خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آموزش جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام (مطابق آخرین آپدیت تلگرام)

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران به شمار می رود. این پیام رسان محبوبیت خاصی دارد و مورد توجه بیشتر کاربران ایرانی است. قابلیت های این اپ باعث شده است تا افراد از کار کردن با ان لذت ببرند و ساعت های زیادی از وقت خودشان را در این اپ سپری کنند. یکی از مشکلاتی که افراد زیادی در این پیام رسان با ان رو به رو هستند دعوت شدن به گروه و کانال های تلگرامی است. برای بسیاری از ما پیش آمده که فردی که اصلا نمی شناسیم ما را داخل گروه و کانال هایی که اصلا بدرد نمی خورد عضو کرده است. این موضوع بسیار راحت کننده است و بیشتر افراد به دنبال راهی برای جلوگیری آن هستند. در ادامه این مطلب به روش های جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام توسط افراد ناشناس می پردازیم.

تلگرام اپ بسیار محبوبی است و عملا در ایران بیشتر افراد از این برنامه استفاده می کنند. قابلیت دعوت شدن به گروه و کانال باعث می شود تا دوستان تان بتوانند شما را در گرو هایی که مناسب شما می بینند و یا گروه های خودمانی عضو کنند. اما متاسفانه برخی از افراد از این قابلیت سوء استفاده می کنند و با این روش تعداد اعضای گروه و کانال های خودشان را افزایش می دهند. برای مثال گروه هایی که می گویید چند نفر عضو کنید و این مقدار پول بگیرید. شاید شما هم مثل بسیاری از افراد دوست نداشته باشید که به صورت ناخواسته وارد این گروه ها و کانال ها شوید.

جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام توسط افراد ناشناس به چه دردی می خورد؟

خود تلگرام به صورت اولیه دعوت شدن و عضو شدن شما به تمامی گروه ها و افراد را  باز گذاشته است به صورتی که بسیاری از افراد می توانند شما را به گروه و کانال های مختلف اضافه کنند. این موضوع برای بسیاری ناراحت کننده است چون معمولا در گروه های نامناسب یا بدرد نخوری عضو می شوند و این موضوع خیلی آنها را آزار می دهد. تلگرام قابلیتی برای این موضوع قرار داده است تا شما بتوانید با تغییر دادن برخی از تنظیم کاری کنید که فقط برخی از افراد بتوانند شما را به گروه و کانال ها عضو کنند و عملا افراد ناشناس توانایی انجام این کار را نداشته باشند.

آموزشجلوگیری از دعوت به گروه تلگرام

نحوه جلوگیری از دعوت به گروه تگلرام به صورت ناخواسته

بعد از این توضیحات می خواهیم به اصل موضوع بپردازیم. در ادامه به شما نحوه این کار را آموزش می دهیم و شما فقط کافی است که قدم به قدم با ما پیش بروید.

ابتدا برنامه تلگرام را نصب کنید. اگر این برنامه را دارید حتما چک کنید که آپدیت باشد و یا حداقل خیلی قدیمی نباشد. همچنین بهتر است فقط از خود تلگرام استفاده کنید. برخی از برنامه های غیر رسمی به صورت خودکار شما را در کانال های عضو می کنند که بسیار آزار دهنده است. استفاده از خود تلگرام رسمی پیشنهاد می شود.

بعد از اینکه برنامه را دانلود کردید از بالا روی آیکون سه خط که در گوشه چپ صفحه است کلیک کنید. سپس برای شما منویی باز می شود که باز این میان گزینه های آن گزینه settings را انتخاب کنید. اگر زبان تلگرام شما فارسی باشید باید روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

همین الان مطلب آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به راحتی آب خوردن را بخوانید!

بعد از وارد شدن به بخش settings باید روی گزینه privacy & security کلیک کنید. بعد از آن روی گزینه groups کلیک کنید و سپس گزینه my contacts را انتخاب کنید. حتما بعد از این کار بر روی آیکون موجود در گوشه کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

با اعمال این تنظیمات فقط افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند اجازه دارند که شما را به گروه های تلگرامی عضو کنند و جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام انجام شده است.

شما می توانید در این بخش با دو گزینه never allow و always allow برای این مورد استثنا قائل شوید و فقط به برخی از کاربران اجازه دهید که شما را اد کنند یا برخی از کاربران را از اد کردن شما به گروه های دیگر محروم کنید.

چگونه کاری کنیم که دیگر به هیچگونه گروهی عضو نشوم؟

شما می توانید کاری کنید که دیگر به هیچ گروهی عضو نشوید. برای این کار همه مراحل بالا را انجام دهید فقط در بخش never allow همه را انتخاب کنید تا هیچ فردی نتواند شما را به گروهی عضو کند. البته می توانید آنهایی که بیشتر مزاحم هستند را فقط محروم کنید.

با انجام همین کارها به راحتی از عضو شدن شما در گروه ها تلگرامی توسط افراد ناشناس جلوگیری می شود و شما دیگر با کانال ها و گروه ها مزاحم طرف نیستید. البته استفاده از پروکسی و تلگرام های غیر رسمی و برخی از برنامه های ابزار تلگرام می تواند موجب شود تا به صورت نا خواسته در برخی از کانال ها عضو شوید. برای این موضوع پیشنهاد می کنم حتما از تلگرام اصلی استفاده کنید و از ابزار های مطمئن تلگرام استفاده کنید.

همین الان مطلب باز کردن قابلیت ادممبر گروه برای تمام اعضا (چگونه ممبر های بیشتر بدست بیاوریم) را بخوانید!

کلام آخر

در این مطلب به شما نحوه جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام توسط افراد ناشناس آموزش داده شده است. امیدوارم برای تان مفید بوده باشد. هر گونه سوالی یا ابهامی دارید همین الان در بخش نظرات مطرح کنید.