خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » تلگرام دوم برای لینوکس (آموزش نصب چند تلگرام در لینوکس +آپدیت 2020)

تلگرام امروزه یکی از پر کاربرد ترین برنامه های پیام رسان به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد و کاربران ساعت از وقت خود را در آن صرف می کنند. این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها از تلفن های همراه تا ویندوز و مک و لینوکس منتشر شده است. برای تلگرام نسخه ویندوز آموزش های بسیار زیادی در سطح وب وجود دارد اما وقتی پایه سیستم عامل های دیگر مانند لینوکس می آید دیگر آموزش های چندان زیادی نمی توانید پیدا کنید. یکی از مشکلات بسیار افراد در استفاده از تلگرام در لینوکس این است که نمی توانند از دو اکانت هم زمان روی لینوکس استفاده کنند. در ادامه به چندین روش نصب تلگرام دوم برای لینوکس می پردازیم. بنابراین اگر می خواهید راه حل این مشکل را بدانید تا انتها با ما همراه باشید.

تلگرام امروزه بسیار محبوب شده است و بسیاری از افراد به جای ارسال پیام توسط خود گوشی از طریق تلگرام این کار را انجام می دهند. این محبوبیت زیاد باعث شده است تا افراد زیادی برای کارهای مختلف بخواهند از تلگرام استفاده کنند. بسیاری برای چت کردن، آموزش دیدن، کسب و کار و …. از تلگرام استفاده می کنند. طبیعی است که با این همه کاربرد داشتن یک اکانت برای این برنامه کافی نیست و بسیاری به جای اینکه همه این کارها را در یک اکانت انجام دهند آنها را جدا می کنند و در اکانت های مختلفی به انجام آنها می پردازند. حالا اینکه چرا باید از دو تا تلگرام استفاده کرد چندان موضوع این مطلب ما نیست. ما می خواهیم به شما نحوه نصب 2 تا تلگرام آن هم روی سیستم عامل لینوکس را آموزش دهیم.

نصب تلگرام دوم برای لینوکس

نصب تلگرام دوم برای لینوکس

برای اینکه بتوانید تلگرام دوم را برای لینوکس نصب کنید روش های مختلفی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. هر روشی سختی و آسانی خودش را دارد. معمولا بیشتر روش های موجود کار می کنند و این دسته شماست که از کدام روش استفاده کنید. ما هم در ادامه به چندین روش مختلف با درجه سختی های مختلف می پردازیم که اگر یک وقت یکی از روش ها کار نکرد از روش دیگری استفاده کنید.

همین الان مطلب چگونه چند اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشیم؟ (راحت ترین روش ممکن) را بخوانید

استفاده از تلگرام وب

استفاده از نسخه وب راحت ترین روش برای حل این مشکل است. با استفاده از نسخه وب شما می توانید روی هر سیستم عاملی و با هر نسخه ای بر تلگرام استفاده کنید. البته این نسخه قابلیت های چندان کاملی ندارد و شاید در حد خود تلگرام نباشد اما خیلی راحت می توانید می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این نسخه نیاز به نصب ندارد و هر وقت که خواستید فقط کافی است تا وارد لینک مربوطه شوید و تلگرام شما بالا بیاید. همچنین می توانید بر روی چندین مرورگر چندین اکانت را بالا بیاورید و از آن استفاده کنید.

اگر کار شما چندان زیاد نیست و اکانت دوم شما خیلی اهمیت ندارد یا اینکه نیاز به تمام قابلیت های تلگرام ندارید و یا اینکه به محیط معمولی آن وابسته نیستید پیشنهاد می کنم حتما از این روش استفاده کنید. استفاده از تلگرام وب به نوعی صد در صد می باشد چون همیشه عمل می کند. برای همین هر وقت هر کدام از روش ها جواب نداد می توانید به همین روش رو بیاورید.

 

استفاده از نسخه های بروز تلگرام

به تازگی تلگرام در نسخه های جدید خود این قابلیت را اضافه کرده است که می توانید تنها از طریق یک تلگرام از چندین نسخه تلگرام استفاده کنید. این قابلیت خیلی قبل ها روی نسخه تلفن های همراه بوده است اما روی کامپیوتر ها امکان آن نبوده است. اما طی این چند وقته این قابلیت به نسخه های کامپیوتری هم اضافه شده است. برای همین بهتر است تلگرام خود را بروز کنید احتمال اینکه این قابلیت برای شماهم فعال شده باشد بسیار می باشد.

 

نصب تلگرام دوم برای لینوکس از طریق نصب در جاهای مختلف

این یک ترفند قدیمی می باشد که بسیاری از آن استفاده می کنند. فقط کافی است تلگرام را در دوجای مختلف نصب کنید. بهتر است نام پوشه های آن را هم تغییر دهید تا یک وقت گمراه نشوید. بعد می توانید خیلی راحت از هر دو تلگرام استفاده کنید. به نوعی تلگرامی که داخل هر پوشه نصب می کنید از تلگرامی که در پوشه دیگری نصب می کنید جدا است.

این یکی از بهترین روش ها ممکن است. فقط کمی نام ها را تغییر دهید تا خودتان متوجه شوید که کدام نسخه مربوط به کدام اکانت می باشد. در ابتدا استفاده کمی گیج کننده می باشد اما بعدها اصلا اینطور نیست و استفاده از تلگرام بسیار راحت می باشد.

همین الان مطلب ساخت استیکر تلگرام با چند قدم ساده! (آپدیت 2020 + صفر تا صد) را بخوانید

استفاده از snap

یکی از روش های که کمی پیچیده است این است که شما برای نصب نسخه دیگری از تلگرام فقط کافی است دستور زیر را وارد کنید و سپس می توانید از تلگرام دوم برای لینوکس خود لذت ببرید.

sudo snap install telegram-sergiusens

کلام آخر

ما در اینجا به چندین روش مختلف پرداختیم و قطعا شما می توانید از طریق یکی از این روش ها نتیجه بگیرید و لذت ببرید. اینکه از چه روشی استفاده کنید کاملا به شما بستگی دارد. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.

 

زر ممبر مرکز خدمات بازدید خودکار تلگرام، خرید ممبر فیک گروه و….