خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » ترفند های استوری اینستاگرام – چگونه استوری جذابی طراحی کنیم!

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران به حساب می آید که افراد زیادی در آن روزانه فعالیت می کنند و پست می گذارند. یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام گذاشتن استوری است که هم باعث می شود تا فالوور های شما بیشتر شود و هم باعث می شود تا تعامل شما با فاوور هاتون افزایش یابد و اینها همه به رشد پیج شما و محبوبیت بیشتر شما کمک می کند. در این مطلب قصد داریم به ترفند های استوری اینستاگرام بپردازیم که بتوانید استوری های جذاب تری برای اینستاگرام خود طراحی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این ترفند های خفن آشنا شوید.

مطالب زیادی درباره ی استوری اینستاگرام وجود دارد ولی معمولا همه آنها به تولید محتوا، کیفیت و غیره می پردازند و هیچ کدام روشی درست و حسابی به شما یاد نمی دهند که بتوانید استوری های بسیار جذابی تولید کنید. شاید شما هم در برخی پیج ها استوری هایی را دیده باشید که خودتان هم ندانید دقیقا اینها چگونه ساخته می شوند و یا اصلا ممکن است بتوان آنها را در اینستاگرام ساخت یا نه؟ در ساخت بسیاری از استوری ها از ترفند های مختلفی استفاده می شود که حالا می خواهد این ترفند ساده باشد یا پیچیده. این ترفند ها موجب جذاب تر شدن استوری های شما می شود. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

ترفند های استوری اینستاگرام برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام

استوری های داستانی تولید کنید.

استفاده از استوری های داستانی یکی از جذاب ترین روش ها برای این است که بتوانید مخاطب خود را درگیر کنید تا تمام استوری های شما را دنبال کند. سعی کنید مثل یک داستان بخش به بخش استوری بسازی که فرد مجبور باشد همه بخش ها را ببیند. برای مثال ما یک نمونه برای شما معرفی می کنیم:

ابتدا یک سوال مثل اینکه چگونه ممبر های تلگرام خود را زیاد کنید مطرح کنید سپس بگویید در استوری بعد جواب را می گویم. در استوری بعدی یک روش بگویید و آخرش بگویید که روش بهتری در استوری بعدی. در استوری بعدی دوباره یک روش بگویید و بعد بگویید در استوری بعدی یک ترفند خاص را به شما یاد می دهم. سپس در استوری بعدی به صورت مثل یک روش بسیار کاربردی را می گویید و بعد می گویید استوری بعدی یک سوپرایز و یکی از پست های خودتان را معرفی می کنید. البته این یک مثال برای یک پیجی است که در این حوزه کار می کند.

با همین روش ساده فرد مجبور است که 5 الی 8 تا استوری شما را ببیند. سعی کنید از عکس، فیلم، متن، پرسش، طنز، نکته، ترفند و …. استفاده کنید تا استوری های شما جذاب تر باشد.

ترفند های استوری اینستاگرانم

ترفند های استوری اینستاگرام: پس زمینه های شفاف تولید کنید.

برای این کار باید با یک عکس کمی بازی کنید تا نتیجه مطلوبی را مشاهده کنید. برای این کار ابتدا یک عکس را انتخابی کنید. سپس از بخش ابزار روی ماژیک کلیک کنید و یک رنگ خوب را انتخاب کنید. رنگ های فلت بسیار مناسب هستند. سپس انگشت خود را به مدت سه ثانیه روی صفحه نگه دارید سپس کل صفحه مانند یک لایه شفاف آن رنگ را ایجاد می کند. این ترفند بسیار جالب است حتما از آن استفاده کنید.

از پرسش و پاسخ ها استفاده کنید.

گذاشتن نظر سنجی و پرسش و پاسخ بهترین روش برای افزایش دنبال کننده است. ابتدا یک نظر سنجی بگذارید و در استوری های بعد جواب آن نظر سنجی، نظر خودتان، چند نکته درباره آن نظر سنجی را بگویید. برای پرسش هم بهتر است یک پرسش طرح کنید و بعد از افراد جواب خواهید و آنها را استوری کنید. یا اینکه از بقیه بخواهید از شما چیز هایی را بپرسند و شما به آنها پاسخ دهید.

ترفند های استوری اینستاگرام: متن های رنگین کمان تولید کنید.

این ترفند بسیار حرفه ای است و شاید کمی سخت باشد اما بسیار جذاب و عالی می باشد. شما باید ابتدا یک متن را ایجاد کنید. سپس انگشت خود را روی آن نگه دارید  و سپس گزینه select all را بزنید. سپس یک انگشت خود را روی نوار رنگ نگه دارید تا یک باکس رنگی برای شما باز شود. سپس یک انگشت خود را روی متن select شده به چت یا راست ببرید و همزمان با انگشت دیگر در باکس رنگی هم همین کار را کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی، خرید نظرسنجی تلگرام ….

از افکت ها استفاده کنید.

در اینستاگرام افکت های بسیاری وجود دارد و افراد زیادی نیز اقدام به ساخت افکت های جدید می کنید. سعی کنید بین این افکت ها جستجو کنید و بهترین گزینه ها را پیدا کنید. بسیاری از این افکت ها را تا به حال کسی ندیده و با آن کار نکرده است. شما باید وقت بگذارید و آنها را امتحان کنید و برای خودتان گزینه های خوب را پیدا کنید.

زوم کنید.

وقتی درحال ضبط فیلم هستید انگشت خود را روی دکمه ضبط نگه دارید و به بالا و پایین بکشید. سپس تصویر زوم می شود و از زوم در میاید. با این کار می توان استوری های خیلی بهتری را ساخت.

 

کلام آخر

در این مطلب به چند تا از ترفند های استوری اینستاگرام پرداختیم. با وبلاگ زر ممبر همراه باشید چون در آینده ترفند های بسیار بهتر و حرفه ای را به شما یاد می دهیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.