خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » بهترین تلگرام غیر رسمی کدام است؟ (برسی تلگرام های غیر رسمی)

پیام رسان تلگرام امروزه در ایران جز محبوب ترین پیام رسان ها به شمار می آید که خیلی راحت می توان با استفاده از آن با دیگران چت کرد یا با استفاده از کانال های آن می توان به دریایی از اطلاعات و منابع دسترسی پیدا کرد و یا با استفاده از ربات های ان می توان کارهای مختلفی انجام دارد. حالا شرکت ها و افراد مختلفی اقدام به ساخت نسخه های مشابه از تلگرام کردن با نام تلگرام غیر رسمی یا همان برنامه تلگرام کردند و آنها را در اختیار مردم قرار دادند. در این مطلب می خواهیم به معرفی برترین تلگرام غیر رسمی بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

چرا باید از تلگرام غیر رسمی استفاده کرد؟

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید تلگرام واقعی و اصلی را ول کرد و به سراغ تلگرام غیر رسمی رفت؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

تلگرام در اوایل در ایران بسیار محبوب بود اما از زمانی که فیلتر شد محبوبیت خود را از دست داد و بسیاری از افراد در استفاده با آن به مشکل بر خوردند. شاید از فیلتر شکن های مختلف و پروکسی های مختلفی استفاده می کردند اما باز هم استفاده از تلگرام مانند گذشته راحت نبود و هر روز با قطع شدن فیلتر شکن و پروکسی ها باید کلی دردسر برای وصل کردن تلگرام می کشیدیم. به همین دلیل تلگرام های غیر رسمی که فیلتر نبودند بسیار محبوب شدند. البته فقط برسی از انها همچنان فیلتر نیستند اما برخی دیگر فیلتر شدند و دیگر از انها نیز نمی توان استفاده کنید.

به علاوه تلگرام خود یک سری قابلیت های محدودی دارد اما نسخه های غیر رسمی ان دارای قابلیت های بیشتری هستند که همین باعث شده است تا بسیاری از افراد به سراغ این نسخه ها بروند. اگر دنبال برخی از روش ها و کار ها در تلگرام باشید می بینید که مدام به نسخه های غیر رسمی اشاره می کنند.

این دو مهم ترین دلایلی هستند که افراد را ترغیب می کند تا از تلگرام های غیر رسمی استفاده کنند.

همین الان مطلب نحوه فعال کردن دارک مد تلگرام (حالت شب تلگرام) را بخوان!

بهترین اپ های تلگرام - تلگرام غیر رسمی

آیا تلگرام های غیر رسمی خطرناک است؟

برای بسیاری سوال است که آیا این نسخه ها خطرناک است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که بله تمام این نسخه ها خطرناک هستند. تلگرام یک برنامه اوپن سورس است یعنی هر فردی می تواند با دانلود کردن سورس تلگرام و کمی تغییر در آن و گرفتن یک سرور اقدام به ساخت یک تلگرام غیر رسمی بکند و آن را منتشر کند. قطعا وقتی نسخه های غیر رسمی تلگرام ساخته شده توسط دست افراد و شرکت های دیگری به جز تلگرام هستند می توانند خطرناک باشند و این افراد و شرکت ها از اطلاعات ما سو استفاده کنند.

برای مثال یکی از مشکلاتی که در تلگرام های غیر رسمی بسیار دیده می شد عضو شدن بی مورد در کانال های دیگر است که اصلا شما آنها را نمی شناسید. در واقع شرکت های سازنده این نسخه با فروختن ممبر ها به این صورت به کانال های تلگرام اقدام به کسب در آمد می کنند.

سازنده تلگرام خود گفته است که استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام به این منزله است که ممکن است از اطلاعات شخصی شما سو استفاده شود. همچنین خود پلیس فنا نیز اخطار داده است که فقط نسخه های معتبر تلگرام غیر رسمی را نصب کنند و از نصب کردن برنامه هایی که معلوم نیست شرکت سازنده انها کیست و چه هدفی دارد خوداری کنند.

بهترین تلگرام غیر رسمی:

تلگرام x

تلگرام ایکس یکی از بهترین برنامه غیر رسمی تلگرام است که در گوگل پلی منتشر شده است و محبوبیت بسیار بالایی نیز دارد. دلیل این موضوع امنیت بسیار بالای آن است که بسیاری از افراد مدعی شدند که امنیت ان تلگرام مورد تایید خود تلگرام اصلی می باشد. قابلیت های خیلی اضافه ای ندارد اما در صورت نیاز می توانید از این نسخه تلگرام استفاده کنید.

همین الان مطلب هک تلگرام! آیا تلگرام قابل هک شدن است؟ را بخوان!

ویدو گرام

ویدو گرام یکی از نسخه های تلگرام غیر رسمی است که محبوبیت بسیار بالایی نیز پیدا کرده است. این برنامه دارای امنیت خوبی می باشد و امکانات آن نیز نسبت به تلگرام بیشتر است. این برنامه دارای قابلیت هایی مانند: نمایش تغییرات مخاطبین، تغییر پیام صوتی، امکان تماس تصویری، مدیریت دانلود، فونت و تم های مختلف و …. می باشد.

موبوگرام

موبوگرام یکی از محبوب ترین برنامه های تلگرام غیر رسمی است که اصلا بسیاری از افراد اولین بار توسط موبوگرام با تلگرام آشنا شدند. این برنامه در ایران دارای طرفداران بسیاری است و تعداد نصب آن نیز بسیار بالا است. این برنامه نسبت به تلگرام اصلی دارای قابلیت های دیگری نظیر: حالت روح، دانلود منیجر، فوروارد با حذف نام، آیدی یاب، مدیریت گروه ها و کانال ها در دسته های جدا، افکت های صوتی، تم های مختلفی و ….. می باشد.

همین الان مطلب آموزش ساخت گروه تلگرام با ویژگی پیدا کردن افراد در نزدیکی شما را بخوان!

تلگرام طلایی

تلگرام طلایی یک شرکت ایرانی است که اقدام به تولید نسخه غیر رسمی از تلگرام کرده است. این نسخه دارای امنیت قابل قبولی است و توسط پلیس فنا نیز کمی تایید شده است. همچنین این نسخه در بین کاربران ایرانی نیز بسیار محبوب شد است. فیلتر نبودن این نسخه جز مزیت های اصلی این نسخه به حساب می آید که باعث شده است افراد زیادی به سمت این نسخه از تلگرام جذب شوند.

 

در این مطلب ما بهترین نسخه های تلگرام غیر رسمی را به شما معرفی کردیم که در صورت تمایل می توانید از آنها استفاده کنید.

زر ممبر مرکز خدمات بازدید خودکار تلگرام، خرید نظرسنجی تلگرام، ممبر واقعی گروه