خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » ساده ترین روش تغییر تم تلگرام – چطوری تم تلگرام را عوض کنم؟( آپدیت 2020)

تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است که امروزه در ایران بسیار طرفدار پیدا کرده است. قطعا هر کدام از ما در طول روز چندین ساعت در برنامه تلگرام وقت می گذرانیم و قطعا شاید از تم و رنگ همیشگی برنامه خسته شویم به همین دلیل تلگرام برای ما یک قابلیت به نام تغییر تم تلگرام قرار داده است که می توانید با استفاده از تم برنامه را عوض کنید. در این مطلب قصد آموزش این کار را داریم. تا انتها با ما همراه باشید.

بسیاری از ما در طول روز با افراد زیاد چت می کنیم، مطالب مختلفی را در کانال های مختلفی می خوانیم و یا در گروه ها پرسه می زنیم. قطعا اگر همیشه رنگ و تم تلگرام به یک شکل باشد دیگر هیچ جذابیتی برای ما نخواهد داشت و از آن خسته می شویم. همچنین برخی از ما بیشتر به تم های تیره یا رنگی عادت کرده ایم و اصلا دوست نداریم که تم تلگرام ما سفید باشد.

به همین دلایل تلگرام در آپدیت های خود بخشی به عنوان تغییر تم تلگرام را اضافه کرده است که با استفاده از آن می توان تم برنامه را عوض کرد. البته این قابلیت در ابتدا بسیار ابتدایی بوده است و نمی توانستید با آن تم های مختلفی را امتحان کنید. اما الان تعداد تم ها و ویژگی های افزایش پیدا کرده است و می توان استفاده از تنظیمات تغییر تم، تغییرات زیادی در تلگرام خود ایجاد کرد.

دیگر بهتر است وقت را هدر ندهیم و برویم سراغ آموزش تغییر تم تلگرام. تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه تم تلگرام را تغییر دهیم

روش تغییر تم تلگرام

برای اینکه بخواهید تم تلگرام خود را تغییر دهید فقط کافی است چندین مرحله خیلی ساده را با ما پیش بیاید با توانید خیلی راحت تم تلگرام را عوض کنید. این آموزش مخصوص موبایل است و تغییر تم در تلگرام دکستاپ کمی فرق می کند.

ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و از بالا آیکون سه خط را لمس کنید تا یه صفحه منو مانند برای تان باز شود. در اینجا باید گزینه settings را انتخاب کنید و سپس گزینه theme را انتخاب کنید. در اینجا برای شما تم های مختلفی نمایش داده می شود که می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. البته ممکن است بعد از اینکه گزینه setting را لمس کردید گزینه ای به نام تنظیمات گفتگو یا تنظیمات چت ببینید که با کلیک بر روی آن نیز می توانید تم، اندازه فونت و … تلگرام خود را تغییر دهید.

البته تم های خود تلگرام بسیار محدود هستند و به چندین تم سیاه، آبی، سفید و چند رنگ دیگر محدود می شوند که فقط رنگ هستند و هیچ تصویر یا تم خواصی ندارند. شما می توانید از تم های دیگر برنامه یا تم هایی که دوستان تان ساخته اند استفاده کنید و آنها را روی تلگرام خود اعمال کنید. برای اینکار لازم است که یک گشتی در تلگرام بزنید و تم های مختلفی که وجود دارد را پیدا کنید و بعد از دانلود آن را بر روی تلگرام خود اعمال کنید.

همین الان مطلب هک تلگرام! آیا تلگرام قابل هک شدن است؟ را بخوان

پیدا کردن تم های تلگرام

شما به چندین روش می توانید تم های تلگرام را پیدا کنید و آنها را دانلود کنید و از آنها استفاده کنید.

روش اول تغییر تم تلگرام:

اولین روش استفاده از تم های دوستان تان است. برای این کار فقط کافی است دوستانتان تم خود را با شما به اشتراک بگذارد و بعد شماهم صاحب تم او می شوید.

روش دوم

در روش دوم شما بعد از ورود به تلگرام عبارت themes@ را تایپ کنید و بر روی کانالی که آمد کلیک کنید. شما حالا وارد کانال رسمی پوسته های تلگرام شدید که به راحتی می توانید از تم های موجود استفاده کنید. فقط کافی است ببینید که از کدام تم خوشتان می آید و همان را دانلود کنید. البته توجه داشته باشید که تا چندی پیش تم های این کانال فقط برای نسخه دکستاپ تلگرام بود و به تازگی تم های نسخه موبایل نیز در این کانال قرار می گیرد. در زیر برخی از تم ها کلمه اندروید نوشته شده است که این یعنی این تم برای تلگرام موبایل نیز قابل استفاده است. بنابراین حتما به این نکته توجه کنید.

همین الان مطلب پاول دورف کیست؟ زندگی نامه خالق تلگرام Pavel Durov را بخوان

روش سوم

همچنین شما می توانید با کمی گشتن کانال های غیر تخصصی برای تم تلگرام را پیدا کنید که افراد مختلف تم های مختلفی در تلگرام طراحی می کنند و آنها را با شما به اشتراک می گذارند. برای تغییر تم تلگرام خود به تم ها فقط کافی است کانال های موجود درباره تم تلگرام را پیدا کنیم و در آنها به دنبال تم محبوب خود باشید و بعد از دانلود آن را بر روی تلگرام خود اعمال کنید.

در بالا روش تغییر تم تلگرام را برای شما گفتیم که با استفاده از آن خیلی راحت می توانیم تم تلگرام خود را تغییر دهید. بعد روش های پیدا کردن تم تلگرام را گفتیم که با استفاده از ان می توانید تم های جدید و شیکی را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. امیدواریم از این مطلب خوشتان آمده باشد و برای تان مفید بوده باشد.

در صورتی که سوالی دارید یا تجربه ای دارید و یا تم خاصی برای تان جذاب بود آن را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

زر ممبر خدمات بازدید فیک تلگرام، خرید ممبر واقعی گروه، ممبر اجباری