خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به راحتی آب خوردن

دیگر این روز ها اینستاگرام حرف اول را در ایران می زند و عملا به محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که فرد نیاز پیدا کند تا اکانت خود را در اینستاگرام حذف کند. اما متاسفانه اینستاگرام بر خلاف تلگرام روش چندان ساده و راحتی برای حذف اکانت ندارد و کمی روش ان فرق دارد. به همین دلیل بسیاری در هنگام دیلیت اکانت اینستاگرام بسیاری سردرگم می شوند و نمی دانند دقیق باید چه کاری انجام دهند. در این مقاله می خواهیم به روش های دیلیت کردن اکانت اینستاگرام بپردازیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید تا با نحوه پاک کردن اکانت آشنا شوید.

چرا باید دیلیت اکانت اینستاگرام کنم؟

دلایل مختلفی می تواند باعث این موضوع شود که شما تصمیم به دیلیت اکانت بگیرید. برای مثل ممکن است شما چندین اکانت داشته باشید و بخواهید آنها را حذف کنید. همچنین ممکن است فردی مزاحم شما شده باشد و بخواهید به صورت کلی از اینستاگرام بروید و از شر مزاحم های ان راحت شوید.

یا ممکن است شما بخواهید به صورت کلی از اینستاگرام بروید و دیگر نمی خواهید برگردید. یا ممکن است بخواهید که به صورت کلی اکانت خود را حذف کنید تا کسی متوجه نشود که شما در اینستاگرام بودید و این اکانت متعلق به شما است.

اینها همه دلایلی هستند که می توانند باعث شوند فرد تصمیم به دیلیت اکانت اینستاگرام بگیرید. اما متاسفانه خود اینستاگرام روش درست و حسابی برای این نگفته است و به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد به صورت دقیق ندانند که دقیق چطوری باید یک اکانت اینستاگرام را حذف کرد. در ادامه به روش های حذف اکانت اینستاگرام می پردازیم.

پیشنهاد می شود مطلب هک تلگرام! آیا تلگرام قابل هک شدن است؟ را بخوانید.

روش های دیلیت اکانت اینستاگرام:

دیلیت اکانت اینستاگرام در هر صورت توسط سایت اینستاگرام انجام می شود و فرقی نمی کند که شما مستقیم به سراغ سایت اینستاگرام بروید یا اینکه بخواهید از طریق موبایل اقدام کنید. ما هر دو روش را در ادامه توضیح می دهیم و شما می توانید در صورت لزوم از هر کدام استفاده کنید.

چرا فقط می توان از طریق سایت دیلیت اکانت کرد؟

دلیل این موضوع بالاتر رفتن امنیت است که ممکن است فردی دیگر اکانت شما را بگیرید و درخواست دیلیت اکانت بدهد. به همین دلیل این فرایند توسط خود سایت اینستاگرام انجام می شود تا امنیت آن بسیار بیشتر شود.

دیلیت اکانت اینستاگرام

حذف کردن اکانت اینستاگرام از طریق موبایل

اگر قصد حذف کردن اکانت اینستاگرام خود را از طریق موبایل دارید تمام مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا وارد پیج خود شوید.
  • سپس در قسمت بالای صفحه آیکون سه خط را لمس کنید.
  • سپس آیکون تنظیمات را لمس کنید.
  • بعد از آن گزینه help را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید گزینه help center را انتخاب کنید.
  • بعد از ان وارد صفحه ای می شوید که باید روی نوشته آبی  managing your account کلیک کنید.
  • در صفحه بعد باید گزینه delete your account را انتخاب کنید.
  • سپس در صفحه جدید روی گزینه How do i delete… کلیک کنید.
  • سپس وارد بخش ورود سایت اینستاگرام می شوید.
  • اگر وارد نشد باید اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را بزنید.
  • سپس وارد صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام می شوید.

بعد از آن تمام مراحل مثل روش زیر است و باید طبق آن انجام دهید. اگر همه مراحل را درست و صحیح انجام دهید اکانت شما حذف می شود.

پیشنهاد می شود مطلب نحوه فعال کردن دارک مد تلگرام (حالت شب تلگرام) را بخوانید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت

ساده ترین روشی که می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید اقدام از طریق سایت اینستاگرام است. ابتدا به لینک زیر بروید و سپس تمام مراحل را همراه ما انجام دهید تا اکانت شما به صورت کامل حذف شود.

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent

ابتدا بعد از کلیک بر روی لینک بالا ممکن است برای شما دو اتفاق صورت بگیرد. اول اینکه ممکن است مستقیم به صفحه دلیل اکانت اینستاگرام بروید و ادامه مراحل را انجام  دهید. دوم اینکه ممکن است به صفحه لاگین اینستاگرام بروید. اگر شما قبل از طریق مرورگر وارد اینستاگرام شده باشید بنابراین اطلاعات اکانت شما سیو است. (دقت کنید که اطلاعات اکانتی سیو است که شما قبلا با آن وارد اینستاگرام شدید) اگرم که قبلا وارد نشدید اطلاعات اکانت خود را بزنید و ادامه مراحل را با ما انجام دهید.

بعد از اینکه یا وارد شدید یا به صورت مستقیم سیستم وارد اکانت شما شد صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام برای شما باز می شود. در اینجا ابتدا در کارد whey are you…. گزینه something else را انتخاب کنید. سپس در کادر خالی پایین تر پسورد اکانت خود را وارد کنید. اگر پسورد خود را نمی دانید بر روی نوشته پایین forgot password کلیک کنید. در آخر هم روی کادر permanently delete my account بزنید و سپس آن را تایید کنید.

اگر تمام مراحل بالا را انجام داده باشید اکانت شما حذف می شود.

 

حذف اکانت اینستاگرام

در این مطلب به شما روش های دیلیت اکانت اینستاگرام را گفتیم که با آنها خیلی ساده می توانید اکانت خود را حذف کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید با آن اکانت خود را حذف کنید.

هر سوال یا مشکلی داشتید در قسمت کامنت ها مطرح کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر آفلاین، خرید ممبر اد اجباری، ممبر واقعی گروه