خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » پخش زنده در تلگرام (چگونه در تلگرام لایو برگزار کنیم؟)

تلگرام به تازگی قابلیتی به نام لایو صوتی را معرفی کرده است که ارزش این پیام رسان را بیشتر از قبل کرده است. این قابلیت تلگرام را به یک رقیب برای کلاب هاوس تبدیل می کند. از این به بعد شما می تواند کنفرانس ها و یا لایو هایی را به صورت زنده تنها با ویس برگذار کنید که قطعا یک امکان خوب برای بسیاری از کانال ها و گروه ها مخصوصا گروه های خانوادگی و کانال های آموزش می باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با قابلیت لایو صوتی تلگرام آشنا شوید.

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در کل جهان به حساب می آید که به واسطه تیم بسیار قوی ای که هر روز آن را توسعه می دهند این محبوبیت نیز بیشتر می شود. هر چند وقت یک بار تلگرام یک قابلیت جدید را به خودش اضافه می کند که این برنامه را کامل تر می کند و حالا نیز نوبت به قابلیت لایو صوتی رسیده است.

ویس چت تلگرام

لایو صوتی تلگرام

این قابلیت در واقع بیشتر برای جنگ و رقابت با کلاب هوس به تلگرام اضافه شد و واقعا نیز از نظر امکانات و ویژگی ها هیچ کمبودی در آن احساس نمی شود و می تواند یک رقیب قدرتمند برای کلاب هوس به حساب بیاید.

این قابلیت چندی پیش تنها یک خبر بود اما حالا به تلگرام اضافه شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش استفاده از voice chat در تلگرام

اگر ادمین یک کانالی هستید همین الان می توانید از این ویژگی استفاده کنید. تنها کافی است برنامه خود را باز کنید و وارد صفحه مشخصات کانال خود شوید. سپس در این صفحه بر روی گزینه سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید و حال روی گزینه start voice chat کلیک کنید

حالا برنامه به شما این امکان را می دهد که با اکانت شخصی خود این لایو صوتی را آغاز کنید. یا اینکه اگر نخواستید می توانید با اکانات کانال به این ویس چت بپیوندید. بعد از مشخص کردن نوع اکانت بر روی گزینه continue as کلیک کنید. حالا کار تمام است و می شما یک لایو صوتی در تلگرام برگذار کرده اید.

آموزش استفاده از توییتر و هر آنچه باید درباره‌ی آن بدانید!

نحوه صحبت کردن افراد در لایو صوتی تلگرام

برای اینکه افراد دیگر نیز بتوانند در لایو صوتی تلگرام صحبت کنند تنها کافی است ابتدا به لایو صوتی شما بپیوندند. اگر به عنوان شنونده به این لایو صوتی جوین داده باشند باید بر روی دکمه بزرگی که وسط صفحه وود دارد و به شکل دست بلند کردن است کلیک کنند. با این کار درخواست برای ادمین فرستاده می شود و ادمین در صورت تمایل اجازه صحبت کردن به شما را می دهد.

تظیمات گروه ویس چت در تلگرام

ادمین ها افرادی هستند که به تنظیمات اصلی گروه چت صوتی دسترسی دارند. برای دسترسی به تنظیمات تنها کافی است ادمین بر روی گزینه سه نقطه در کنار صفحه ویس چت کلیک کند. سپس منوای برای شما باز می شود که گزینه های مختلفی به شما نمایش داده می شود:

Edit voice chat title: این گزینه برای عوض کردن نام ویس چت است تا بقیه افراد بدانند این ویس چت در رابطه با چه موضوعی است.

Share invite link: برای اینکه ادمین از افراد دیگر درخواست بکند که وارد این ویس چت شوند می تواند این گزینه را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه ادمین می تواند افراد را به دو صورت شنونده یا گوینده وارد ویس چت بکند. همچنین امکان کپی کردن لینک ویس چت و به اشتراک گذاری آن نیز وجود دارد.

Start recording: با کلیک بر روی این گزینه صفحه ای برای شما باز می شود که با کلیک بر روی گزینه start ضبط لایو صوتی تلگرام آغاز می شود. توجه داشته باشید که هنگام ضبط لایو صوتی به کاربران نیز اطلاع داده می شوند که هم اکنون ویس چت در حال ضبط شدن است.

End voice chat: این گزینه مربوط به پایان دادن به لایو چت است.

امکانات ویس چت تلگرام

ادمین و شونده امکانات مختلفی در لایو صوتی تلگرام دارند. با کلیک بر روی نام هر فرد در ویس چت:

اگر ادمین باشید:

Allow to speak: اگر قبلا دسترسی گفتگو را به فرد نداده می باشید می توانید این کار را انجام دهید.

Open profile: امکان مشاهده پروفایل فرد مقابل

Remove: حذف کردن آن فرد از ویس چت

اگر شونده باشید:

Mute for me: با کلیک بر روی این گزینه صدای آن فرد برای شما میوت می شود و دیگر صدای او را در ویس چت نمی شنوید. البته می توانید میزان صدای فرد مقابل را هم تنظیم کنید.

Open profile: بار کردن پروفایل آن فرد

کلاب هاوس چیست؟ معرفی و آموزش شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس

چگونه در Voice chat تلگرام حضور داشته باشید اما وارد برنامه های دیگر شویم؟

خوشبختانه تلگرام از همان ابتدا قابلیتی را به افراد داده است که می توانند در همان صفحه ویس چت با کلیک بر روی آیکون کنار سه نقطه در بالای صفحه ویس چت از برنامه تلگرام خارج شوند و همچنان که به امکانات و ویس چت تلگرام به صورت مینیمایز شده دسترسی دارند وارد برنامه های دیگر شوند و از آنها استفاده کنند.

در این مطلب به هر آنچه که لازم بود تا درباره‌ی لایو صوتی تلگرام بدانید پرداختم. حالا دیگر با استفاده از این قابلیت جدید می تواند جلسات صوتی بسیار خوبی با کیفیت صدای بالایی برگذار کرد و لذت ببرد. نظر شما درباره‌ی این قابلیت جدید تلگرام چیست؟