خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » چگونه فایل ورود را به pdf تبدیل کنیم؟ |بهترین برای زبان‌ فارسی در 2024

اکثر اوقات وقتی اسنادی را در سطح وب دانلود کنید فرمت آن به صورت pdf است. این فرمت با اینکه بسیار محبوب است اما برای برخی افراد که قصد ویرایش آن یا استفاده از بخشی از آن را داشته باشند چندان جالب نیست زیرا شما دسترسی ساده ای به متن درون آن ندارید و یا نمی توانید آن را تغییر دهید. به همین دلیل نیاز به تبدیل فرمت pdf به word دارد. در این مطلب به روش های تبدیل پی دی اف به ورد خواهیم پرداخت. با زر ممبر فروشگاه ممبر فیک تلگرام تا انتها همراه باشید.

اگر بخواهید فایل ورد خود را به pdf تبدیل کنید کار بسیار ساده ای است زیرا ابزار های زیادی در این زمینه وجود دارد. اما برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد کار کمی سخت است  به خصوص برای زبان فارسی که اکثر اوقات با مشکل به هم ریختگی متن رو به رو می شویم. در میان روش های متفاوتی که برای این کار وجود دارد تنها تعدادی از آنها برای زبان فارسی می توانند گزینه های خوبی باشند که در ادامه به آنها می پردازم.

روش های تبدیل پی دی اف به ورد

تبدیل پی دی اف به ورد

دقت داشته باشید که هیچ روش صد در صدی برای این کار وجود ندارد و تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که چندین بار با روش های مختلف تست کنید تا نتیجه بگیرید.

این موضوعاتی که گفتیم تا زمانی درست است که شما قصد تبدیل فایل های پی دی اف فارسی را نداشته باشید. زبان فارسی به صورت کلی قاعده آن فرق می کند و روش هایی که برای زبان های دیگر با درصد خطای بسیار کمی کار می کند اما متاسفانه در زبان فارسی اصلا کار آمد نیستند. برای همین شما باید روش های تبدیل پی دی اف به ورد زبان فارسی را پیدا کنید که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

قبل از اینکه بخواهیم به موضوع اصلی بپردازیم باید چندین نکته را بدانید. اول اینکه باید فایل های پی دی اف شما متن باشند و در صورتی که فایل ها عکس باشند عملا راهی برای تبدیل ان نیست و اگر بخواهید آنها را تبدیل کنید باید به دنبال روش های بسیار سختی باشید که تازه اگر جواب بدهند که اصلا در بحث این مطلب نمی گنجد.

همین الان مطلب تلگرام دوم برای لینوکس (آموزش نصب چند تلگرام در لینوکس) را بخوانید

بهترین روش تبدیل pdf به word

بهترین روش تبدیل pdf به word تا اکنون

از بین روش ها و سایت هایی که برای تبدیل pdf به ورد وجود دارد بهترین روشی که تا الان دیدم و برای اکثر فایل ها جواب می دهد استفاده از وبسایت i2pdf.com است. این وبسایت می تواند تا حد بسیار خوبی فایل شما را به ورد تبدیل کنیم و نیاز کمتری به ادیت و غیره دارد.

  1. برای استفاده از این وبسایت وارد آدر i2pdf.com شوید.
  2. سپس فایل خود را بکشید و رها کنید یا با کلیک بر روی دکمه “فایل ها را انتخاب کنید” فایل خود را انتخاب کنید.
  3. سپس گزینه convert را بزنید.
  4. کمی بعد فایل ورد شما به pdf تبدیل می شود و می توانید آن را دانلود کنید.

چگونه مشکل به هم ریختگی متن را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات تبدیل فایل های pdf فارسی به ورد به هم ریختگی متن و یا تبدیل نشدن آن است. با روشی که در بالا معرفی کردم به احتمال زیاد بتواند فایل خود را به خوبی تبدیل کنید اما اگر نتوانستید حتما روش های پایین را تست کنید. همچنین به موارد زیر حتما توجه داشته باشید:

  • فایل pdf شما حتما باید کیفیت خوبی داشته در غیر این صورت به احتمال زیاد در تبدیل آن به ورد به مشکل رو به رو می شوید.
  • اگر متن فایل شما به صورت عکس وارد شده امکان تبدیل آن به فایل ورد نیست و باید از ابزارهای دیگر استفاده کنید.
  • عکس های درون فایل شما وارد فایل ورود نمی شود بنابراین باید به صورت دستی آن را وارد کنید.
  • اگر از فونت عجیب غریبی یا علائم نگارشی ویژه ای در فایل شما استفاده شده باشد احتمال دارد در تبدیل فایل شما مشکل به وجود بیاید.

تبدیل pdf به word با گوگل کروم

یکی از بهترین روش های موجود برای متون فارسی استفاده از مرورگر گوگل کروم می باشد. این روش در حال حاضر بهترین روش موجود می باشد که با تست های مختلف جواب داده است بنابراین ما پیشنهاد می کنیم که اول از این روش استفاده کنید و اگر به نتیجه ای نرسیدید به روش های بعدی مراجعه کنید.

  1. ابتدا برنامه گوگل کروم را باز کنید.
  2. سپس فایل خود را بکشید و در آدرس بار کروم رها کنید.
  3. متن فایل خود را کپی کنید و آن را در ورد وارد کنید.

وبسایت های ایرانی تبدیل word به pdf

خوشبختانه سرویس های ایرانی مختلفی برای اینکار ساخته شدند که بیشتر با زبان فارسی سازگار هستند به همین خاطر می توانند یک گزینه بسیار عالی باشند.

وبسایت eboo.ir

این وبسایت یک سرویس ایرانی می باشد که کیفیت خوبی دارد. پیشنهاد می کنیم که از ان حتما استفاده کنید. تنها کافی است به این وبسایت مراجعه کنید و فایل خود را انتخاب کنید و سپس فایل ورد را تحویل بگیرید.

تبدیل پی دی اف به word به صورت آنلاین

سرویس های اینترنتی زیادی نیز در زمینه تبدیل پی دی اف به ورد فعالیت می کنند که می توانید از ان برای این کار استفاده کنید. معمولا این سرویس ها می توانند به درستی کار خود را انجام بدهند اما خطا نیز دارند.

وبسایت online2pdf.com

این وبسایت یکی از بهترین وبسایت های موجود می باشد. تنها کافی است به آدرس ان مراجعه کنید و سپس فایل خود را انتخاب کنید. بعد از منوی convet to گزینه ورد را انتخاب کنید تا فایل شما به ورد تبدیل شود.

خدمات خرید ممبر واقعی زر ممبر

سایت smallpdf.com

فقط کافی است این سایت سر بزنید و سپس گزینه پی دی اف به ورد را انتخاب کنید و فایل را بدهید و فایل ورد را تحویل بگرید.

کلام اخر

روش های معرفی شده بهترین روش های موجود تبدیل پی دی اف به ورد هستند که با تست های فراوان مشخص شدند. توجه داشته باشید که هیچ روش صد در صدی وجود ندارد و اگر زبان فایل فارسی باشد که درصد کار کردن این روش ها بسیار پایین تر نیز می آید. امیدوارم این مطلب برایتان کاربردی بوده باشد.