شوم؟

شما برای ساخت اکانت در تردز حتما نیاز به اکانت اینستاگرام دارید و در حال حاضر نمی توانید بدون داشتن اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید.

آیا برنامه threads نسخه فارسی دارد؟

برنامه تردز هم دقیقا مانند اینستاگرام از زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق تنظیمات و بخش language زبان برنامه خود را فارسی کنید. همچنین اگر زبان گوشی شما فارسی باشید تردز به صورت خودکار برای شما فارسی می شود.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر گروه تلگرام و فالوور ارزان تردز سعی کردم تا شما را بیشتر با برنامه threads عضو جدید خانواده متا آشنا کنم تا در استفاده از آن راحت تر باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. به نظر شما تردز می تواند جایگزین توییتر شود؟