خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی رایگان (آپدیت جدید)

امروزه دیگر ارتباط های ما به صورت گسترده در حال افزایش است و بلد بودن یک زبان دیگر خیلی می تواند در جهت پیشرفت ما کمک کند. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و جامع است که همه جا به عنوان یک زبان مرجع شناخته می شود بنابراین یادگرفتن این زبان مخصوصا برای ما ایرانیا امری بسیار مهم است. شاید شماهم از کلاس های آموزشی زبان خوشتان نیاید یا اینکه نتیجه نگرفته باشید. در این مطلب قصد داریم بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم که خیلی راحت بتوانید در خانه بنشینید و با انجام تمرینات این برنامه ها زبان انگلیسی یادبگیرید. با زر ممبر مرکز فروش ممبر ایرانی، لایک تلگرام و… همراه باشید.

دیگر زبان انگلیسی به زبان مرجع تبدیل شده است و بیشتر اطلاعات و کارها و…. با این زبان هستند. اگر قصد داشته باشد به یک کشور دیگر سفر کنید شاید یادگرفتن زبان هر کشوری خیلی سخت باشد اما زبان انگلیسی می توان شما را نجات دهد. معمولا در بیشتر کشور ها مخصوصا در کشورهای اروپایی افراد خیلی خوب می توانند انگلیسی صحبت کنند و شما فقط با یادگرفتن یک زبان می توانید خیلی راحت با تعداد زیادی از افراد صحبت کنید.

همچنین اگر جز افرادی هستید که زیاد در اینترنت می چرخد قطعا این زبان به درد شما می خورد. بیشتر اطلاعات موجود و بیشتر سایت های بدرد بخورد در سطح اینترنت محتواهای خود را با زبان انگلیسی منتشر می کنند و شما می توانید از آنها لذت ببرید. همچنین اگر اهل آموزش دیدن و پیشرفت کردن باشید دوره های آموزشی بسیار کاملی در فضای اینترنت به شکل رایگان وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید البته اگر زبان انگلیسی بلد باشد.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

دیگر باید متوجه اهمیت زبان انگلیسی شده باشید. معمولا بیشتر نرم افزار ها و برنامه ها و فیلم ها و… به زبان انگلیسی هستند و برای استفاده از انها باید به این زبان تسط داشته باشید. همچنین امروزه دیگر تعداد افرادی که مسلط به یک زبان هستند در حال کاهش است و معمولا افراد حداقل یک زبان دیگر به جز زبان مادری خود بلد هستند. زبان پایه کشور ما نیز فارسی است اما متاسفانه در کمتر برنامه و سایت ها و…. جهانی می بینیم که زبان فارسی هم داشته باشید. برای همین اهمیت یادگیری زبان برای ما ایرانیان بیش از بقیه افراد می باشد.

حالا دیگر وقت آن رسیده است که به دنبال روش های اموزش زبان باشید. یکی از بهترین روش ها استفاده از برنامه های آموزش زبان انگلیسی است که خیلی راحت می توانید با استفاده از یک گوشی موبایل در خانه خود به یادگیری زبان مشغول شوید. برنامه های بسیار زیادی چه ایرانی و چه خارجی برای این کار وجود دارد که انتخاب را خیلی سخت می کند و معمولا بیشتر آنها نیز از کیفیت خوبی برخودار هستند. در ادامه قصد داریم تا چند تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنید با ما همراه باشید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Doulingo

شاید دیگر نام این اپ را شنیده باشید. اپ Doulingo آنچنان معروف و مشهور است که اصلا نیازی به معرفی ندارد. این اپلیکیشن یک برنامه بسیار گسترده برای آموزش زبان می باشد که بیش از 35 زبان مختلف را پوشش می دهد. شما با استفاده از این اپ خیلی راحت می توانید مهارت های خواندن، نوشتن، مفاهیم، شنیداری و نگارشی خود را بهبود دهید. این اپ با آموزش ها و بازی ها و آزمون های مختلف به شما در روند یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند. البته بهتر است که از قبل کمی زبان انگلیسی بلد باشید تا کمی در کار کردن با برنامه گمراه نشوید.

همین الان مطلب ریکاوری چت های واتساپ خیلی ساده و راحت را بخوانید.

یکی از برنامه های آموزش زبان انگلیسی hello English

یکی دیگر از برنامه های آموزش زبان انگلیسی  سلام انگلیسی می باشد که به صورت تخصصی و جامع تمام مباحث زبان انگلیسی را پوشش می دهد و با درس های مختلف خود در بخش ها مختلف به شما یک روند کامل جهت زبان انگلیسی را نشان می دهد. این برنامه دارای آموزش، بازی و… است که در واقع از تمام تکنیک های موجود برای آموزش زبان استفاده می کند که شما خیلی راحت بتوانید به این زبان مسلط شوید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی babble

برنامه babble یکی از بهترین برنامه ها در این عرصه می باشد که توسط بسیاری از کارشناسان زبان طراحی شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این برنامه با درس ها تعاملی خود یک آموزش کامل از زبان انگلیسی به شما ارائه می دهد. این برنامه به میزان بسیار زیاد و قابل توجه ای دستور زبان و لغت های شما را بهبود می بخشد و می تواند کمک بزرگی به مهعارت های شنیداری و گفتاری های شما بکند. طبق تحقیقات مختلف این برنامه بعد از حدود 3 الی 6 ماه استفاده یک تغییر و تحول بزرگ در افراد به وجود آورده است.

بیشتر برنامه های آموزش زبان انگلیسی شبیه هم هستند و برای همین ما سعی کردیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم. همچنین برنامه های ایرانی زیادی نیز وجود که واقعا برخی از انها از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند برای همین استفاده از برنامه های ایرانی را نیز به شما پیشنهاد می کنم.

کلام آخر

در این مطلب به بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی پرداختیم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید و کاربردی بوده باشد.