خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » هک تلگرام! آیا تلگرام قابل هک شدن است؟

امروزه اگر داخل فضای وب یک گشتی زده باشید خواهید دید که بسیاری از افراد ادعا می کنند که می توانند تلگرام را هک کنند. در بسیاری از وبسایت ها نیز شاهد عناوینی مانند هک تلگرام، چگونه اکانت دیگران را هک کنیم و ….. هستیم. حالا در این مطلب می خواهیم برسی کنیم که چگونه می توانیم تلگرام دیگران را هک کنیم. اگر شما نیز دوست دارید روش های این کار را بدانید و با پشت پرده هکر های تلگرام بیشتر آشنا شوید این مطلب را تا آخر بخوانید. تا انتها با زر ممبر – فروشگاه خرید ممبر اد اجباری همراه باشید.

 

آیا هک تلگرام امکان پذیر است؟

اولین و مهم ترین سوالی که شاید برای هر کسی پیش بیاید این است که آیا اصلا امکان هک کردن یک اکانت تلگرام وجود دارد و اصلا می توان این کار را انجام داد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که جواب آن خیر است! شاید کمی تعجب کرده باشد ولی بله پاسخ این سوال خیر و کسی نمی تواند تلگرام را هک کند.

تلگرام دارای حفره های امنیتی است اما این شرکت با این همه سابقه و با یک سیستم امنیت قوی امکان هر گونه هکی را گرفته است. در واقع خود این شرکت برای اینکه افراد بتوانند یک حساب کاربردی در تلگرام را هک کنند جایزه گذاشتن است و به افرادی که بتواند یک حفره پیدا کنند و یک حساب را هک کنند پول پرداخت می کند.

اما این همه اعتماد از کجا می آید؟ تلگرام یک پیام رسان است که سالهای سال است دارد فعالیت می کند و پشتوانه بسیار قوی دارد بنابراین هک کردن آن همینطوری الکی نیست. در واقع اگر امکان پذیر هم باشد باید یک تیم هکر بسیار قوی بعد از چندین ماه تلاش شاید بتواند یک حساب را هک کند.

خب اگر این کار به همین راحتی بود خود فرد می رود و در مسابقاتی که با جوایز میلیون دلاری وجود دارد برای هک تلگرام که کاملا قانونی است شرکت می کرد و یک پول بسیار عالی نیز به جیب می زد.

روش های هک تلگرام

پس چطوری برخی افراد می خواهد یک حساب کاربری تلگرام را هک کنند؟

این هم سوال بسیار مهم است. ما در  بالا گفتیم که هک تلگرام ممکن نیست و اگرم هم باشد کار هر کس نیست که بتواند آن را انجام دهد. پس شاید برای تان سوال باشد که این افرادی که می گویند ما تلگرام هم می کنیم چطور این کار  را انجام می دهند؟

در واقع بسیاری از این افراد دروغگو هستند و اصلا حرفی که می زنند درست نیست و فقط می خواهند پولی بگیرند. اما برخی افراد نیز توانایی این کار را دارند اما به صورت هکی که همه می شناسند. در واقع این افراد از یک سری ناآگاهی های افراد دیگر استفاده می کنند تا بتوانند حساب کاربری این افراد را هک کنند. در واقع آنها دارند حساب کاربری را از خود فرد می گیرند و از نا آگاهی آن نفر سو استفاده می کنند.

اگر می خواهید بدانید چطور در ادامه به این موضوع می پردازیم بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

 

چرا باید یک نفر را هک کنیم؟

قبل از اینکه به برخی روش های هک مرسوم که از ناآگاهی افراد حاصل می شود بپردازیم می خواهیم اصلا به این موضوع که چرا باید تلگرام یک فرد را هک کنیم بگیم.

بیشتر افرادی که به دنبال هک هستند می خواهند بدانند که داخل گوشی تلگرام یک فرد دیگر چه خبره که معمولا برای دوستان یا دوست پسر و دختر ها هست. بیشتر افرادی که قصد هک دارند به این دلایل خیلی ساده فقط می خواهند هک کنند که باید بگویم بهتر است دنبال آن نروید. چون می تواند باعث شود که فرد خیلی راحت از مراکز قضایی پیگیری کند و بتواند برای شما دردسر ایجاد کند.

چگونه تلگرام دیگران را هک کنیم

روش های هک تلگرام:

برخی از روش های مرسوم که بسیاری از افراد کمی حرفه ای از آن استفاده می کنند.

هک گوشی فرد:

یکی از روش ها هک گوشی خود فرد است که از این طریق به تماس های افراد دسترسی پیدا می کنند و می توانند پیام کد تایید را دریافت کنند. این مورد خودش بسیار سخت است چون هک کردن گوشی خود یک هفت خوان رستم است که خیلی حرفه ای هاهم از پس آن بر نمی آیند.

نرم افزار های مخرب:

اما این روش که معمولا بسیار پر استفاده است و خیلی از افراد از آن استفاده می کنند. آنها یک نرم افزار معمولی می سازند که ظاهر آن بسیار ساده است ولی افراد از طریق برخی بد افزار هایی که داخل نرم افزار گذاشتن اقدام به هک تلگرام می کنند. معمولا این نرم افزار ها در اولین ورود دسترسی به تلفن و پیامک را می خواهند که اگر بدهید دیگر کارتان تمام است و خیلی راحت شما را هک می کنند.

یک نسخه جعلی تلگرام:

تلگرام یک نرم افزار اوپن سورس است یعنی اینکه می توانند با دانلود کردن سورس آن و کمی تغییر یک نرم افزار جعلی مثل آن بسازند و به شما بدهند. شما هم داخل آن ثبت نام می کنید و کد ورود را می دهید اما این نرم افزار سریعا این کد را برای فرد مورد نظر می فرسد و خیلی راحت تلگرام شما هک می شود.

 

کلام آخر

روش های هک تلگرام دیگری نیز وجود دارد که بازم بیشتر از نا آگاهی افراد استفاده می شود. این روش ها که به آنها اشاره شده است بیشتر مرسوم هستند. سعی کنید در نرم افزار هایی که نصب می کنید بسیار دقت داشته باشید تا یک وقت دچار هک نشوید. امیدواریم که این مطلب توانسته باشد برای شما مفید باشد.