خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » نحوه جستجوی پیام های یک کاربر در گروه تلگرام (طبق آپدیت جدید تلگرام)

امروزه تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران به حساب می آید که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این برنامه در آپدیت های متوالی خود قابلیت های جدیدی را اضافه کرده است که باعث شده است کارکردن با آن بسیار راحت باشد. یکی از این قابلیت های جستجوی پیام های یک کاربر در گروه تلگرام می باشد. طبق این آپدیت افراد خیلی راحت می توانند پیام های شخص مدنظر خود را در گروه تلگرام پیدا کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه این کار آشنا شوید.

تلگرام امروزه دیگر فقط به عنوان یک پیام رسان استفاده نمی شود بلکه بیشتر کارهای ما به خصوص بخش ارتباطی در این پیام رسان صورت می گیرد. تلگرام از چندی پیش قابلیت گروه را به اپ خود اضافه کرد که در آن افراد می توانستند یک گروه برای خود تشکیل دهند و افراد مختلف را در آن عضو کنند و به صحبت با همدیگر بپردازند. به نوعی مانند یک جمع و دورهمی که افراد زیادی می توانند خیلی راحت باهم صحبت کنند. به واسطه اضافه شدن این قابلیت افراد با مشکلات زیادی برخورد کنند و خواستار قابلیت های دیگری بودند که بتوانند خیلی بهتر با تلگرام کار کنند. تلگرام نیز در آپدیت های متوالی این مشکلات را رفع کرده است و باعث شده است تا کاربران خیلی  راحت تر بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

یکی از این آپدیت ها 4.2.2 بود که باعث شده افراد خیلی راحت بتوانند پیام های یک فرد خاص را در یک گروه پیدا کنند. طبق این آپدیت قابلیت جستجوی تلگرام بسیار کامل تر از قبل شده است و دیگر افراد می توانند بر اساس فیلتر های مختلفی جستجو کنند.

جستجوی در پیام های یک کاربر در گروه تلگرام

چندی پیش برای بسیاری از افراد این مشکل بود که می خواستند پیام هایی که دارای یک عبارت خاص است را در گروه های تلگرامی پیدا کنند. این کار عملا غیر ممکن بود چون باید مدت زمان زیادی تمام پیام های گروه را از پایین به بالا مرور می کردید تا می توانستید پیام مدنظر خود را پیدا کند تازه اگر چشمتان آن را رد نمی کرد. برای همین تلگرام طی یک آپدیت این قابلیت را به برنامه خود اضافه کرده است که افراد بتوانند با جستجوی یک عبارت تمام پیام های مرتبط را در گروه پیدا کنند.

اما این آپدیت کافی نبود چون بسیاری از افراد می خواستند پیام های یک کاربر خاص را در یک گروه پیدا کنند و به خواندن پیام های آن فرد بپردازند که متاسفانه این کار نیز کمی غیر ممکن بود. تا جایی که درخواست های کاربران آن قدر زیاد شد که در تلگرام طی آپدیت 4.2.2 خود این قابلیت را اضافه کرده است که شما خیلی راحت می توانید تنها با چند کلیک به جستجوی پیام های یک کاربر در گروه تلگرام بپردازید. در ادامه قرار است تا روند این کار را باهم برسی کنیم. پس اگر می خواهید این تکنیک را یاد بگرید ادامه مطلب را بخوانید.

زر ممبر مرکز خدمات ممبر فیک تلگرام

جستجوی پیام های یک کاربر خاص در گروه تلگرام

جستجوی پیام های یک کاربر خاص در گروه تلگرام:

برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید با مراحلی که در ادامه می گوییم را قدم به قدم با ما اجرا کنید. قبل از اینکه به این مراحل بپردازیم ابتدا چندین نکته که دانستن آنها بد نیست را به شما می گوییم.

اول از همه حتما مطمئن شوید که تلگرام شما آپدیت است. اگر آپدیت نیست حتما آن را از مارکت های معتبر آپدیت کنید و بعد مراحل را با ما پیش بروید. دوم اینکه ما در این آموزش از نسخه اصلی تلگرام استفاده کردیم. شما نیز برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید از نسخه اصلی استفاده کنید. سوم اینکه حتما چک کنید که سرعت اینترنت شما خوب باشد. بسیاری با این مشکل مواجه شدند که پیام ها برای آنها پیدا نمی شود. اگر سرعت اینترنت شما خیلی پایین باشد با این مشکل رو به رو می شوید.

حالا برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید ابتدا تلگرام را باز کنید. سپس به گفتگوی مدنظر بروید. در آن گفتگو گزینه سرچ را از بالا انتخاب کنید. آیکون این گزینه یک ذره بین است. بعد از اینکه سرچ را انتخاب کردید در پایین و در قسمت تایپ یک آیکون آدمک ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید. کنار این گزینه آیکون تقویم وجود دارد که می توانید پیام های یک تاریخ خاص را جستجو کنید که بحث این مطلب درباره ی آن نیست. حالا وقتی روی آیکون آدمک کلیک کردید لیستی از افراد گروه را مشاهده می کنید که با کلیک روی فرد مورد نظر شما فقط پیام های همان فرد خاص را خواهید دید.

همین الان مطلب ترفند های استوری اینستاگرام – چگونه استوری جذابی طراحی کنیم! را بخوانید.

جستجوی پیام های یک کاربر:

برای این کار گفتگوی فرد مورد نظر را باز کنید و از بالا روی آیکون سرچ کلیک کنید. سپس عبارت مدنظر را بنویسید که پیام های مرتبط با آن باز شود و شما بتوانید آن را مشاهده کنید.

 

ما در این مطلب نحوه جستجوی پیام های یک کاربر در گروه تلگرام را به شما آموزش دادیم. امیدوارم برای تان مفید و کاربری بوده باشد.